Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saisin ujona jätkänä tyttöystävän? Harmittaa kun en uskalla jutella naisille

Vierailija
14.02.2023 |

En osaa ottaa tilanteita "vapautuneesti haltuun" kuten ekstrovertit. Alan hermoilla jos pidän jotakin naista viehättävänä enkä saa sanaakaan suustani. Menen lukkoon. Harmittaa...
M21

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus miettinyt että hitto kun olis tajunnut mihin kaikkeen ne parikymppiset naiset suostuu jos olis vaan tohtinut kysyä eikä leikkinyt jotain kohteliasta ritaria.

Vierailija
22/66 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähde käymään Thaimaassa. Sieltä saat ilman että täytyy itse tehdä kaikki työt.

Just oli jossain lehdessä juttua, että alkaa thaikkunaisetkin saada tarpeekseen suomalaisista miehistä. Venäläisethän on jo saanut tarpeekseen, mutta nyt tulee thaikut perässä. Alkaa teiltä loppua naiset joita saa vapaasti kohdella paskasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen, että jätät hetkeksi tyttöystävä-haaveesi taka-alalle ja pyrit ensiksi tutustumaan naispuolisiin henkilöihin ihan ihmisinä ja ystävinä.

Siitä se sitten lähtee. 

Ei vaan siitä se AP menee vain friendzoneen. 

Vierailija
24/66 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karkumatka Gambiaan auttaa. Siellä on edullista lomailla.

Vierailija
25/66 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

oot vaan oma ittes bro

Vierailija
26/66 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mietipä itse. Miehet lähestyvät naista, miten hiljainen mies lähestyy? Mitä annettavaa hiljaisella on parisuhteessa. Ihmiset keskustelevat keskenään.

Mites mones tämä viesti oli tänään tästä aiheesta? Piditkö lukua.

Vierailija
27/66 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen joskus miettinyt että hitto kun olis tajunnut mihin kaikkeen ne parikymppiset naiset suostuu jos olis vaan tohtinut kysyä eikä leikkinyt jotain kohteliasta ritaria.

Tämä. Kyllähän se vähän katkeraks vetää kun piti mennä leikkimään jotain herrasmiestä. Noh ainakin sitten sai kavereita vähäksi aikaa...

Vierailija
28/66 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koulussa ne menevämmät tytöt olisivat voineet jutella myös niille kilteimmille pojille. 🥺

Tai sitten ne kilteimmät pojat olisivat voineet jättää haikailematta niiden menevien tyttöjen perään ja keskittyä niihin kiltempiin tyttöihin. Kyllä mäkin muistan että ne menevät pojat ja tytöt seurusteli keskenään, mutta kyllä ne rauhallisemmatkin tytöt ja pojat pariutui keskenään. On turha haikailla vääränlaiseen seuraan, koska vaikka huolittaisiinkin kyytiin, ei siinä kyydissä kuitenkaan pysy. Ja kun jätit tarttumatta niihin tilaisuuksiin mitä olisi voinut olla, jäit lopullisesti katkeraksi, kun ne kiltitkin tytöt sitten pariutui eikä sulle jäänyt yhtään mitään.

Poikien olis taas pitänyt laskea standardeja ja tyytyä vähempään kuin ne tytöt jotka kiinnosti. Käännetäänkö roolit toisinpäin niin vastaus olisi varmaan eri ;)

Vierailija
29/66 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä yritä ottaa tilannetta haltuun. Se on naisista epämiellyttävää.

Ajattele naisia ihan oikeina ihmisinä, älä naisina. Eli juttele ihan normaaleista asioista. Kysy naisen ajatuksia ja mielipiteitä. Naiset tykkäävät siitä.

Ujous on puoleensavetävää. Älä pidä sitä negatiivisena asiana. Jos joku ei siitä tykkää, ei se haittaa, ei sinun tarvitse saada kaikkia maailman naisia. Mutta aika moni nainen tykkää.

Vierailija
30/66 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koulussa ne menevämmät tytöt olisivat voineet jutella myös niille kilteimmille pojille. 🥺

Tai sitten ne kilteimmät pojat olisivat voineet jättää haikailematta niiden menevien tyttöjen perään ja keskittyä niihin kiltempiin tyttöihin. Kyllä mäkin muistan että ne menevät pojat ja tytöt seurusteli keskenään, mutta kyllä ne rauhallisemmatkin tytöt ja pojat pariutui keskenään. On turha haikailla vääränlaiseen seuraan, koska vaikka huolittaisiinkin kyytiin, ei siinä kyydissä kuitenkaan pysy. Ja kun jätit tarttumatta niihin tilaisuuksiin mitä olisi voinut olla, jäit lopullisesti katkeraksi, kun ne kiltitkin tytöt sitten pariutui eikä sulle jäänyt yhtään mitään.

Poikien olis taas pitänyt laskea standardeja ja tyytyä vähempään kuin ne tytöt jotka kiinnosti. Käännetäänkö roolit toisinpäin niin vastaus olisi varmaan eri ;)

Kenenkään ei pidä laskea standardeja. Mutta kenenkään ei pidä myöskään syytellä toisia ihmisiä ja vaatia, että muiden pitäisi olla toisenlaisia.

Vierailija
31/66 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen, että jätät hetkeksi tyttöystävä-haaveesi taka-alalle ja pyrit ensiksi tutustumaan naispuolisiin henkilöihin ihan ihmisinä ja ystävinä.

Siitä se sitten lähtee. 

Sun tilanne on se että menet frienzoneen joka tapauksessa automaattisesti, joten ihan turha sun on ketään neuvoa. En mene millään puheella mihinkään zoneen, anna normaalien ihmisten tehdä asioita joilla normaalit pariutuu. 

Vierailija
32/66 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites sulla, ootko koskaan kehottanut naisia laskemaan standardeja ja tyytymään vähempään kuin ne miehet jotka kiinnostaa?

Vierailija
33/66 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitä se sitten lähtee. 

Sun tilanne on se että menet frienzoneen joka tapauksessa automaattisesti, joten ihan turha sun on ketään neuvoa. En mene millään puheella mihinkään zoneen, anna normaalien ihmisten tehdä asioita joilla normaalit pariutuu. 

*et mene

Vierailija
34/66 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alat vaan kehittämään itseäsi. Treenaa salilla, harrasta lisäksi jotain muutakin tavoitteellisesti. Saat itsevarmuutta ja se näkyy. Sitten vaan yrität jutella netissä ja livenäkin sen minkä pystyt ja pikkuhiljaa yrität kerätä kokemusta.

Vierailija
35/66 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ujous ei usein haittaa jos se ei saa sinua näyttämään luuserilta. Ja nuorelle se on enempi ok olla epävarma ja outokin tapaus. Kun ikää tulee olet vain creepy tyyppi ja enemmistö naisista kiertää kaukaa. Tuossa iässä siis kandee opetella toimimaan eikä jäädä omaan koppiin piileksimään. Mut etene fiksusti ja ei liian kovia haasteita alkuun.

Vierailija
36/66 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenenkään ei pidä laskea standardeja. Mutta kenenkään ei pidä myöskään syytellä toisia ihmisiä ja vaatia, että muiden pitäisi olla toisenlaisia.

Itse sanoisin, että kaikkien kannattaa ainakin uudelleenarvioida standardinsa säännöllisesti. Varsinkin, jos on kova halu löytää joku, mutta ei koskaan ole lähelläkään, että ketään potentiaalista löytyisi.

Vierailija
37/66 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitä se sitten lähtee. 

No AP ei mene minkäänlaiseen zoneen jos ei uskalla/kykene keskustelemaan omanikäistensä naisten kanssa normaalisti edes. 

Tuo friendzone on muuten ihan valetta. 

Vierailija
38/66 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse sanoisin, että kaikkien kannattaa ainakin uudelleenarvioida standardinsa säännöllisesti. Varsinkin, jos on kova halu löytää joku, mutta ei koskaan ole lähelläkään, että ketään potentiaalista löytyisi.

Jossain vaiheessa on hyvä miettiä että haluatko elää yksin vai otanko jonkun joka on ok ettei tarvi elää ahistavaa elämää sinkkuna hautaan asti. Elämä voi olla turhaa paskaa jossei ole hyvää duunia/harrastusta/kaveripiiriä komensoimassa perheen puuttumista.

Vierailija
39/66 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös erittäin ujo mies! Minua onnisti: veljen vaimo (veli on minua 10 vuotta vanhempi ja oli jo naimisissa kun itse olin 19-vuotias) tunsi ihanan, kanssani saman ikäisen tytön, joka oli kotoisin samalta paikkakunnalta kuin me, vaikka oli muuttanut lukiota varten muualle ja jäänyt sinne - paikkakunnalle, jonne itse olin juuri muuttanut opiskelemaan. Veljen vaimo sitten toimi puhenaisena välillämme. Hän antoi minulle tytön luvalla tämän puhelinnumeron, ja tekstarein sovittiin tapaaminen. Tuo ihana tyttö tuli tapaamaan minua kotiemme puolivälissä sijaitsevaan kahvilaan. Näimme ihan kaveripohjalta, mutta taisin kyllä rakastua heti, kun tuo kaunis olento astui kahvilan ovesta sisään. En saanut sanaa suustani, mutta veljen vaimo - tytön ystävä - oli kaiketi kertonut jo etukäteen, että ujo tapaus on kyseessä, joten tyttö oli kohtelias ja hoiti puhumisen itse. Kyseli helppoja, joihin vastailin lyhyesti (kurkku ihan kuiva, eikä päässä liikkunut mitään ajatuksia, koska jännitti), ja niiden pohjalta teki jatkokysymyksiä. Illalla kirjoitettiin kiitostekstarit puolin ja toisin. Nähtiin parin päivän päästä uudestaan sattumalta. Hän tervehti iloisesti, niin minäkin, mutta en saanut silloinkaan sanotuksi mitään. Juteltiin hetki - siis hän jutteli, minä hymyilin ja nyökytin ja yritin kuumeisesti miettiä, mitä hittoa voisin sanoa itsekin mutta enpä keksinyt. Siitä meni viikko ennen kuin uskalsin pyytää häntä elokuviin. Hän lähti, ja samalla nololla kaavalla mentiin - tällä kertaa kuitenkin olin miettinyt jo valmiiksi jutun aiheita ja kysymyksiä. Puoliakaan en muistanut, mutta vähän enemmän minusta sai tällä kertaa irti kuin aiemmilla kerroilla. Siitä se sitten pikku hiljaa lähti. Nyt ollaan oltu naimisissa 20 vuotta. Kysyin joskus, miksi hän tapasi minua uudestaan ja uudestaan, vaikkei keskustelusta meinannut tulla mitään. "Näinhän minä, että jännitit hirveästi. Halusin nähdä, kuka olet, kun rentoudut." Ei tuollaisia naisia puussa kasva, enkä olisi ilman apua koskaan löytänytkään. Itkettää, kun kirjoitan tätä. Olen niin onnellinen. Edelleenkin olen hyvin ujo ja minun on vaikea keskustella ihmisten kanssa. En koskaan keksi mitään sanomista. Pää lyö ihan tyhjää. Pari läheisempää ystävää on, joiden kanssa on helppoa, ja vaimon kanssa tietysti <3 Aina sitä kyllä ihmetellään, miten olen saanut niin reippaan ja eloisan vaimon, kun itse olen tällainen punasteleva ujopiimä. Onneksi sillä ihanalla tytöllä oli kärsivällisyyttä odottaa, että ymmärrän kelpaavani. Sitä kai se ujous minulla ainakin loppupeleissä on, että pelkää, että tulee nauretuksi ja nolatuksi. Että sanoo väärin tai vääriä asioita, eikä osaa puolustautua, jos otetaan silmätikuksi.

Kyynikoille tiedoksi: tapasimme opiskelijoina, kummallakaan ei ollut rahaa. Kumpikin oli opiskelemassa ammattiin, jossa tienaa hyvin. Tienaamme suunnilleen saman verran mutta elämme vaatimattomasti. Olen tavallisen näköinen ja minulla on keskivertomu*a. Valitsimme toisemme rakkaudesta ja olemme edelleen rakastuneet toisiimme.

Vierailija
40/66 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä yritä ottaa tilannetta haltuun. Se on naisista epämiellyttävää.

Ajattele naisia ihan oikeina ihmisinä, älä naisina. Eli juttele ihan normaaleista asioista. Kysy naisen ajatuksia ja mielipiteitä. Naiset tykkäävät siitä.

Ujous on puoleensavetävää. Älä pidä sitä negatiivisena asiana. Jos joku ei siitä tykkää, ei se haittaa, ei sinun tarvitse saada kaikkia maailman naisia. Mutta aika moni nainen tykkää.

Tämä on hyvä ja toimiva vastaus t N55

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän