Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te jotka ette ota raamattua kirjaimellisesti, mitä ne tarinat oikeasti sitten tarkoittavat?

Vierailija
14.02.2023 |

Voisitteko uskikset olla tällä kertaa ilmiantamatta kiitos. Ei kyllä mitenkään tuollainen ole kristillistä käytöstä. Tai, pitäisi varmaan sanoa että se on tyypillistä kristillistä käytöstä, muttei kovin jeesusmaista.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö ymmärrä konseptia vertaus?

Vierailija
2/10 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nooh, poistetussa ketjussa kävi hyvin ilmi, miten eri tavalla Raamattua voi tulkita, joten koko kirja on mulle aivan yhdentekevä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö ymmärrä konseptia vertaus?

En ummarra. Voidakko selittää?

Vierailija
4/10 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuudenmukainen vastaus on, että ihan niin kuin parhaaksi näet. Ei ole olemassa mitään objektiivisesti vahvistettavissa olevaa oikeaa tulkintaa.

Vierailija
5/10 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä tarinat?

Vierailija
6/10 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjottajat vetäneet sieniä ja/tai viiniä sekä kirjoittaneet omaa valta-asemaansa pönkittäviä juttuja.  Normaalit luonnonilmiöt on kuviteltu jumalien aiheuttajaksi, kunnes joku äkkäsi että paremmin taitaa saada rahaa, palvojia ja omaisuuttaa kun yrittää saada kansalaiset lahjoittamaan sen kirkolle ja sitten vaan hallinnoi itse niitä omaisuuksia.

Vierailija
7/10 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis se on kokoelma jotain tarinoita jotka on kulkeutuneet sukupolvelta toiselle. Suuri osa perustuu suoraan babylonialaisiin satuihin. Vasta jossain myöhemmässä vaiheessa jotkut alkoivat keräämään niitä kansien väliin ja tarinat lakkasivat muuttumasta niin paljon.

Vierailija
8/10 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entisaikain vuohipaimenten opetuksellisia kansantarinoitahan ne.

Vierailija
9/10 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nooh, poistetussa ketjussa kävi hyvin ilmi, miten eri tavalla Raamattua voi tulkita, joten koko kirja on mulle aivan yhdentekevä.

Onko raamattu myös ässä tässä jutussa yhdentekevä avain viellä aivalleen?

Haluan vastauksen koska tiedän missä Englannin Kruunun haltialle kuuluva aivan avain, eli Englannin Avain.

Tämä avain on absoluuttisesti yhtä kuin demokratia, Englannin Kruunu on yhtä kuin kommunismi

Ja tiedotan viellä että älkää edes yrittäkö seurata persettäni koska Junala ja Taivaan isä on puolellani tämän avaimen kanssa jotta se pysyisi, yhtä kuin demokratia

Demokratia on historiaa, kulttuuria ja politiikkaa

Vierailija
10/10 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totuudenmukainen vastaus on, että ihan niin kuin parhaaksi näet. Ei ole olemassa mitään objektiivisesti vahvistettavissa olevaa oikeaa tulkintaa.

Anna minulle jalohopea c-l-í-p-p-é-ŕ metalli niin minä annan avaimeni ja kerron ihan kaiken objektiivisesti ja pystyn vahvistamaan tulkintani objektista tasapainoisesti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän