Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jenkkien turvatarkastukset kokemuksia? Kertokaa kaikki.

Vierailija
14.02.2023 |

?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään ihmeellistä. 

Vierailija
2/18 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kengät pois aina, muuten ei mitään ihmeellistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes muista koko turvatarkastusta, joten varmaan ihan normisettiä. 

Vierailija
4/18 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen joskus Euroopankin lennoilla joutunut ottamaan kengät pois. 

Eri

Vierailija
5/18 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Egyptissä sotilaat tulivat tullissa ihan iholle ja tönivät ihmisiä jonossa kuin karjalaumaa eteenpäin.

Olisi siinä vaiheessa pitänyt tajuta lähteä takaisin, harvinaisen paska maa muutenkin.

M40

Vierailija
6/18 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme kertaa olen käynyt siellä eikä ole jäänyt mitään erityistä mieleen. Tosiin viime matkasta on jo jokunen vuosi ja ehkä nykyään on eri käytännöt. 

Vierailija
7/18 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri

Juu joskus joutuu jos on korkkarit tai paksupohjaiset kengät tai piippaa laitteessa mutta USA:ssa joutuu aina.

Vierailija
8/18 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustanut aika monta kertaa, ihan normi. Kengät tosiaan pois. Ruokaa ei saa Usaan viedä, yhtään. Sitä saattavat tutkia tarkkaankin.

Vierailija
9/18 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Egyptissä sotilaat tulivat tullissa ihan iholle ja tönivät ihmisiä jonossa kuin karjalaumaa eteenpäin.

Olisi siinä vaiheessa pitänyt tajuta lähteä takaisin, harvinaisen paska maa muutenkin.

M40

Etelä-Afrikassa jäi mieleen, että oli ihan oma linjansa aseiden kanssa matkustaville. 

Vierailija
10/18 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri

Kotimaanlennoilla myös.

Vierailija
11/18 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M40

Etelä-Afrikassa jäi mieleen, että oli ihan oma linjansa aseiden kanssa matkustaville. 

Noihan siellä saa tehdä

"South African Laws prohibit the carriage of firearms and ammunition in checked baggage or cabin baggage of a passenger. Such firearms and ammunition must be produced to security staff for the correct handling and checking of the relevant documentation and licence."

Vierailija
13/18 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aina joutunut erikoisempaan tarkasteluun. Ihan tuttua peruskauraa. Lontoossa oli ällö muija tarkastamassa v..ttumaisella hymyllä. Puolassa piti ottaa oikein villatakki pois. Ihan stripparifiilis.

Mitäköhän siellä sisällä on kun aina kiinnostaa. Ties vaikka "sinne" piilotettu jotain.

Vierailija
14/18 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M40

Noihan siellä saa tehdä

"South African Laws prohibit the carriage of firearms and ammunition in checked baggage or cabin baggage of a passenger. Such firearms and ammunition must be produced to security staff for the correct handling and checking of the relevant documentation and licence."

Jep siellä oli firearm check-in line. Vähän ihmeteltiin, että voiko tämä olla nyt totta. 

Vierailija
15/18 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksi sä haluat siitä kuulla jotenkin erityisen yksityiskohtaisesti?

Turvatarkastus siinä missä mikä tahansa lentokentän turva.

Huutavat ohjeita jonottajille ehkä hieman muita äänekkäämmin ja repeatilla, mutta sama peruskäytäntö. Ja kertaakaan en ole välttynyt kenkien poisottamiselta.

Vierailija
16/18 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla on green card ja hyppään Suomi- U.S väliä 3-5x/ vuosi. Tulli ei skandinaavista kiinnostu.

Tuosta ruuan viennistä sanon, ettei ketään kiinnosta sekään- raakaa lihaa tai hedelmiä en ole vienyt mutta esim. perunajauhot, hillot, savuliha tai säilykkeet ovat menneet heittämällä läpi.

Vierailija
17/18 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen aina joutunut erikoisempaan tarkasteluun. Ihan tuttua peruskauraa. Lontoossa oli ällö muija tarkastamassa v..ttumaisella hymyllä. Puolassa piti ottaa oikein villatakki pois. Ihan stripparifiilis.

Mitäköhän siellä sisällä on kun aina kiinnostaa. Ties vaikka "sinne" piilotettu jotain.

Mulla taas suuret rinnat. Kaarituet piippaa.

Aina joutunut kärsimään niistä. Vielä kun naamani on vaatimaton, luonteeni on vaatimaton, en halua minkäänlaista huomiota. Vihaan ihmisiä, joita toisten ruumiinrakenne häiritsee niin paljon.

Lentokenttä murheista pienin. Tiedän ettei ole kiellettyjä aineita mulla joten siinähän tutkivat.

Vierailija
18/18 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkistavat vaan jos isompi laukku ettei ole piilotettuna uffomiehiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän neljä