Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 23v parisuhdekelpoinen mies eikä mikään onnistu naisten kanssa

Vierailija
14.02.2023 |

En ymmärrä tilannettani. Tiedän olevani hyvä kumppani, aviopuoliso ja perheenisä, mutta tuntuu että mussa on jokin niin pahasti vialla naisten silmissä, etten ole edes tervetullut pariutumismarkkinoille. Olen rehellinen, reilu, avoin ja ystävällinen. En ole takertuvainen, kontrolloiva, enkä herätä mitään merkittäviä "red flageja" käytökselläni. Olen suhteellisen komeakin, pitkä ja sporttinen, että ulkonäöstä se ei ole kiinni. En pääse koskaan kuitenkaan edes "yrittämään", vaan putoan aina alkumetreillä pois.

Yläasteella mulla oli montakin ihailijaa, mutta lukiossa eikä yliopistossa enää naiset kiinnittänyt muhun mitään huomiota, vaikka olenkin kehittynyt paremmaksi kaikilla osa-alueilla vuosi vuodelta. Viimeisin juttu netissä tapaamani naisen kanssa johti siihen, että hän kylmästi ghostasi ja esti mut somessa. Olen vain kerran ollut treffeillä ja treffeille pääsykin on kohdallani ollut melkoinen saavutus.

Tuntuu että jos nykypäivänä mies kertoo, että tällä on vaikeuksia löytää kumppani tai että on neitsyt, niin leimataan automaattisesti "inceliksi" tai "kusipääksi" ja kaikki naisen karkaa ympäriltä, koska näin kuulemma pitää tehdä. Minä tiedän että olisin parisuhdekelpoinen mies, mutta en pääse koskaan näyttämään hyviä puoliani.

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

valheellisen julkisivun ylläpitoa valehtelemalla on kaikki. siksi turhaa kysyä mitään-ainakaan rehellisen vastauksen toivossa. 

Vierailija
62/62 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisyyttä ei ole se, että mennään intiimialueelle liian nopeasti. Et kai suolesi toiminnasta myöskään kerro heti rehellisyyden nimissä? Naiset haluavat ajatella, että he kiinnostavat sinua ihmisinä, ei vain potentiaalisena sänkykumppanina. Siksi kaikki seksiin liittyvät viittaukset ja historiasi ei saa tulla esille ennen kuin oikeasti tunnette, ja näkyy, onko kipinää. Karkotat naiset tökeröllä avautumisella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi