Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 23v parisuhdekelpoinen mies eikä mikään onnistu naisten kanssa

Vierailija
14.02.2023 |

En ymmärrä tilannettani. Tiedän olevani hyvä kumppani, aviopuoliso ja perheenisä, mutta tuntuu että mussa on jokin niin pahasti vialla naisten silmissä, etten ole edes tervetullut pariutumismarkkinoille. Olen rehellinen, reilu, avoin ja ystävällinen. En ole takertuvainen, kontrolloiva, enkä herätä mitään merkittäviä "red flageja" käytökselläni. Olen suhteellisen komeakin, pitkä ja sporttinen, että ulkonäöstä se ei ole kiinni. En pääse koskaan kuitenkaan edes "yrittämään", vaan putoan aina alkumetreillä pois.

Yläasteella mulla oli montakin ihailijaa, mutta lukiossa eikä yliopistossa enää naiset kiinnittänyt muhun mitään huomiota, vaikka olenkin kehittynyt paremmaksi kaikilla osa-alueilla vuosi vuodelta. Viimeisin juttu netissä tapaamani naisen kanssa johti siihen, että hän kylmästi ghostasi ja esti mut somessa. Olen vain kerran ollut treffeillä ja treffeille pääsykin on kohdallani ollut melkoinen saavutus.

Tuntuu että jos nykypäivänä mies kertoo, että tällä on vaikeuksia löytää kumppani tai että on neitsyt, niin leimataan automaattisesti "inceliksi" tai "kusipääksi" ja kaikki naisen karkaa ympäriltä, koska näin kuulemma pitää tehdä. Minä tiedän että olisin parisuhdekelpoinen mies, mutta en pääse koskaan näyttämään hyviä puoliani.

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mistä ap tiedät olevasi hyvä kumppani ja perheenisä, vaikkei sinulla ole mitään kokemusta näistä asioista ja naiset kaihtavat sinua?

Vierailija
2/62 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa sä vähän puolivillaisesti kokeilet ketä tahansa naista. Ihan vain, että jospa tärppäisi. Aikoinaan mun mies vain tuli ja otti minut vaimokseen. Hän oli silloin 23v. Kukaan muu mies ei olekaan lähestynyt minua noin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mistä ap tiedät olevasi hyvä kumppani ja perheenisä, vaikkei sinulla ole mitään kokemusta näistä asioista ja naiset kaihtavat sinua?

Millainen on mielestäsi hyvä kumppani? Tätä kysymystä olen kysynyt monilta naisilta ja jokainen on luetellut niitä piireitä, joita minä edustan. Mielestäni jo se, että mies on itsetietoinen, hyväkäytöksinen ja kunnioittaa muita ihmisiä, tekee tästä parisuhdekelpoisen.

Vierailija
4/62 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kerrotko ihan alkumetreillä naisille, että olet neitsyt ja et sulla on vaikeuksia löytää kumppania? Jos kyllä, niin ei ihme, jos naiset katoaa sun ympäriltä..

Vierailija
5/62 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen on mielestäsi hyvä kumppani? Tätä kysymystä olen kysynyt monilta naisilta ja jokainen on luetellut niitä piireitä, joita minä edustan. Mielestäni jo se, että mies on itsetietoinen, hyväkäytöksinen ja kunnioittaa muita ihmisiä, tekee tästä parisuhdekelpoisen.

Omasta mielestäsi olet ilmeisesti näitä asioita, mutta entä muiden mielestä? Kuinka usein laitat muiden tarpeet oman etusi ja mukavuutesi edelle?

Vierailija
6/62 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa et vaan ole kiinnostava. Voit olla paperilla kuinka hyvä tahansa ja silti olla tylsää seuraa ja seurustelu kanssasi tuntua pakkopullalta.

Vierailija
7/62 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tapaamani kiltiksi itseään kutsuvat miehet, jotka mielestään omaavat aloituksessa kuvaamasi piirteet ovat kaikki olleet alentuvasti ja väheksyvästi muihin suhtautuvia, vaikka mainostavat itseään hyvillä adjektiiveilla. He katsovat itseasiassa olevansa muita parempia, vaikka mielestään kunnioittavat muita ihmisiä. Heille ei riitä mikään ja kaikissa naisissa ja ihmisissä ylipäätään on heidän mielestään jotain vikaa. En väitä että sinä kuulut heihin, olet sitten poikkeus.

Vierailija
8/62 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tapahtuu, että et pääse "yrittämään? Mihin se kaatuu?

Se, että naiset yliopistossa eivät kiinnitä sinuun erityisesti huomiota, ei välttämättä kerro vielä hirveästi. Itse ainakin yliopistossa opiskelevana naisena voin sanoa, että en juurikaan kiinnitä sellaisiin ihmisiin huomiota, joille minulla ei ole mitään sanottavaa esim. yhteisestä kurssista tms. Aika harvoin tulee aloitettua keskustelua täysin tuntemattoman kanssa (vaikka olenkin tietysti vain yksi esimerkki). Ja eiväthän he voi sinua arvioida hyväksi tai huonoksi kumppaniehdokkaaksi, jos eivät tunne.

Vierailija
9/62 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis kerrotko ihan alkumetreillä naisille, että olet neitsyt ja et sulla on vaikeuksia löytää kumppania? Jos kyllä, niin ei ihme, jos naiset katoaa sun ympäriltä..

En kerro noin ihan suoraan, mutta annan naisen ymmärtää ettei aikasemmat jutut naisten kanssa ole olleet kovinkaan onnistuneita. Rehellinen kun olen. Mikä tässä nyt on vialla? En minäkään tuomitse sillä perusteella naista, vaan totean, että siihen löytyy luonnollinen syy.

Vierailija
10/62 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne parisuhdeominaisuudet tietää tasan vasta kun on suhteessa. Ei ennen.

Vierailija
11/62 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ihmiset, jotka "tietävät" olevansa täydellisiä, ovat kaukana siitä. Omakehu haisee kauas.

Vierailija
12/62 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en ole onnistnut naisten kanssa Suomessa mutta olen sentään ollut naimisissa yhden kanssa ja lisäksi parisuhteessa parin muun kanssa. Lisäksi olen pannut suomalaisia naisia yli 50 kanssa.  Paneminen siis onnistuu, mutta parisuhteet ei.

Vierailija
13/62 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannatakkaa pilata elämääsi naisten kanssa. Naisilta ei tule kuin järkyttävät vaatimukset mitkä miehen pitää toteuttaa mutta mies ei saa mitään niiden vaatimusten toteutukselle vastineeksi. Olen muutaman aloituksen tehnyt ja yrittänyt kysyä tuota mutta naisilta ei tule kuin haukkumista, vähättelyä ja puhdasta mies vihaa kun yrittää kysyä mitä mies saa takaisin mutta ei mitään vastausta siihen mitä mies saa takaisin

Vierailija
14/62 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kerro noin ihan suoraan, mutta annan naisen ymmärtää ettei aikasemmat jutut naisten kanssa ole olleet kovinkaan onnistuneita. Rehellinen kun olen. Mikä tässä nyt on vialla? En minäkään tuomitse sillä perusteella naista, vaan totean, että siihen löytyy luonnollinen syy.

Hyvä, että olet rehellinen, mutta ei ehkä kannata mainostaa tuota kokemattomuutta heti kuitenkaan :)

Onnea matkaan!

Vierailija
15/62 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla jykevä leuka? Entä hiukset?

Vierailija
16/62 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti vihjauskin asiasta saa monet epäilemään, että sussa on jotain vikaa. Parempi ehkä olla alussa "vähemmän rehellinen" tai ainakin asetella sanansa varsin tarkkaan.

Varsinkin, jos oikeasti olet ulkoisesti ja jutuiltasi varsin ok ja sit kerrot, että et ole onnistunut, niin ehkä naisilla tulee mieleen, että sussa todella on vikaa.."liian hyvää ollakseen totta" tyyliin.

Vierailija
17/62 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota, haiseeko hengityksesi? Oletko varma, ettei haise? Voiko olla, että vaatteesi tuoksahtaa maakellarilta eli homeelta?

Onko sinulla jokin puhevika, esim. lespaatko?

Ja sitten isoin, johon et voi vaikuttaa on se, että meidän kaikkien nenissä on sellainen jännä systeemi, jonka avulla haistaa silleen "ei tietoisesti", että ton kanssa tulis wautsiwau jälkeläisiä (geenit). Ja jos tuota efektiä ei tule (kansankielellä "panisin tota"), niin ei tule seuraavia treffejäkään.

Jotta naiset saa jalustalta ja niitä olisi tolkumpi lähestyä niin ihan oikeesti kannattaa käydä ihan vaan panee muutamaa baari-illan jälkeen. Ja irtosuhteissa kannattaa laskea se rima vähän toiseen kohtaan kun "etsin itselleni hyveellistä prinsessaa vaimoksi".

ja jos ei onnistu iskeä, niin myös maksullisissa voi käydä vaikka vaan juttelemassa niin saa palutetetta missä menee pileen.

Vierailija
18/62 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että  sellainen naisen kirjoittama tarina jolla Christiina pääsee pian haukkumaan miehiä.

Hyvin te palstamammat vedätte.

Vierailija
19/62 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vuotta vanhempana naisena tuosta aloituksesta ehkä eniten häiritsee se, ette en näe sussa nöyryyttä. Luettelet sun hyvät puolet, jotka vaikuttaakin hyville. Mutta mitä huonoja puolia sussa on? Meissä kaikissa kun on niitäkin. Jos haluat oikeasti naisen ja suhteen pitää osata myös katsoa itseään rehellisesti peiliin, mitkä on niitä piirteitä, jotka koet sun heikkouksiksi? Koska jokaisessa niitäkin on. Jos et edes itse niitä hahmota niin ne voi ulospäin paistaa esiin erilaisin oirein. 

Vierailija
20/62 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkään en ole onnistnut naisten kanssa Suomessa mutta olen sentään ollut naimisissa yhden kanssa ja lisäksi parisuhteessa parin muun kanssa. Lisäksi olen pannut suomalaisia naisia yli 50 kanssa.  Paneminen siis onnistuu, mutta parisuhteet ei.

Aika iso kimppakiva sulla, yli 50 naista kerralla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme