Olen 23v parisuhdekelpoinen mies eikä mikään onnistu naisten kanssa
En ymmärrä tilannettani. Tiedän olevani hyvä kumppani, aviopuoliso ja perheenisä, mutta tuntuu että mussa on jokin niin pahasti vialla naisten silmissä, etten ole edes tervetullut pariutumismarkkinoille. Olen rehellinen, reilu, avoin ja ystävällinen. En ole takertuvainen, kontrolloiva, enkä herätä mitään merkittäviä "red flageja" käytökselläni. Olen suhteellisen komeakin, pitkä ja sporttinen, että ulkonäöstä se ei ole kiinni. En pääse koskaan kuitenkaan edes "yrittämään", vaan putoan aina alkumetreillä pois.
Yläasteella mulla oli montakin ihailijaa, mutta lukiossa eikä yliopistossa enää naiset kiinnittänyt muhun mitään huomiota, vaikka olenkin kehittynyt paremmaksi kaikilla osa-alueilla vuosi vuodelta. Viimeisin juttu netissä tapaamani naisen kanssa johti siihen, että hän kylmästi ghostasi ja esti mut somessa. Olen vain kerran ollut treffeillä ja treffeille pääsykin on kohdallani ollut melkoinen saavutus.
Tuntuu että jos nykypäivänä mies kertoo, että tällä on vaikeuksia löytää kumppani tai että on neitsyt, niin leimataan automaattisesti "inceliksi" tai "kusipääksi" ja kaikki naisen karkaa ympäriltä, koska näin kuulemma pitää tehdä. Minä tiedän että olisin parisuhdekelpoinen mies, mutta en pääse koskaan näyttämään hyviä puoliani.
Kommentit (62)
Selaa ajatuksen kanssa bookki nimeltä Anti Dump Machine.
https://bookofpook.com/anti-dumps-machine-part-1-interest-level/
Minä voin itse myöntää että olen Incel. Ei hävetä enää. En vain ole naisten mieleen. Se ei tietenkään ole kenenkään vika, enkä syytä siitä ketään. No joskus universumia mutta en konkreettisesti ketään, en enää itseänikään. Huono tuuri, mutta kyllä tässä pystyy silti ihan hyvää elämää elämään. Joskus tuntuu että jää paitsi monesta, mutta ei mahda mitään.
Vierailija kirjoitti:
Ja mistä ap tiedät olevasi hyvä kumppani ja perheenisä, vaikkei sinulla ole mitään kokemusta näistä asioista ja naiset kaihtavat sinua?
Tämä.
Joten eiköhän tuo muukin ole
Hyvä kumppani, aviopuoliso ja perheenisä? Vaikka olet vasta nuori kundi eikä mitään kokemusta noista asioista tai mistään vastuusta? Suuret luulot sulla ainakin on itsestäs.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Minä voin itse myöntää että olen Incel. Ei hävetä enää. En vain ole naisten mieleen. Se ei tietenkään ole kenenkään vika, enkä syytä siitä ketään. No joskus universumia mutta en konkreettisesti ketään, en enää itseänikään. Huono tuuri, mutta kyllä tässä pystyy silti ihan hyvää elämää elämään. Joskus tuntuu että jää paitsi monesta, mutta ei mahda mitään.
Seuraava askel on että luovut identifioitumasta Incelismiin.
Kaikki lähtee siit fiiliksest mitä sä fiilaat.
Kaunis poikarakkaus on sinun tulevaisuutesi. Tunnet eläväsi kun rakkauden julma smeisseli soutaa peppulissasi ja huudat hiii.
Vierailija kirjoitti:
Että sellainen naisen kirjoittama tarina jolla Christiina pääsee pian haukkumaan miehiä.
Hyvin te palstamammat vedätte.
Ovatko Chad ja Christina sisaruksia?
No niin, nyt tulee virallinen totuus, miksei sinua onnista. Sanot olevasi 23-vuotias ja tiedät olevasi hyvä puoliso, aviomies ja perheenisä.
Valitettavasti suurin osa tuon ikäisistä ei todellakaan mieti mitään naimisiin menoa ja lapsia. Olet harvinaisuus ja sen takia sinun on vaikea löytää kaltaistasi seuraa. Tulevat avio- ja isämiehet erottaa nopeasti ja minäkin skippaan heidät aina, koska en viitsi tuhlata kummankaan meistä aikaa.
Olen täydellinen mies.
Kuka oli täydellinen? Narcissos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että sellainen naisen kirjoittama tarina jolla Christiina pääsee pian haukkumaan miehiä.
:DD 65%käenpoikahullu riidellyt christiiinan kanssa lols
Christiina on trolli joka tehtailee näitä ketjuja. Se on pari kertaa kämmännyt ja vastannut omaan aloitukseensa itsensä haukkuen esiintyen miehenä.
Kaffebulla on toinen potentiaalinen ehdokas ap:ksi.
Kerro, kumpi sä olet?
Ap kuulostaa todella naiivilta, itsekkäältä ja kaikkea muuta kuin hyvältä parisuhdetyypiltä.
Voisiko ap olla asberger tyyppinen. Siis kyselee listoja naisilta ja sitten toistelee että ole hyvä kun olen sitä mitä naisten liitoissa toivotaan.
On eri asia että on empaattinen tai väittää olevansa empaattinen. Sama muissa asioissa. Eli se ei riitä että itse kuvittelee olevansa jotain. Kun se nainen perustaa havaintonsa siihen mitä näkee eikä siihen mitä mies sanoo olevansa.
AP on trolli, joka on oikeasti nelikymppinen setä. Hän on omasta mielestään tuollainen mies. Saman tarinan hän on toistanut täällä monta kertaa. Vain ikä on muuttunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Christiina on trolli joka tehtailee näitä ketjuja. Se on pari kertaa kämmännyt ja vastannut omaan aloitukseensa itsensä haukkuen esiintyen miehenä.
Kerro, kumpi sä olet?
Sinusta ei ainakaan ole epäilystäkään, kuka olet. Vainoharhainen, räksyttävä miesvihaaaa-Spessu. Palstan typerin vouhake.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro, kumpi sä olet?
Olen 65%käenpoikahullu.
Jos deitti sanoisi minulle että edelliset naisjutut ei ole mennyt hyvin niin tulkitsisin että ehkä tämä mies on kohdellut niitä naisia huonosti, ehkä jäänyt roikkumaan ym. Mielenkiintoni tutustua lisää mieheen loppuisi tuollaiseen lauseeseen heti.
Sen sijaan kommentti olen ollut ujo lähestymään naisia ja viemään asiaa eteenpäin (mutta sinun kanssasi kaikki tuntuu niin luontevalta) esim olisi neutraalimpi tapa kertoa asia.
Kiltti mies ei naisille kelpaa. Olet liian kunnollinen. Naiset haluaa alkoholistin ja pahis miehen ettei olisi niin tylsä suhde. Niin se vaan on koska muuten kaikki kunnolliset ja kiltit miehet olisi parisuhteessa jos sellaiset kelpaisi naisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro, kumpi sä olet?
Ja kas, se olikin Kaffebulla.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannatakkaa pilata elämääsi naisten kanssa. Naisilta ei tule kuin järkyttävät vaatimukset mitkä miehen pitää toteuttaa mutta mies ei saa mitään niiden vaatimusten toteutukselle vastineeksi. Olen muutaman aloituksen tehnyt ja yrittänyt kysyä tuota mutta naisilta ei tule kuin haukkumista, vähättelyä ja puhdasta mies vihaa kun yrittää kysyä mitä mies saa takaisin mutta ei mitään vastausta siihen mitä mies saa takaisin
Sitä saa mitä tilaa
KILTTIYS kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seuraava askel on että luovut identifioitumasta Incelismiin.
Kaikki lähtee siit fiiliksest mitä sä fiilaat.
Älä naurata. Ihminen ei voi "fiilata" itsestään pitkää, komeaa, älykästä, varakasta, suosittua. Kerro Afrikan nääntyvälle, että lakkaa identifioitumasta köyhäksi - kaikki lähtee siitä fiiliksest mitä sä fiilaat. Sitten räpsit uudella iphonella pari selfietä ja huristelet volvolla pois