Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies jättää tahallaan muistamatta ystävänpäivänä

Vierailija
14.02.2023 |

Ollaan eri paikkakunnalla ja tietää hyvin, että on ystävänpäivä mutta ei sanallakaan mainitse asiaa saati toivota hyvää ystävänpäivää vaikka ollaan yhteydessä. Miksi toimii noin?

Kommentit (93)

Vierailija
61/93 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei meilläkään noteerata ystävänpäivää mitenkään, miksi pitäisi? Eikös tuo ole enemmän nuorison juttuja, kun annetaan ystävänpäiväkortteja ihastuksille?

Ai jaa, että ei voi edes sanallisesti sanoa vaikka että "tänään on ystävänpäivä", mukavaa työpäivää. Ai jaa, kyllä teillä on typerän oloista porukkaa.

Onko miehelläsi muistisairaus vai miksi sinun pitää kertoa hänelle, mikä päivä millionkin on?

Ei, mutta siitä huolimatta hän toivotti Hyvää Ystävänpäivää, entäs sinun mies, mikä vika sen kallossa on, MS-tautiko?

Ei ole miehet mun juttu. Sori siitä. 

No onko sun lesbåålla sitten joku tauti, kerro, voin auttaa!

Vierailija
62/93 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei meilläkään noteerata ystävänpäivää mitenkään, miksi pitäisi? Eikös tuo ole enemmän nuorison juttuja, kun annetaan ystävänpäiväkortteja ihastuksille?

Ai jaa, että ei voi edes sanallisesti sanoa vaikka että "tänään on ystävänpäivä", mukavaa työpäivää. Ai jaa, kyllä teillä on typerän oloista porukkaa.

Onko miehelläsi muistisairaus vai miksi sinun pitää kertoa hänelle, mikä päivä millionkin on?

Ei, mutta siitä huolimatta hän toivotti Hyvää Ystävänpäivää, entäs sinun mies, mikä vika sen kallossa on, MS-tautiko?

Ei ole miehet mun juttu. Sori siitä. 

No onko sun lesbåålla sitten joku tauti, kerro, voin auttaa!

Ei ole lesbotkaan mun juttu. Sori siitäkin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/93 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan älyttömiä kommentteja täällä. Tais jäädä useampi av-mamma ilman kukkia?

Minä ainakin loukkaantuisin, mikäli mies ei muistaisi, kuulostaa lähinnä v***tuilulta.

Vaan kyllä tuli tänäkin vuonna toivotukset, kukat ja suklaat. Toisaalta, mikäli herrasmiesmäisyys ja hyvät käytöstavat puuttuisivat, tuskin olisi mieheni.

Vierailija
64/93 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sun pitäisi valittaa, jos sinä itse et ole muistanut häntä ystävänpäivänä. Oletko muistanut häntä?

Vierailija
65/93 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Passiivisaggressiivinen ilkeilijä. Kiusaamista, vihan ja halveksunnan osoitus. Näin itse tuon ainakin ottaisin.

Vierailija
66/93 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit onnellinen, että sun mies pitää yhteyksiä, mitä pienestä jos se ei muista ystävänpäivää vaan hän on ystävä joka päivä.

Vierailija
67/93 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin loukkaantuisin, mikäli mies ei muistaisi, kuulostaa lähinnä v***tuilulta.

Vaan kyllä tuli tänäkin vuonna toivotukset, kukat ja suklaat. Toisaalta, mikäli herrasmiesmäisyys ja hyvät käytöstavat puuttuisivat, tuskin olisi mieheni.

Muistitko sinä miestäsi? Miksi sen miehen pitäisi muistaa ennen sinua? 

Eri asia, jos ei reagoi mitenkään, jos sinä olet muistanut. 

Minua taas ei voi vähempää kiinnostaa mitkään kaupalliset tekopyhät ystävänpäivät. 

Vierailija
68/93 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Passiivisaggressiivinen ilkeilijä. Kiusaamista, vihan ja halveksunnan osoitus. Näin itse tuon ainakin ottaisin.

Puhut varmaan ap:stä?

Vierailija
69/93 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän suomalaiset edes osaa tervehtiä kun vastaan tulevat, miten ne nyt jotain Ystävänpäivää tajuaisivat, ehkä eivät tajua, koska kukaan ei ole heidän ystävänsä, eli ovat niin tyhmiä ja umpimielisiä, että eivät edes saa ystäviä. Itse sain ainakin 7 toivotusta, leivoskahvit, 2 korttia ja kukat ja samoja muistin myös itse. Ihan kiva ja jees päivä. 

Vierailija
70/93 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No on kyllä lapsellista touhua, jos jostain ystävänpäivästä loukkaantuisi. Oletko ihan tosissasi? 

Eikö ole tärkeämpää miten se arki muuten menee. 

En ymmärrä, että nyt on ystävänpäivä ja nyt pitää käyttäytyä tällä tavalla tai tämä koko suhde on ihan paskaa. Voi voi voi. 

Vierailija
71/93 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän suomalaiset edes osaa tervehtiä kun vastaan tulevat, miten ne nyt jotain Ystävänpäivää tajuaisivat, ehkä eivät tajua, koska kukaan ei ole heidän ystävänsä, eli ovat niin tyhmiä ja umpimielisiä, että eivät edes saa ystäviä. Itse sain ainakin 7 toivotusta, leivoskahvit, 2 korttia ja kukat ja samoja muistin myös itse. Ihan kiva ja jees päivä. 

Miksi pitäisi tervehtiä kaikkia vastaantulevia? En ole havainnut sellaista tapaa missään muuallakaan maailmassa. 

Vierailija
72/93 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaako suomalaiset parit toivottaa edes hyvää syntymäpäivää toisilleen tai edes lapsilleen, ei varmaankaan, sehän on ITSESTÄÄNSELVYYS jo muutenkin.

Vierailija
73/93 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mistä lähtien tämä ystävänpäivä on ollut näin tärkeää? Minä en ole koskaan noteerannut sitä vaan mielestäni ihan hömpötyshommaa. Ystävyyden voi osoitta ihan minä päivänä tahansa eikä tiettynä kaupallisena päivänä. 

Vierailija
74/93 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtaako suomalaiset parit toivottaa edes hyvää syntymäpäivää toisilleen tai edes lapsilleen, ei varmaankaan, sehän on ITSESTÄÄNSELVYYS jo muutenkin.

Kuule, sulla olis iltalääkkeiden aina. Menehän ottamaan ennen kuin otsasuoni poksahtaa tuosta kiihkoilusta. 

Vierailija
75/93 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Amerikkalaista hömpötystä koko päivä.

Tähän.

Tekemällä tehty juhlapäivä.

Tosin olisin ostanut itselleni kaksi samanväristä aniliininpunaista reilun kaupan neilikkakimppua, jos lähi-k-marketista olisi löytynyt. Ei löytynyt, oli vain jotain haaliskovärejä

Vierailija
76/93 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsille kyllä, mutta ei sitä edes omaa syntymäpäivää aina muista. En ole synttäreitä viettänyt sen jälkeen kuin 18 vuotta täytin. 

Vierailija
77/93 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mistä lähtien tämä ystävänpäivä on ollut näin tärkeää? Minä en ole koskaan noteerannut sitä vaan mielestäni ihan hömpötyshommaa. Ystävyyden voi osoitta ihan minä päivänä tahansa eikä tiettynä kaupallisena päivänä. 

Ehkäpä ne jotka jäävät kaipaamaan jotain huomiota ystävänpäivänä eivät aaa sitä minään muunakaan päivänä? Exä ei huomioinut ja ilostuttanut minua missään, ei arjessa eikä erikoispäivinä. Asia alkoi kasvamaan aika isoksi omassa mielessä erityisesti näinä erikoispäivinä että ei nytkään sanonut edes muutamaa mukavaa sanaa.

Vierailija
78/93 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minua ainakaan kiinnosta ostaako mies minulle jotain turhuuksia ihan vaan sen takia että kalenterissa on joku tietty päivämäärä. Sen sijaan hän saattaa monta kertaa vuodessa muistaa minua ihan jonain tavallisena tiistaina vain koska törmäsi jossain nettikaupassa johonkin mistä ajatteli minun pitävän. Viimeksi sain sähköllä toimivan lämpöpeiton, mies kun tietää että olen aina viluinen. Nyt se peitto on ihan lempitavarani. Mielestäni paljon herrasmiesmäisempää ja huomaavaisempaa kuin tylsät kukat siksi kun on 14.2.

Vierailija
79/93 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minua ainakaan kiinnosta ostaako mies minulle jotain turhuuksia ihan vaan sen takia että kalenterissa on joku tietty päivämäärä. Sen sijaan hän saattaa monta kertaa vuodessa muistaa minua ihan jonain tavallisena tiistaina vain koska törmäsi jossain nettikaupassa johonkin mistä ajatteli minun pitävän. Viimeksi sain sähköllä toimivan lämpöpeiton, mies kun tietää että olen aina viluinen. Nyt se peitto on ihan lempitavarani. Mielestäni paljon herrasmiesmäisempää ja huomaavaisempaa kuin tylsät kukat siksi kun on 14.2.

Just noin! Minäkin arvostan tuollaista, että muistetaan toista, kun jotain kivaa sattuu eteen ja toinen tulee siitä mieleen. En haluaisi lahjoja, jotka ostetaan vain ystävänpäivän takia, kun silloin kuuluu ostaa jotain lahjoja. 

Vierailija
80/93 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just noin! Minäkin arvostan tuollaista, että muistetaan toista, kun jotain kivaa sattuu eteen ja toinen tulee siitä mieleen. En haluaisi lahjoja, jotka ostetaan vain ystävänpäivän takia, kun silloin kuuluu ostaa jotain lahjoja. 

Tietyn kalenteripäivän mukaan annetut "muistamiset" ovat yhtä kiinnostavia kuin velvollisuuskäynti ärsyttävän sukulaistädin luona kerran vuodessa. Ei tuota aitoa iloa kenellekään.