Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies jättää tahallaan muistamatta ystävänpäivänä

Vierailija
14.02.2023 |

Ollaan eri paikkakunnalla ja tietää hyvin, että on ystävänpäivä mutta ei sanallakaan mainitse asiaa saati toivota hyvää ystävänpäivää vaikka ollaan yhteydessä. Miksi toimii noin?

Kommentit (93)

Vierailija
81/93 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei meilläkään noteerata ystävänpäivää mitenkään, miksi pitäisi? Eikös tuo ole enemmän nuorison juttuja, kun annetaan ystävänpäiväkortteja ihastuksille?

Ai jaa, että ei voi edes sanallisesti sanoa vaikka että "tänään on ystävänpäivä", mukavaa työpäivää. Ai jaa, kyllä teillä on typerän oloista porukkaa.

Onko miehelläsi muistisairaus vai miksi sinun pitää kertoa hänelle, mikä päivä millionkin on?

Ei, mutta siitä huolimatta hän toivotti Hyvää Ystävänpäivää, entäs sinun mies, mikä vika sen kallossa on, MS-tautiko?

Ei ole miehet mun juttu. Sori siitä. 

No onko sun lesbåålla sitten joku tauti, kerro, voin auttaa!

Ei ole lesbotkaan mun juttu. Sori siitäkin. 

Entäs koirat?

Vierailija
82/93 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahtaako suomalaiset parit toivottaa edes hyvää syntymäpäivää toisilleen tai edes lapsilleen, ei varmaankaan, sehän on ITSESTÄÄNSELVYYS jo muutenkin.

Kuule, sulla olis iltalääkkeiden aina. Menehän ottamaan ennen kuin otsasuoni poksahtaa tuosta kiihkoilusta. 

Otin ne jo, mutta sinulle ei edes lääkitys auta, soita osastolle, nyt on iltabanaanien jakoaika. Hopi hopi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/93 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahtaako suomalaiset parit toivottaa edes hyvää syntymäpäivää toisilleen tai edes lapsilleen, ei varmaankaan, sehän on ITSESTÄÄNSELVYYS jo muutenkin.

Kuule, sulla olis iltalääkkeiden aina. Menehän ottamaan ennen kuin otsasuoni poksahtaa tuosta kiihkoilusta. 

Otin ne jo, mutta sinulle ei edes lääkitys auta, soita osastolle, nyt on iltabanaanien jakoaika. Hopi hopi!

Hyvää yötä, jonnepieni- Pusipusi

Vierailija
84/93 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mistä lähtien tämä ystävänpäivä on ollut näin tärkeää? Minä en ole koskaan noteerannut sitä vaan mielestäni ihan hömpötyshommaa. Ystävyyden voi osoitta ihan minä päivänä tahansa eikä tiettynä kaupallisena päivänä. 

Äitienpäivä, muistatko edes äitiäsi tai Isänpäivänä isääsi, entä kummilapsiasi, no ei sulla varmaan tarvetta ole muistaa ketään, koska kukaan ei välitä sinusta. Se on ainoa syy, miksi joku ei ole kiinnostunut jostain, koska kukaan ei välitä tästä välinpitämättömästäkään tyypistä ja hyvä niin. Pysy siellä sisällä äläkä kurkistele ikkunasta kuka vie roskat, joku voi pian moikata ja sinä saat paniikkikohtauksen.

Vierailija
85/93 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mistä lähtien tämä ystävänpäivä on ollut näin tärkeää? Minä en ole koskaan noteerannut sitä vaan mielestäni ihan hömpötyshommaa. Ystävyyden voi osoitta ihan minä päivänä tahansa eikä tiettynä kaupallisena päivänä. 

Äitienpäivä, muistatko edes äitiäsi tai Isänpäivänä isääsi, entä kummilapsiasi, no ei sulla varmaan tarvetta ole muistaa ketään, koska kukaan ei välitä sinusta. Se on ainoa syy, miksi joku ei ole kiinnostunut jostain, koska kukaan ei välitä tästä välinpitämättömästäkään tyypistä ja hyvä niin. Pysy siellä sisällä äläkä kurkistele ikkunasta kuka vie roskat, joku voi pian moikata ja sinä saat paniikkikohtauksen.

Mulle ystävänpäivä on ihan vieras päivä. Äitien- ja isänpäivä on kohdistettu sille yhdelle henkilölle ja lapsesta saakka koulussa on kortteja tehty. 

Ystävänpäivä on ihan eri asia, kun ystäviä voi olla todella paljon ja pitääkö heitä kaikkia sitten muistaa jotenkin erityisesti? Kalliiksi tulee ystävänpäivät, jos on paljon ystäviä. 

Vierailija
86/93 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä, jonnepieni- Pusipusi

Haluatko pyllyä?

Vierailija
87/93 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle ystävänpäivä on ihan vieras päivä. Äitien- ja isänpäivä on kohdistettu sille yhdelle henkilölle ja lapsesta saakka koulussa on kortteja tehty. 

Ystävänpäivä on ihan eri asia, kun ystäviä voi olla todella paljon ja pitääkö heitä kaikkia sitten muistaa jotenkin erityisesti? Kalliiksi tulee ystävänpäivät, jos on paljon ystäviä. 

Jos on varaton, silloin voi tulla hintavaksi, minulle se ei tuota ongelmaa, se on kerran vuodessa ja jos silloinkin pitää pihistellä kun ei ole varaa, niin suosittelen köyden hankkimista ja sen käyttöön ottoa, opas on köyden pakkauksessa mukana.

Vierailija
88/93 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa niitä spesiaalipäiviä järjestää ilman että koko muu maailma juhlii yhtä aikaa. Minusta kovempaakin kun ne tulee ylläreinä 😍

Vierailija
89/93 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puolison kanssa muistetaan hääpäivää, mutta ei mitään hemskutin kaupallista ystävänpäivää. Naapureiden kanssa ollaa hyvissä väleissä ja moikataan aina tavatessa. 

Vierailija
90/93 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistan läheisiä oikeinkin hyvin, mutta en ystävänpäivänä, koska se ei mulle ainakaan merkitse yhtään mitään. Kaupallinen tekopyhäpäivä. 

Vierailija
91/93 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi asia mitä monien pitäisi oppia parisuhteessa on se että jos haluat toiselta jotain esim. lisää läheisyyttä, (mutta mitä toinen ei kiellä) niin sinun on joskus oltava se joka tekee sen aloitteen asian lisäämisestä.

Jos haluat esim. enemmän halauksia mieheltäsi niin ala halaamaan tätä enemmän.

Halaus ei voi jäädä huomaamatta. Jatka sitten tätä yhtäkkistä halauksien ilmentymistä.

Jos miehesi ei ole aivan luupää niin hän tajuaa tässä muodostuvan epäsuhdan joka saa toisenkin osapuolen tekemään aloitteita.

Ja sitten onneksi olkoon, olet saanut lisää halauksia elämääsi.

On todettu itse.

Ja ennen kuin mammat alkavat kiihkoilemaan niin tämä pätee myös toisin päin.

"Mutta emmä halua! Eiks tän pitäis olla ilmiselvää? Miks ton pitää olla tommonen jne?"

Oletko mielummin sitten ilman, tekemättä mitään asian eteen?

Kumpi on parempi vaihtoehto? Taattu nolla vai mahdollisuus muutoksen joka voi vaatia vähän vaivaa?

Harvassa on ne ihmissuhteet missä kaikki natsaa kumppanin kanssa alusta alkaen.

Vierailija
92/93 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi asia mitä monien pitäisi oppia parisuhteessa on se että jos haluat toiselta jotain esim. lisää läheisyyttä, (mutta mitä toinen ei kiellä) niin sinun on joskus oltava se joka tekee sen aloitteen asian lisäämisestä.

Jos haluat esim. enemmän halauksia mieheltäsi niin ala halaamaan tätä enemmän.

Halaus ei voi jäädä huomaamatta. Jatka sitten tätä yhtäkkistä halauksien ilmentymistä.

Jos miehesi ei ole aivan luupää niin hän tajuaa tässä muodostuvan epäsuhdan joka saa toisenkin osapuolen tekemään aloitteita.

Ja sitten onneksi olkoon, olet saanut lisää halauksia elämääsi.

On todettu itse.

Ja ennen kuin mammat alkavat kiihkoilemaan niin tämä pätee myös toisin päin.

"Mutta emmä halua! Eiks tän pitäis olla ilmiselvää? Miks ton pitää olla tommonen jne?"

Oletko mielummin sitten ilman, tekemättä mitään asian eteen?

Kumpi on parempi vaihtoehto? Taattu nolla vai mahdollisuus muutoksen joka voi vaatia vähän vaivaa?

Harvassa on ne ihmissuhteet missä kaikki natsaa kumppanin kanssa alusta alkaen.

Tai sitten sen voi sanoa ääneen, että  siis kaipaa enemmän halauksia. Mutta kommunikointi on se ratkaisu. Ei toinen tiedä mitä sä haluat ellet kerro sitä.

Vierailija
93/93 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkei mies ole tottunut viettämään ystävänpäivää. Jos hän ei tiedä että se on sulle tärkeä, ei hän tajua onnitellakaan.