Mies jättää tahallaan muistamatta ystävänpäivänä
Ollaan eri paikkakunnalla ja tietää hyvin, että on ystävänpäivä mutta ei sanallakaan mainitse asiaa saati toivota hyvää ystävänpäivää vaikka ollaan yhteydessä. Miksi toimii noin?
Kommentit (93)
Minä muistin miestä parilla karkkirasialla ja suklaalla ja ostin myös termosmukin työmatkoille. Ei mitään kovin suurta. Mies osti minulle sukat ja pehmolelun. Toivotimme aamulla myös hyvää ystävänpäivää. Tarkoituksena on siis pääasiassa saada noita käyttö- ja kulutustavaroita ostettua jos jotain hankkii. Aikaisemmin en ole miesten kanssa tälläistä harrastanut, mutta nyt tässä suhteessa haluan romantiikkaa ja haluan erilaiset päivät pitää erilaisena. Meillä toteutuu myös pihvi- ja suihinottopäivä, naistenpäivä, miestenpäivä. Kun olemme vanhempia niin isänpäivä ja äitienpäivä on tarkoitus viettää myös. Ei meidän elämässä koskaan ole tarpeeksi kivoja päiviä, jolloin voisin jotenkin erilailla ja erityisen paljon huomioida rakastani. Joka päivä meillä on kyllä rakkautta ja suukottelua, mutta miksi ei voisi sitä viedä vähän pidemmälle toisinaan? Ei mies ainakaan tunnu valittavan sitä, että saa ekstra huomiota toisinaan. En minäkään sitä pahaksi laita.
Ollaan 22v ja sosiaalinen media on täynnä ystävänpäivä juttuja ja tykkäilee niistä mutta minut jättää huomioimatta.
Vierailija kirjoitti:
On miehiä jotka ei anna kumppanilleen edes joulukorttia. Se on käsittämätöntä miten eri tavoin meillä ainakin ennen on kasvatettu lapset. Pojat ja miehet saavat olla äänekkäitä ja itsekkäitä, se on ollut suorastaan toivottua. Tyttöjen ja naisten pitää olla huomaavaisia, uhrautuvia jne. Tämä näkyy sitten kaikessa.
En minä ainakaan tunne miehiä, jotka antaisivat jouluna puolisolleen joulukortin.
Meilläkin kerostalossa tasan 10 päivää vanhempi nainen jaksoi olla parvekella tupakoimatta.Heka -itä,Jossa parveketupakointi kieto. Nyt polittaa ystävän päivän kunniaksi taitaa muitakin siellä olla kaljalla ja tupakalla?Kivaa kun hajut tulee ikkunan rakovetilistä asuntooihin sisään.
Ja sinä et voi muistaa häntä millään tavalla? Kuulostaa terveeltä parisuhteelta!
Ystävänpäivä on amerikkalaista hapatusta, en vietä. T: M40+
Mä olen ihan varma, että mies ei meillä edes tiedä, että on ystävänpäivä. Ei haittaa, en noteeraa itsekään mitenkään tätä "juhlaa" :D
Nuorena ärsyttää moni asia enemmän, kuin nyt vanhana. Nyt on tärkeämpää, että herää vielä huomenaamullakin, eikä jaksa miettiä, muistiko/huomioiko joku yhstävänpäivänä.
Siis toivotitko sä hänelle hyvää ystävänpäivää ja hän ei edes reagoi siihen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On miehiä jotka ei anna kumppanilleen edes joulukorttia. Se on käsittämätöntä miten eri tavoin meillä ainakin ennen on kasvatettu lapset. Pojat ja miehet saavat olla äänekkäitä ja itsekkäitä, se on ollut suorastaan toivottua. Tyttöjen ja naisten pitää olla huomaavaisia, uhrautuvia jne. Tämä näkyy sitten kaikessa.
Ei tyttöjen tai naisten tarvitse olla tuollaisia, he valitsevat itse tuon linjan, jotta voivat sillä syyllistää miehiä. Ei miehet halua erityistä ystävänpäivämuistamista, naiset muistavat voidakseen ihmetellä, että etkö sinä välitä minusta, kun et osta suklaata/lahjoja/kortteja. Nainen kokee uhrautuvansa soittaessaan ystävänpäiväsoiton, ei hän soita ilahduttaakseen.
Ihan oma vika! En anna miehelle lahjoja ystävänpäivänä eikä hänkään minua lahjo. Kummallakaan ei ole paha mieli eikä kuluteta turhuuksiin. En ole huomaavainen, vaikka olen 100 % nainen ja sellaiseksi kasvatettu. Mikä siis meni pieleen?
Mutta eikö ole aika tylsää ja tasapaksua, jos kaikki päivät on ihan samanlaisia, eikä mitään spesiaalipäiviä mitenkään millään erityistoimenpiteillä huomioida? Ja olisihan se nyt molemmille mukavampaa, jos puoliso muistaisi ja ilahduttaisi, vaikka kuinka yrität manata, ettette te mitään tarvi. Ette varmaan tarvikaan, mutta kyllä siitä silti tulisi tavanomaista mukavampi olo, kun toinen huomioi. Hassua, että ette halua toisillenne sellaista oloa.
Joo hömppää se on. Lapsenmieliset laittaa viestejä. Lapsista en tiedä.
Illalla mies tökkii erektiolla alaselkään nukkumaan mennessä, eikö se riitä?!
Ap:n mies on hänelle siis vain fwb.
Sama täällä, ei leivosta kahvihetkeen, ei Hyvää Ystävänpäivää, ei mitään, viduttaa koko perkeleen äijä!
Hyvä aika muistaa nimenomaan ystäviä. Parisuhdepäiviä voi pitää milloin tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä, ei leivosta kahvihetkeen, ei Hyvää Ystävänpäivää, ei mitään, viduttaa koko perkeleen äijä!
Miksi asut ystäväsi kanssa, vaikka ystäväsi v'tuttaa sinua?
Kannattaa kostaa. Pihtaat koko vuoden ja käyt muutaman kerran pettämässä jonkun random vastaantulijan kanssa.
Ei meilläkään noteerata ystävänpäivää mitenkään, miksi pitäisi? Eikös tuo ole enemmän nuorison juttuja, kun annetaan ystävänpäiväkortteja ihastuksille?