Miten puolisonne huomioi ystävänpäivänä?
Kommentit (36)
Ei mitenkään enkä kyllä minäkään maininnut asiasta. Käyn ostaan tänään itelle kaksi kimppua K-marketin reilun kaupan neilikoita. Sellaisia kirkkaan aniliininpunaisia tai tummanpunaisia. Oon kukkani ansainnut
Mies laittaa aamiaisen jokapäivä valmiiksi, tänään tuli herättämään ja sanoi hyvää ystävänpäivää ja oli leiponut sämpylöitä.
Vaimo antoi lahjaksi matkalahja kortin.
Mä lähden Saksaan, Reeperpaanille.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitenkään enkä kyllä minäkään maininnut asiasta. Käyn ostaan tänään itelle kaksi kimppua K-marketin reilun kaupan neilikoita. Sellaisia kirkkaan aniliininpunaisia tai tummanpunaisia. Oon kukkani ansainnut
Kiitos vihjeestä, täytyykin muistaa ostaa jotain nättejä kukkaseita kun käyn kaupassa :)
Sain puntin punaisia ja valkoisia tulppaaneita
Aamulla otin tissistä kiinni ja sanoin hyvää ystävänpäivää. Sitten halattiin ja pussattiin. Illalla vien yllärin kotiin, tilasin Kaalimadolta uudet sexyt avopikkarit. Turha päivä minun mielestä, mutta pienellä vaivalla sen vaimon saa iloiseksi. Huomioidaan kyllä toisiamme muutenkin päivittäin.
Ostin itse kotiin pienen kakun, vaaleanpunainen ja suklaasydämiä päällä. Ei niinkään miehelle vaan lapselle :) Muksun iloksi toisinaan esitän että tämmöset päivät kiinnostaa ketään.
Vierailija kirjoitti:
Aamulla oli pöydällä upea kukkalaite ja pehmonallet sydämineen. Illalla ravintolaan syömään.
Pehmonallet? Oikeesti?
Lupasi pitää illalla syventävän luennon Pekka Siitoimen esoteerisesta magiasta niin teoriassa kuin käytännössä.
Kiitteli, kun aamulla toivotin hyvää ystävänpäivää. Ostin meille munkit kaupasta iltateelle.
Ystävän kanssa kävin syömässä, ystävä tarjosi. Itse ostin hänelle kaksi kimppua tulppaaneja vastineeksi. Oli mukavaa.
Ärsyttää tämä iänikuinen kysymys: miten puolisosi huomioi. Mietipä joskus, miten itse huomioit!
Meillä aamusta pussattiin ja toivotettiin hyvää ystävänpäivää. Kävin ostamassa kotiin kukkakimpun ja laskiaispullat meille molemmille. Tällä kertaa ei varmaan mennä illalla ulos syömään eikä tilata takeawayta, kun loppuviikosta ollaan menossa kuitenkin ravintolaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aamulla oli pöydällä upea kukkalaite ja pehmonallet sydämineen. Illalla ravintolaan syömään.
Pehmonallet? Oikeesti?
Joo, kun ei asuta Suomessa. Täällä Valentinen päivä on iso juttu.
Puolisoa ei ole, mutta nuorempana seurustelin ja näiden suhteiden (siis kolme) aikana luonnollisesti oli niin ystävänpäiviä, synttäreitä, nimppareita kuin joulujakin.
Yhden ainutta muistamista en ole saanut ikinä seurustelukumppanilta ja siis synttäreinäkin tuli vaan, ai niin sulla on synttärit, no onnea!/sähän alat sitten olla jo melkoinen kurppa-tasoinen tokaisu.
Enkä siis mitään timantteja tai ulkomaanmatkoja ole koskaan kaivannutkaan, mutta eikö sitten niiden ja täydellisen huomioimattomuuden väliin muka mahdu mitään? Tai eikö miehet ylipäätään halua muistaa/ilahduttaa kumppaniaan tai onnitella ihan normaalisti ilman jotain nälvimistä?
Vai onko mulla ollut vaan todella huono tuuri?