Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten puolisonne huomioi ystävänpäivänä?

Vierailija
14.02.2023 |

Huomioiko kumppaninne valentines Day kunniaksi?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisoa ei ole, mutta nuorempana seurustelin ja näiden suhteiden (siis kolme) aikana luonnollisesti oli niin ystävänpäiviä, synttäreitä, nimppareita kuin joulujakin.

Yhden ainutta muistamista en ole saanut ikinä seurustelukumppanilta ja siis synttäreinäkin tuli vaan, ai niin sulla on synttärit, no onnea!/sähän alat sitten olla jo melkoinen kurppa-tasoinen tokaisu. 

Enkä siis mitään timantteja tai ulkomaanmatkoja ole koskaan kaivannutkaan, mutta eikö sitten niiden ja täydellisen huomioimattomuuden väliin muka mahdu mitään? Tai eikö miehet ylipäätään halua muistaa/ilahduttaa kumppaniaan tai onnitella ihan normaalisti ilman jotain nälvimistä? 

Vai onko mulla ollut vaan todella huono tuuri?

Vierailija
22/36 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään  enkä kyllä minäkään maininnut asiasta.  Käyn ostaan tänään itelle kaksi kimppua K-marketin reilun kaupan neilikoita. Sellaisia kirkkaan aniliininpunaisia  tai tummanpunaisia. Oon kukkani ansainnut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies laittaa aamiaisen jokapäivä valmiiksi, tänään tuli herättämään ja sanoi hyvää ystävänpäivää ja oli leiponut sämpylöitä.

Vierailija
24/36 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo antoi lahjaksi matkalahja kortin.

Mä lähden Saksaan, Reeperpaanille.

Vierailija
25/36 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitenkään  enkä kyllä minäkään maininnut asiasta.  Käyn ostaan tänään itelle kaksi kimppua K-marketin reilun kaupan neilikoita. Sellaisia kirkkaan aniliininpunaisia  tai tummanpunaisia. Oon kukkani ansainnut

Kiitos vihjeestä, täytyykin muistaa ostaa jotain nättejä kukkaseita kun käyn kaupassa :)

Vierailija
26/36 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain puntin punaisia ja valkoisia tulppaaneita

Vierailija
27/36 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla otin tissistä kiinni ja sanoin hyvää ystävänpäivää. Sitten halattiin ja pussattiin. Illalla vien yllärin kotiin, tilasin Kaalimadolta uudet sexyt avopikkarit. Turha päivä minun mielestä, mutta pienellä vaivalla sen vaimon saa iloiseksi. Huomioidaan kyllä toisiamme muutenkin päivittäin.

Vierailija
28/36 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka sinä huomioit häntä?

Vierailija
29/36 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei mitenkään. 

Vierailija
30/36 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin itse kotiin pienen kakun, vaaleanpunainen ja suklaasydämiä päällä. Ei niinkään miehelle vaan lapselle :) Muksun iloksi toisinaan esitän että tämmöset päivät kiinnostaa ketään.

Vierailija
31/36 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aamulla oli pöydällä upea kukkalaite ja pehmonallet sydämineen. Illalla ravintolaan syömään.

Pehmonallet? Oikeesti?

Vierailija
32/36 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lupasi pitää illalla syventävän luennon Pekka Siitoimen esoteerisesta magiasta niin teoriassa kuin käytännössä.

Vierailija
33/36 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitteli, kun aamulla toivotin hyvää ystävänpäivää. Ostin meille munkit kaupasta iltateelle.

Ystävän kanssa kävin syömässä, ystävä tarjosi. Itse ostin hänelle kaksi kimppua tulppaaneja vastineeksi. Oli mukavaa.

Vierailija
34/36 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leipoo kakun!

Vierailija
35/36 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää tämä iänikuinen kysymys: miten puolisosi huomioi. Mietipä joskus, miten itse huomioit!

Meillä aamusta pussattiin ja toivotettiin hyvää ystävänpäivää. Kävin ostamassa kotiin kukkakimpun ja laskiaispullat meille molemmille. Tällä kertaa ei varmaan mennä illalla ulos syömään eikä tilata takeawayta, kun loppuviikosta ollaan menossa kuitenkin ravintolaan.

Vierailija
36/36 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aamulla oli pöydällä upea kukkalaite ja pehmonallet sydämineen. Illalla ravintolaan syömään.

Pehmonallet? Oikeesti?

Joo, kun ei asuta Suomessa. Täällä Valentinen päivä on iso juttu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä