Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävä soitti puhelun, jossa toivotti ettemme ole enää ystäviään, kosksäa koki tulleensa loukatuksi

Vierailija
14.02.2023 |

Halusi lainata rahaa, jolloin asiallisesti ilmoitin että hän ei ole maksanut vuosikausia roikkuneita velkojaan, joten miksi lainaisin lisää. Hän lähti ovet paukkuen ja tänään soitti että hän maksaa velan, ja ystävyytemme päätyyy siihen. Hieman hämmentyneenä vastasin että sopiihan se, mutta pitäköön rahansa. Ette tiedäkään mikä ilon päivä tämä onkaan, että pääsin tuosta vuosikymmenen kestäneestä ystävyydestä juopporetkun kanssa näin helposti eroon. Olen melko varma että tämä ihminen on narsisti, taisi tämä ihminen kuvitella olevansa hyväkin tyyppi/kaveri, jonka menetys kirpaisisi. Tosiasiassa olen vältellyt tätä kaveria kuin ruttoa, enkä ole itse kehdannut sanoa suoraan, että seuransa ei kiinnosta, joten suuri kivi putosi harteilta, kun ei tarvitse tämän ihmisen kanssa olla enää missään tekemisissä. Tiedän että hän tulee vielä katumapäälle, pyytää anteeksi ja yrittää vielä ystäväksi, mutta kerran kun pääsin tyypistä eroon, niin en halua olla hänen kanssaan missään tekemisissä. Joten hyvää ystävänpäivää, hyville tyypeille.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi