Mitä mieltä olet bändistä nimeltä Ghost?
Tässä juuri tutustun ja kuuntelen. On tylsää, joten olisi hauskaa jutella mukavia vaikka musiikista.
Huom, mukavia juttuja.
Kommentit (6)
Näin sen jokunen vuosi sitten Metallican lämppärinä Hämeenlinnassa ja ihastun suuresti, - ah ne maneerit ja ring-a-ring a roses - vieläkin menee kylmät väreet. Olen kuunnellut ja kuunnellut ja mun suosikkeja on Kiss a go-goat. Nyt Suomen keikalle en päässyt, voi kyynel.
Tykkään kyllä, vaikken sitä bändiksi laskekaan. Sehän on puhtaasti Tobias Forgen projekti ja keikoilla soittavat muusikot ovat vain palkattuja työntekijöitä.
Kävin katsomassa Ghostia vajaa vuosi sitten heidän esiintyessä Tampereella ja olin hitusen pettynyt. Odotin heidän olevan parempi livenä. Tykkään kuitenkin siitä häpeilemättömän hittivetoisesta musiikista ja siitä, ettei Tobias Forge ole alentenut selittelemään mitään taiteellisuudesta jne. Hän tekee rehellisesti kaupallista musiikkia suurelle yleisölle ja se on oikein. Kaupaullisuus ei sulje pois musiikin laatua tai hyvyyttä, vaikka jokku hevipuritistit niin haluavatkin uskoa.
Infestissumam on upea levy, sitä tuli joskus paljon kuunneltua. Muihin en ole niin päässyt syvälle sisään, vaikka olen koettanut. Tuon levyn aikoihin olisi ollut kiva päästä keikalle, kun ainakin kuvitelmissani on ollut kunnon messutunnelma ja jylhät kirkonmenot! Toki voi olla, että kuvitelma on todellisuutta parempaa.