Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Masennuksessa on hankala ulkoilla tai syödä terveellisesti

Vierailija
14.02.2023 |

Koska koko masennus on sitä että kaikki tuntuu liian raskaalta eikä sitä huvita mennä ulos tai siivota tai tehdä sitä ruokaa. Mielessään sen näkee vain turhana yrittämisenä joka ei auta, vaan sen lenkin jälkeen on yhtä masentunut sekä rasittunut siitä yrittämisestä. Kaikki on ankeaa.

T. 2kk masentunut

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä sinua voisi huvittaa edes vähän? Musiikin kuuntelu? Äänikirjat?

Kirjoitin tuohon toiseen ketjuun, että minä aloitin yin joogaamaan. Jos et jaksa mennä ulos, niin tee vaikka tätä. Ei vaadi mitään, ei ole vaikeaa, mutta parempi kuin se, että makaat tekemättä mitään. Ei, en lupaa, että pääset sillä irti masennuksesta, mutta tämä avaa kehoa, ja tunteet ovat tieteenkin mukaan kehossa. Minulle ainakin tuli aina vähän aavistuksen rentoutuneempi olo.

Minä suosittelen vahvasti rukoilemaan Jumalaa, että saisit ottaa Jeesuksen vastaan ja hänen rauhansa. Itse olen uskovainen monisairas, fyysistä, psyykkistä.

Jeesuksen ansiosta jaksan päivästä toiseen.

Joogaminen kuuluu oikeastaan Hindulaisuuteen. Palvotaan pahoja henkiä, vaikka tunne voi hämätä.

Johtaa lopulta vain syvempään ahdinkoon.

Parempia vointia ja kaikkea hyvää Sinulle Ap!

Koska Te olette kuka Te olette, saatte toimia valitsemallanne tavalla.

Me muut uskomme mihin haluamme emmekä välttämättä piittaa Teidän mielipiteestänne pätkän vertaa.

Olet oikeassa. Jokainen saa uskoa mihin haluaa.

On kuitenkin vain yksi totuus.

Jeesus: minä olen Tie, Totuus ja Elämä!

Kyllähän niitä kylähullujan lahkonjohtajia, jotka ovat väittäneet jotain tuollaista mahtuu 13 tusinaan.

Vierailija
42/45 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitin tuohon toiseen ketjuun, että minä aloitin yin joogaamaan. Jos et jaksa mennä ulos, niin tee vaikka tätä. Ei vaadi mitään, ei ole vaikeaa, mutta parempi kuin se, että makaat tekemättä mitään. Ei, en lupaa, että pääset sillä irti masennuksesta, mutta tämä avaa kehoa, ja tunteet ovat tieteenkin mukaan kehossa. Minulle ainakin tuli aina vähän aavistuksen rentoutuneempi olo.

Minä suosittelen vahvasti rukoilemaan Jumalaa, että saisit ottaa Jeesuksen vastaan ja hänen rauhansa. Itse olen uskovainen monisairas, fyysistä, psyykkistä.

Joogaminen kuuluu oikeastaan Hindulaisuuteen. Palvotaan pahoja henkiä, vaikka tunne voi hämätä.

Se, että sinä identifioidut vampyyrikannibaaliksi ja palvot jumalaasi syömällä hänen lihaansa ja juomalla hänen vertansa, ei oikeuta sinua arvostelemaan muita uskontoja pahojen henkien palvonnaksi ja väittämään, että ne aiheuttavat ahdistusta. 

Voi mikä kommentti. Pahoinvointi on selvästi läsnä sinussa.

Kaikkea hyvää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, että sinä identifioidut vampyyrikannibaaliksi ja palvot jumalaasi syömällä hänen lihaansa ja juomalla hänen vertansa, ei oikeuta sinua arvostelemaan muita uskontoja pahojen henkien palvonnaksi ja väittämään, että ne aiheuttavat ahdistusta. 

Kaikkea hyvää!

Sinä olet se, joka kutsumattomia tulit tähän ketjuun tyrkyttämään omaa uskontopropagandaa ja halventamaan muiden uskontoja. Etkö ymmärrä mitään muiden ihmisten rajojen kunnioittamisesta tai alkeellisistakaan sosiaalisista säännöistä. Turhaan ihmettelet, että saat ärsyyntyneen reaktion, kun tulet tänne ylimielisesti halventamaan muita. Pilasit jo ketjun, häivy.

Vierailija
44/45 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkea hyvää!

Sinä olet se, joka kutsumattomia tulit tähän ketjuun tyrkyttämään omaa uskontopropagandaa ja halventamaan muiden uskontoja. Etkö ymmärrä mitään muiden ihmisten rajojen kunnioittamisesta tai alkeellisistakaan sosiaalisista säännöistä. Turhaan ihmettelet, että saat ärsyyntyneen reaktion, kun tulet tänne ylimielisesti halventamaan muita. Pilasit jo ketjun, häivy.

Ylimielisyys on kyllä sinun puoleltasi. Olen kirjoittanut asiallisesti, sinä olet hyökkäävä.

Tiedät että olen oikeassa mutta yrität kaikin tavoin torjua totuuden.

Vierailija
45/45 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kuukautta ei ole vielä paljon. Mulla meni muutama vuosi masennuksen kanssa yhteensä ennen kuin olin taas kunnossa.

Oireet alkoivat hiljalleen ja niihin tottui. En edes ymmärtänyt että se olisi masennusta. Ei ollut tietoa tai kokemusta tälläisistä asioista. Hoitoon meno viivästyi. Ihmettelin vain kovaa väsymystä joka haittasi elämää. Kaikessa selvisi rimaa hipoen pinnistelemällä. Pidin pitkiä omia lomia työstä ja vähensin sitä. Sen avulla taas jaksoi pätkän eteenpäin. Vajaa parin vuoden kuluttua oireet paheni tosi paljon. Valvoin melkein kaikki yöt. Ehkä vain hetkittäin olin kevyessä unessa. Olotila kehossa oli hyvin kiihtynyt ja levoton. Ei mitään mahdollisuutta rauhoittua ja nukahtaa illalla. Sitten menin lääkäriin.

Lääkkeet ja sairausloma auttoi mutta muutaman kuukauden kuluttua kunto taas notkahti ja olin melkein sairaampi mitä aloittaessa hoidon. Mukaan tuli jatkuva ahdistus ja puristava tunne rinnassa, johon ei oikein ollut edes selvää syytä. Lopulta toivuin kuitenkin kokonaan ja tein asioita jaksamisen mukaan. Mulle tuli yllätyksenä sairauden fyysinen luonne, uupumus ja paha olo fyysisesti.Olin kuvitellut että masennus olisi jotain " ei huvita"tyylistä epämääräistä juttua.

Tukea on myös tosi vaikeaa löytää. Ystävät jättävät kun ei jaksa pitää yhteyttä ja tietämättömien mielipiteistä ei ole mitään apua, päinvastoin.