Missä vaiheessa suhdetta nainen lakkaa antamasta?
Tietää jo varautua ja katsella uutta tilalle kun jalkoväli menee kiinni.
Kommentit (85)
Siinä vaiheessa kun mies paljastuu täysin avuttomaksi kotona, nainen joutuu itse tekemään kaikki kotityöt niin mies ei näytä enää mieheltä vaan lapselta. Kyllä halut lähtee viimeistään silloin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö se nyt ole tullut selväksi, että vika aina ja iankaiken on miehessä joka asiassa, EI KOSKAAN naisessa!
Tottakai! Miehet ovat sikoja!
Aah voimaannuin tästä viestistä!
T. Feministi
Vierailija kirjoitti:
Siinä vaiheessa kun mies paljastuu täysin avuttomaksi kotona, nainen joutuu itse tekemään kaikki kotityöt niin mies ei näytä enää mieheltä vaan lapselta. Kyllä halut lähtee viimeistään silloin.
Luulisi, että tyhmällekin asia selviäisi jo aika pian, että ei tarttis edes naimisiin asti mennä?
Siinä vaiheessa kun nainen on ainoa tukipilari miehelle psyykkisissä haasteissa. Ja kun jännä-miehen status katoaa, haetaan tai haavellaan uudesta jännä-miehestä.
Neljänkymmenen aviovuoden jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies on huono ja itsekäs sängyssä, oma syy jos ei nainen halua. Ja jos mies puhuu antamisesta,se jo kertookin kaiken. Minä olen aina saanut, en antanut. Ja siksipä seksiä aina vaan haluan.
Ei se aina noinkaan mene. Vaimo ei halua seksiä ja rakastajatar koko ajan ja pidän huolen siitä, että hän saa aina vähintään kerran orgasmin
Vierailija kirjoitti:
Riippuu naisen työpaikasta, työtovereista,
harrastuksista,äiti-lapsi suhteesta, aikuisopiskelusta, ym . Siinä jää usein mies
toiseksi, jos siihen tilanteeseen ei malteta
huomiota kiinnittää. Mutta kyllä ne naisen
halut silti lopulta löytyy uudelleen jos noin on
käynyt
Ei välttämättä löydy
Ei ketään naista kiinnosta joku kusen hajunen nahkapätkä
Vierailija kirjoitti:
Ei ketään naista kiinnosta joku kusen hajunen nahkapätkä
Jos narun päästä on hyvä hevonen, niin se on erinomainen naru.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos miehet olette sitä mieltä, että suhteen edetessä naiseltanne katoaa halut, niin katoaako ne lopullisesti. Vai onko tilanne se, että joku muu mies saa naisen halut heräämään. Jos jälkimmäinen, niin miksi teidän pitää olla huonompia kuin joku muu mies, vaikka teillä on kaikki valttikortit käsissä?
Miehen kannattaisi olla terveellä tavalla mustasukkainen ja pitää naisestaan niin hyvää huolta, henkisesti ja fyysisesti, ettei kilpaileva uros vie häntä. Mutta toki jos omat jutut kiinnostaa enemmän niin itsepä ottaa riskin.Mitäpä, jos sitä naista ei kiinnosta paskan vertaa koko homma vaikka miten olisit kohdellut? Tämmösiä naisin maailmassa on. Toki sinä et niistä tiedä mitään.
En usko. Jos kohtelet kuin kukkaa kämmenellä, niin aina saat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parhaiten sen näkee peilistä, jos vain osaa katsoa rehellisesti.
Juuri näin. Minähän se olen syyllinen että lapsiluku tuli täyteen.
M47
Kertokaapas nyt, että miten tämä käytännössä menee. Nainenko pyytää sinut iltateelle ja ilmoittaa, että Raimo, nyt on niin että lapsiluku tuli täyteen ja seksi loppuu tähän?
En usko hetkeäkään. Koska tuohon Raimo sitten sanoisi, että minä en voi olla tässä avioliitossa ilman seksiä. Johon vaimo sanoisi, että sitten täytyy erota. Sitten te eroaisitte.
Tosiasiassa kuitenkin käy niin, että vaimo on tyytymätön, ja ilmaisee tyytymättömyyttään. Raimo ei oikein kuuntele tai ainakaan muuta toimintaansa. Raimo tuumii, että taas se nalkuttaa tuosta samasta asiasta. Ja sitten alkaa seksi ja läheisyys hiipua. Raimo alkaa vonkua seksiä. Vaimo on edelleen tyytymätön, ja nyt Raimo oikein kurillaan kieltäytyy kuulemasta vaimon tyytymättömyyttä. Sitten ollaan tilanteessa, jossa ei ole seksiä. Näinhän se oikeasti meni, vai mitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulisi, että tyhmällekin asia selviäisi jo aika pian, että ei tarttis edes naimisiin asti mennä?
Yleensä se selviää siinä vaiheessa, kun on lapsia. Miehellä ei vain selkä taivu huolehtimaan niistä kengännauhoista. On kova kiire töihin.
Ja siinä vaiheessa nainen on nalkissa.
Heti kun paikka vakiintuu,ei kannata muuttaa yhteen eikä varsinkaan hankkia lapsia
Silloin, kun mies inttää, että jokainen on vastuussa omasta orgasmistaan, silloin se loppu just siihen.
On miehiä ja sitten on Miehiä. Miehet tekee naisen kanssa lapset yhdessä, naiset haluaa kunnon miehen kanssa monta lasta. Miehet myös hoitaa lapset parisuhteessa naisen kanssa. On muutenkin paljon naisensa kanssa ja tekee paljon kaikkea yhdessä. Tälläisten naisten kanssa naiset haluaa seksiä ja rakasteluita koko ikänsä. Sitten on ne toiset miehet joille muut asiat on tärkeämpiä.
Vierailija kirjoitti:
On miehiä ja sitten on Miehiä. Miehet tekee naisen kanssa lapset yhdessä, naiset haluaa kunnon miehen kanssa monta lasta. Miehet myös hoitaa lapset parisuhteessa naisen kanssa. On muutenkin paljon naisensa kanssa ja tekee paljon kaikkea yhdessä. Tälläisten naisten kanssa naiset haluaa seksiä ja rakasteluita koko ikänsä. Sitten on ne toiset miehet joille muut asiat on tärkeämpiä.
Aivan. On myös naisia ja pirttihirmuja.
No pitää suurentaa oviaukot. Lentokoneeseen pitää ostaa 2 lippua, niin saa istua kahdella paikalla.