Varokaa! Booking.com ei palauttanut peruttua lentoa
Sanoivat että lentoyhtiö maksaa, mutta lentoyhtiö taas sanoi, etteivät hekään maksa. Monen päivän selvittely ja bookinging erittäin epäkohtelias asiakaspalvelu saavat välttämään heitä jatkossa.
Älä osta yhtään matkaa heiltä vaan suoraan lentoyhtiöstä. He eivät noudata normaaleja käytäntöjä joihin asiakas on lentäessä tottunut.
Huijattu
Kommentit (60)
Eikö booking.com välitä hotelleja eikä lentoja?
Et ole taas ymmärtänyt asioita. Sulla pitää olla se erillinen vakuutus että saat rahat takaisin...
Aina kannattaa varata suoraan lentoyhtiöstä. Booking.com ei tarjoa rahoillesi todellakaan mitään suojaa, jos lento peruuntuu sinusta riippumattomista syistä.
Itsekin oppinut kantapään kautta ettei booking.comia voi käyttää edes suomen kaltaisessa maassa.
Vierailija kirjoitti:
Et ole taas ymmärtänyt asioita. Sulla pitää olla se erillinen vakuutus että saat rahat takaisin...
Minulla oli booking.comin mukaan oikeus vaatia rahat takaisin, mutta lentoyhtiön olisi se pitänyt maksaa. Lentoyhtiö sanoo että booking.com maksaa.
Pidän aika irvokkaana jos asiakkaan pitää taistella rahoistaan kahden tahon välillä. Matkustan paljon ja lentoyhtiöiden käytännöt ovat tuttuja.
Booking.com on törkein lafka mitä tältä alalta löytyy. Älä laina rahojasi sinne.
Huijattu
Vierailija kirjoitti:
Sieltä saa varattua ja maksettua lentoja, mutta kokemukseni mukaan itse lento ei kuulunut pakettiin vaikka raha kelpasi ahneelle yritykselle.
Tuon opin kantapään kautta ja komppaan asiakaspalvelun tylyyttä.
Passiivisaggressiivinen täti sanoo puhelimeen, että odotapa ihan vähän ja laittaa hissimusiikin 5 minuutiksi päälle. 🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sieltä saa varattua ja maksettua lentoja, mutta kokemukseni mukaan itse lento ei kuulunut pakettiin vaikka raha kelpasi ahneelle yritykselle.
Ko yrityksen kiimainen youtube-mainonta ainakin menee överiksi.
Ihan yhtä vaikeaa on kaikkien lentoja välittävien "matkatoimistojen" kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Passiivisaggressiivinen täti sanoo puhelimeen, että odotapa ihan vähän ja laittaa hissimusiikin 5 minuutiksi päälle. 🤣🤣
Näitä booking.comeja ei kannata IKINÄ käyttää. Lukekaa pettyneiden google-arvostelut. Varaa aina suoraan yrityksestä, booking vaan vetää välistä ja huijaa kun tulee tilaisuus. Asiakkaista ei välitetä missään kohtaa.
Vierailija kirjoitti:
Ihan yhtä vaikeaa on kaikkien lentoja välittävien "matkatoimistojen" kanssa.
Ehdottomasti kannattaa välttää booking.com ia.
Booking on alustayritys, kuten Wolt ja Foodora. Toimintafilosofiaan kuuluu, että he välittävät vain palvelun vastaamatta itse mistään muusta kuin että varaus on todellakin. Varsinainen majoituksen tai muun palvelun tarjoaja voi myöntää peruustusoikeuden tai korvata kiistatilanteissa.
Myös youtube on pilattu kyseisen lafkan takia. Itselläni ainakin kaikki youtube mainonta on pelkkää booking.comia.
Näin äärimmäisen pettyneelle asiakkaalle vaikutus on ihan päinvastainen kuin mainoksella kai pitäisi olla.
Kerran jouduin maksamaan motellista kahteen otteeseen; kerran bookinging / trivagon (en muista kumpi) sivuilta ja vielä paikan päällä uudestaan. Veloitus oli mennyt tililtä mutta sivusto ja motelli molemmat väittivät ettei maksusuoritus ole tullut heille. En alkanut parin kympin takia viemään asiaa eteenpäin mutta en ole tuon kokemuksen jälkeen varannut ainuttakaan huonetta yhdenkään palvelun kautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näitä booking.comeja ei kannata IKINÄ käyttää. Lukekaa pettyneiden google-arvostelut. Varaa aina suoraan yrityksestä, booking vaan vetää välistä ja huijaa kun tulee tilaisuus. Asiakkaista ei välitetä missään kohtaa.
Minä olen saanut edullisemmin booking.comista. Kerran varaus peruttiin ja booking etsi tilalle vastaavan majoituksen. Olen käyttänyt paljon ja ollut tyytyväinen. Lentoja en ole ikinä varannut.
Vierailija kirjoitti:
Myös youtube on pilattu kyseisen lafkan takia. Itselläni ainakin kaikki youtube mainonta on pelkkää booking.comia.
Näin äärimmäisen pettyneelle asiakkaalle vaikutus on ihan päinvastainen kuin mainoksella kai pitäisi olla.
Johtuu käyttäjäprofiilistasi. Itselle ei näy booking.comin mainoksia koskaan.
Kyllähän se on lentoyhtiön asia korvata jos he eivät sitä palvelua ole pystyneet antamaan. Mikä yhtiö kieltäytyy korvaamasta?
Vierailija kirjoitti:
Booking on alustayritys, kuten Wolt ja Foodora. Toimintafilosofiaan kuuluu, että he välittävät vain palvelun vastaamatta itse mistään muusta kuin että varaus on todellakin. Varsinainen majoituksen tai muun palvelun tarjoaja voi myöntää peruustusoikeuden tai korvata kiistatilanteissa.
Tietysti, mutta lento peruttiin minusta riippumattomista syistä ja he sanoivat että se pitää korvata minulle.
Booking.com vältteli vastuuta ja jouduin itse hoitamaan asiaa lentoyhtiön kanssa huonolla menestyksellä.
Minusta tämä neuvottelu on booking.comin asia hoitaa kuntoon jos kerran korvausvelvollisuus on.
Heitäpä ei kiinnosta sen jälkeen kun on rahat saatu. Oikeastihan he ovat tietoisia tästä ja lentoyhtiöiden yhteisellä sopimuksella eivät ole neuvotelleet tarkkaan kuka maksaa ja missä tilanteessa.
Koska tarkoitus on väsyttää asiakas ja lopettaa vaatiminen.
Törkeää ja ihan tarkoituksellista toimintaa.
Vierailija kirjoitti:
Kerran jouduin maksamaan motellista kahteen otteeseen; kerran bookinging / trivagon (en muista kumpi) sivuilta ja vielä paikan päällä uudestaan. Veloitus oli mennyt tililtä mutta sivusto ja motelli molemmat väittivät ettei maksusuoritus ole tullut heille. En alkanut parin kympin takia viemään asiaa eteenpäin mutta en ole tuon kokemuksen jälkeen varannut ainuttakaan huonetta yhdenkään palvelun kautta.
Et pystynyt osoittamaan maksusuoritusta luottokortilta? Älä koskaan maksa ulkomaille tilisiirtona, koska huijareita on varsinkin majoituspalveluissa runsaasti ja kitkeminen mahdotonta. Kansainväliset hotelliketjut ovat turvallisempia, jos ei omaa luottokorttia.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se on lentoyhtiön asia korvata jos he eivät sitä palvelua ole pystyneet antamaan. Mikä yhtiö kieltäytyy korvaamasta?
Lentoyhtiöllä oli käsitys että booking.com korvaa ja päinvastoin.
Aika surkea mahdollisuus vaikuttaa asiaan.
Youtube mainostaa ahkerasti tätä yritystä