Miehen käytös ärsyttää ja isosti
Joka kotityön mikä minulla on tekeillä kysyy hän näin "mihin kellonaikaan ruoka on valmis", "koska sää teet tuon tai tämän", "mihin aikaan laitetaan sauna päälle", "mihin aikaan menet kauppaan", "mihin aikaan sulla oli se hammaslääkäri", "mihin aikaan sulla oli se työaika tiistaina", "mihin aikaan alkoi se uusi sarja", "mihin aikaan sulla oli tarkoitus leipoa". Tänään pinna paloi ja vastasin PAINU HELVETTIIN KELLOINESI, eikö sulla jumalauta ole muuta tekemistä kuin pitää kyselytuntia mun vieressä ?
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Mitä täällä märiset, itse olet valinnut. Ota ero ja hommaa hiomaton puudildo, sopii varmasti sinulle paremmin.
Montako Pumpattavaa Barbaraa olet tahkonut puhki tai yllätkö katkarapuinesi edes "perille"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä täällä märiset, itse olet valinnut. Ota ero ja hommaa hiomaton puudildo, sopii varmasti sinulle paremmin.
Montako Pumpattavaa Barbaraa olet tahkonut puhki tai yllätkö katkarapuinesi edes "perille"?
Oliko tää sun paras cancelointirepliikki vai olisko jotain muuta? Tää ei oikein toimi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko tää sun paras cancelointirepliikki vai olisko jotain muuta? Tää ei oikein toimi.
Oliko sulla se katkarapu, niin ?
Sano että ruoka on valmis heti kun herra on sen tehnyt jne.
Tuskin mies pahalla kyselee vaan aidosti haluaisi tietää sun suunnitelmat? Aika tyly olit, eikö asiasta olisi voinut jutella rakentavammin?
Vierailija kirjoitti:
M I E S V I H A N Ä K Y V Ä K S I
M I E S V
Viimeinen teksti jäi ikävästi kesken.
Hän kirjoitti omasta miehestään (1 kpl), jonka käytös ärsyttää häntä.
Mukavaa, ettei yhdenkään naisen käytös ole koskaan, ikinä tai milloinkaan ärsyttänyt häntä. :)
Voisiko miehellä olla jokin syy käytökseensä? Ehkä hän oppi tuollaisen tavan kotoaan eikä tule ajatelleeksi, että kysely ärsyttää sinua?
Sit valitetaan, jos mies ei puhu.
Kun se yrittää saada edes minimikeskustelua aikaiseksi, joutuu lähes m*rhatuksi.
Taas uusi satu.
Mutta turhaan sanon ettei netissä kaikki ole totta. Mammat alapeukuttaa. Ihme juttu.
Aika usein näkyy olevan naisen aloittamassa ketjussa -mua ärsyttää repla.
Monet asia ärsyttävät. Yleensä miehet, tai miehen tekemiset, tekemättä jättämiset.
Ärsyyntymisherkkää porukkaa, joille tulisi antaa sopivaa terapiaa.
Pitkässä suhteessa, jossa tunnetaan toiset hyvin, pinnansa saa polttaa jo vähemmästäkin. Onpa mies jonkun aikaa hiljaa, kun ihmettelee, mistä vaimo nyt suuttui.
Tee sille lukujärjestys keittiön tms. oveen, mitä aiot minäkin päivänä tehdä ja milloin menet töihin. Jossei miehesi tuosta tajua lapsellisuuttaan, ei sitten auta mikään.
Vierailija kirjoitti:
Aika usein näkyy olevan naisen aloittamassa ketjussa -mua ärsyttää repla.
Monet asia ärsyttävät. Yleensä miehet, tai miehen tekemiset, tekemättä jättämiset.
Ärsyyntymisherkkää porukkaa, joille tulisi antaa sopivaa terapiaa.
Olet siinä oikeassa, että miehet eivät ymmärrä mennä terapiaan.
Siksi meillä on turvakoteja - ja vankilat täynnnä suomalaismiehiä.
Vierailija kirjoitti:
Sit valitetaan, jos mies ei puhu.
Kun se yrittää saada edes minimikeskustelua aikaiseksi, joutuu lähes m*rhatuksi.
Ihan normaalia. Naisen perusolotila on tyytymättömyys, ja mies on oiva syntipukki, jota voi aina syyllistää niin tekemisestä kuin tekemättömyydestäkin.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin mies pahalla kyselee vaan aidosti haluaisi tietää sun suunnitelmat? Aika tyly olit, eikö asiasta olisi voinut jutella rakentavammin?
En minäkään seiso hänen vieressä kyselemässä näin "mihin aikaan haravoit pihan", "mihin aikaan saat auton kuntoon", "mihin aikaan laitat astianpesukoneen päälle", "mihin aikaan tulet huomenna", "mihin aikaan aiot leikat ruohon", "mihin aikaan on sopiva aika", "mihin aikaan menet kioskille", "mihin aikaan laitat takan päälle", "mihin aikaan lakaiset autotallin lattian", "mihin aikaan veljesi soittaa", "mihin aikaan varataan se tai tuo", "mihin aikaan laitat saunan päälle". Oletatko, että jompikumpi meistä on sokea tai ei-itseohjautuvaa tyyppiä ?
Ite valitsit sen miehen.
Lopeta se s@atanan ruikutus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minäkään seiso hänen vieressä kyselemässä näin "mihin aikaan haravoit pihan", "mihin aikaan saat auton kuntoon", "mihin aikaan laitat astianpesukoneen päälle", "mihin aikaan tulet huomenna", "mihin aikaan aiot leikat ruohon", "mihin aikaan on sopiva aika", "mihin aikaan menet kioskille", "mihin aikaan laitat takan päälle", "mihin aikaan lakaiset autotallin lattian", "mihin aikaan veljesi soittaa", "mihin aikaan varataan se tai tuo", "mihin aikaan laitat saunan päälle". Oletatko, että jompikumpi meistä on sokea tai ei-itseohjautuvaa tyyppiä ?
Miehesi pitäisi olla samanlainen kuin sinä? Ehkä miestäsi puolestaan ärsyttää se että sinä et kerro mitään suunnitelmistasi. Vain toinen teistä sanoi pahasti eikä se ollut miehesi.