Jos asut yksin, onko sinulla parivuode vai yhden hengen sänky?
Kommentit (78)
Välimuoto 120cm. Leveä itselle, mutta mahtuu toinenkin tarvittaessa.
N45
120cm leveä, mahtuu hyvin nukkumaan kahden halityynyn kanssa.
Vieraalle vuodesohva.
140 cm välimuoto. Mahtuu siihen kaksi hyvin nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
140 cm välimuoto. Mahtuu siihen kaksi hyvin nukkumaan.
Ja siis ikää mulla tänä vuonna 48
Onpas teillä leveät sängyt. Minulla edelleen 60-luvulla hankittu sänky, jonka leveys on 80 cm. Se on riittänyt tähän asti.
N63v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parisänky, mutta mulla on myös kaksi kissaa, joten en mahdu siihen. N37
Hyi --- vetti! Kissoja makuuhuoneessa ja sängyssä. Onko tarkoitukseni hankkia allergia?
Jouduin yöpymään huushollissa jossa kissat majailivat missä milloinkin.
Heräsin aamulla siihen että kissa käveli mun päällä, silmiä ja kurkkua kutitti. Enkä ole edes allerginen eläimille.Kun katsoin tyynyliinaa ja lakanoita tarkemmin, ne oli täynnä kissankarvoja.
Hyi ällötys. Karvoissa on väkäsiä, ne ei lähde puistelemalla irti.
Allergiahan tulee nimenomaan välttelystä, altistus vaan parantaa immuunijärjestelmää. Ja tuleeko aikuisena enää mitään uusia allergioita edes?
Vierailija kirjoitti:
Parivuode, koira nukkuu toisella puolen.
Siis yäk, koira sängyssä. Etoo pelkkä ajatus.
160 cm parisänky, mutta nukahdan usein olkkarin sohvalle kun katson telkkaria. Parisänky on hyvä jos on vieraita. Mulla käy tytär lapsineen ja mahtuvat hyvin mun sänkyyn. N60
37, yhden hengen sänky. Oli joskus parisänky mutta hommasin tilalle yhden hengen sängyn koska parisänky vei niin paljon tilaa makkarista että se oli tosi ahtaan tuntuinen, ja koska en oikeastaan edes parisänkyä tarvinnut.
160cm parisänky, n38, yksin asun mut miesystävä kylässä säännöllisesti. Tosin ollaan aina lähes lusikassa nukkuvia, että mahduttaisiin varmasti pienempäänkin.
140cm. Ei ois tarpeeksi kahdelle ihmiselle pidemmän päälle. Mä tykkään, että on reilusti tilaa nukkua ja muutenkin yksin nukkuminen on parasta. En tiedä, mitä siitä tulee kun alan nukkumaan poikaystävän kanssa vakituisesti.
Vierailija kirjoitti:
Parivuode, koira nukkuu toisella puolen.
Sekö on sun "pari"?? Ei taida olla nykyään enää kovinkaan laillista tuo.
Parisänky leveys 180 cm, yksin asun, iso talo, makkari liki 20 m2, oudolta näyttäisi kapea sänky, 67 v, nainen.
140 cm. Armaalla aviomiehellä 180 cm leveä. 140 cm on parempi, 180 cm on liian leveä.
Hron tunnistaa siitä että sillä on parisänky vaikka asuu yksin!
Vierailija kirjoitti:
Välimuoto 120cm. Leveä itselle, mutta mahtuu toinenkin tarvittaessa.
N45
Mulla sama, ihan hyvä koiran kanssa. N. 39v.
Parisänky tietysti sillä vaikka asun yksin niin monesti naisia yöpyy luonani. Niin ja kissakin tosiaan osaa levittäytyä. Nukkuu usein keskellä sänkyä. N31