Jos asut yksin, onko sinulla parivuode vai yhden hengen sänky?
Kommentit (78)
Minulla on parisänky, muissa makkareissa on kapeampi sänky. Lasten perheet ovat usein työkylässä ja muutkin sukulaiset.
Parisänky. Sain ilmatteeksi ja patjat löydetty roskakatoksesta ihan hyvä kuntoiset, niin otin talteen. Tässähän sitä tullut nukuttua, tosin käytän vaan toista puolta sängystä ja patja alkaa olemaan kupalla. Pitäisi hommata paremmat pussijousitetut patjat näitten vaahtomuovisten tilalle.
120cm 31v
Seuraava tulee olemaan isompi. Tykkään kun on tilaa nukkua vaikka poikittain, jos siltä tuntuu.
120cm leveä riittää yhdelle ja tarvittaessa mahtuu yövieraskin.
120 cm. Ennen edellistä miesystävää ei ollut sänkyä lainkaan, vain patja lattialla. Kun aloimme seurustella, hankin häntä varten toisen ja pidin patjat päällekkäin silloin kun hän ei ollut yötä. Miesystävä kuitenkin vihasi erilleen liukuvia patjoja, joten jouduin ostamaan sängyn. Nyt suhde on jo hyvän aikaa ollut mennyttä ja olen muuttamassa sänkyhankinnan jälkeen ensimmäistä kertaa. Harmittaa, kun en saa sänkyä yksin kannettua!
Vierailija kirjoitti:
120cm leveä riittää yhdelle ja tarvittaessa mahtuu yövieraskin.
Taas yski syy yrittäää itselläni pitää elopainoni kurissa. - Ei ole varaa (ei tosin tilaakaan) lihia, koska muuten ei mahdu nukkumaan omaan sänkyyn.
120 cm, hommaisin leveämmän jos makuuhuoneessa olisi enemmän tilaa. Yövieraita käy säännöllisesti, mutta hyvin tähän on mahtunut, saapahan hyvän syyn nukkua ihan liki. N39
Vierailija kirjoitti:
Parisänky. Onhan mulla yövieraita toisinaan.
N52
Sinulla ei ole vara/vierasvuodetta satunnaisille vieraille?
160cm missä nukun, parissa muussa huoneessa on kapeammat.
-m
80cm. Hyvin mahtuu yövieraan kanssa lusikassa nukkumaan, vaikka ahterini täyttääkin melkein koko sängyn.
N35
Vierailija kirjoitti:
Miesystävä kuitenkin vihasi erilleen liukuvia patjoja,
Et varmaankaan alkanut parisuhteeseen tuollaisen pärevekkulin kanssa?
Vierailija kirjoitti:
120cm 31v
Seuraava tulee olemaan isompi. Tykkään kun on tilaa nukkua vaikka poikittain, jos siltä tuntuu.
Kannattaisiko levottomaan nukkumiseen hakea jotain apua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parisänky. Onhan mulla yövieraita toisinaan.
N52Sinulla ei ole vara/vierasvuodetta satunnaisille vieraille?
Ihanan viaton kommentti.
Minulla on seinän suuntaisesti yhden hengen sänky (85 x 210), jotta makuuhuoneessa pystyy tekemään muutakin kuin vain nukkumaan. Olen nimittäin suunnitellut makuuhuoneen musiikin kuuntelun ehdoilla, joten sinne mahtuu stereot lattiakauttimineen ja kirjahylly äänittteitä varten.
Jos minun pitäisi majoittaa joku ylimääräinen yövieras, minulla on olohuoneessa kahden hengen vuodesohva, jolta katson tavallisesti televisiota. En pidä siviilisäädyn muuttumista todennäköisenä enkä harrasta satunnaisia seksisuhteita, joten yhden hengen sänky riittää hyvin.
Yhden hengen sänky, josta saa avaamalla kahden hengen sängyn.
Parisänky, ostin vuosi sitten, kun muutin yksikseen. Kamarissa on kaksi muuta sänkyä, toistaiseksi. Toisen ehkä hävitän tai siis myyn tai annan pois. Ikäni on 75 v.
Puolentoista. 120 senttiä leveä. 59 vuotta.
120 cm. leveä sänky. - Jos tilaa olisi 30 neliön yksiötäni enemmän, niin voisi olla leveämpikin sänky.
M47