Miksi vaimot jättävät miehen yhtäkkiä monien vuosien ja avioliittolupausten jälkeen
Sanonko mutta en sano mitä. Kädet puuskassa leuka pystyssä on satavarma asiastaan. Minun vain pitäisi arvata miksi ero on laitettu päälle. Siis mitä ihmettä? Onko tämä jokin koronan jälkioire tai jotain?
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Koska avioliitto ei ole mikään vankila? Koska erota voi vaikka on avioliitossa? Koska ihmisellä on oikeus päättää omista asioistaan?...
Nainenhan vapaaehtoisesti luopuu monesta päätäntävaltansa alaisista asioista kun astuu pyhään avioon.
Saa tietenkin korjata jos olen väärässä. Useinkaan en ole.
-AP
Yhtäkkiä tarkoittaa sitä, ettet ole kuunnellut puhetta aiemmin. Ensi kerralla viisaammin, jos sellainen vielä tulee.
Nainen vinkuu avioon ja sitten ero naisen aloitteesta. Hihi
Vierailija kirjoitti:
Kaksi vuotta selitin, ettei tämä liitto toimi enää vaan pitää erota. Sitten päätin erota ja ero tuli ihan yllätyksenä miehelle, jolle olin jo kaksi vuotta asiasta puhunut. Kannattaisi välillä kuunnella mitä se puoliso puhuu.
Väittää että olemme puhuneet asioista joista emme oikeasti ole puhuneet.
-AP
Vierailija kirjoitti:
Yhtäkkiä tarkoittaa sitä, ettet ole kuunnellut puhetta aiemmin. Ensi kerralla viisaammin, jos sellainen vielä tulee.
Puskista tullutta ultimaattumia edelsi ei puhe vaan pitkä hiljaisuus joten väärin meni.
-AP
Vierailija kirjoitti:
Nainen vinkuu avioon ja sitten ero naisen aloitteesta. Hihi
Naiset luovat asioita ja naiset tuhoavat asioita. Miehet yrittävät pitää pakettia koossa. Tämä on maailman laki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska avioliitto ei ole mikään vankila? Koska erota voi vaikka on avioliitossa? Koska ihmisellä on oikeus päättää omista asioistaan?...
Nainenhan vapaaehtoisesti luopuu monesta päätäntävaltansa alaisista asioista kun astuu pyhään avioon.
-AP
Missäs tällaisia sopimuksia tehdään.
Vierailija kirjoitti:
Jollei tämä aloitus ole taas joku incelulina, tässä tehdään kaikki mahdolliset virheet.
Mitähän ne mahdollisesti voisivat olla. Mitä virheitä olen tehnyt (mahdollisesti) ?
-AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puskista tullutta ultimaattumia edelsi ei puhe vaan pitkä hiljaisuus joten väärin meni.
-AP
Tuskinpa se oli monien vuosien hiljaisuus. Noinhan monille käy; korvat lukossa kuitataan kaikki turhana puheena tai nalkutuksena, ja sitten yllätyyään kun toinen lopulta kyllästyy puhumaan seinille. Tiedät jatkossa ottaa naisen todesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-AP
Missäs tällaisia sopimuksia tehdään.
Islamilaisissa maissa tulee mieleen heti. Sitten ehkä joissain alkukantaisissa heimoissa kauko-aasiassa kuten Borneossa/sumatralla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-AP
Tuskinpa se oli monien vuosien hiljaisuus. Noinhan monille käy; korvat lukossa kuitataan kaikki turhana puheena tai nalkutuksena, ja sitten yllätyyään kun toinen lopulta kyllästyy puhumaan seinille. Tiedät jatkossa ottaa naisen todesta.
Eihän hänen käytöksessään ole mitään loogista järkeä.
-AP
Kuinka sattuikaan.