Miksi vaimot jättävät miehen yhtäkkiä monien vuosien ja avioliittolupausten jälkeen
Sanonko mutta en sano mitä. Kädet puuskassa leuka pystyssä on satavarma asiastaan. Minun vain pitäisi arvata miksi ero on laitettu päälle. Siis mitä ihmettä? Onko tämä jokin koronan jälkioire tai jotain?
Kommentit (33)
Kerro naiselle että et ole ajatusten lukija
Monikossa? Montako niitä vaimoa on, jotka ovat sinut jättämässä?
Vierailija kirjoitti:
No täytyyhän siihen olla jokin syy. Kannattaisi varmaan kysyä syytä..
Ja kannattaa katsoa sinne peiliin ja miettiä itseäänkin kriittisesti.
Kommunikaatiopuutteet ovat yksi yleisimpiä eron syitä. Jos et tiedä syytä eroon, ongelmanne on juurikin kommunikaation puutteessa.
Tässä tapauksessa syy lienee se, että sinulle on tärkeämpää kirjoitella vauva-palstalla kuin puhua vaimojesi kanssa.
Vaimot jättävät miehen? - Siis onko tää joku musliminaisten kapina miestään/ miehiään kohtaan?
Se vähän yksinkertaisempi mies
Koska avioliitto ei ole mikään vankila? Koska erota voi vaikka on avioliitossa? Koska ihmisellä on oikeus päättää omista asioistaan?...
Yleensä eroihin on ihan pätevät syyt. Eksäni oli esimerkiksi alkoholisti, mutta vieläkään hän ei käsitä miksi hänet jätin. Mieluummin hän kehittelee jotain salaliittoteorioita, että minulla oli toinen, vaikka ei edes ollut. Itsessään hän ei vaan suostu näkemään mitään vikaa.
Kaksi vuotta selitin, ettei tämä liitto toimi enää vaan pitää erota. Sitten päätin erota ja ero tuli ihan yllätyksenä miehelle, jolle olin jo kaksi vuotta asiasta puhunut. Kannattaisi välillä kuunnella mitä se puoliso puhuu.
Tuttava perheen vaimo lähti 40 avioliittovuoden jälkeen.
Mies viihtyi aamusta iltaan pajassa korjaamassa autoja, kummallisen yllättynyt oli kun vaimo muutti omaan asuntoon keskustaan.
Kysy ystävällisesti syyt listana paperille tyyliin yks, kaks, kolme, neljä jne. Paitsi jos ei itsekään muista tai tiedä, se tulee myöhemmin mieleen.
Jollei tämä aloitus ole taas joku incelulina, tässä tehdään kaikki mahdolliset virheet.
Avioliittovalassa ei luvata mitään, ainoastaan tahdotaan.
Omassa kaveripiirissäni on kaksi naista, jotka vain odottavat että lapset muuttavat omilleen. Siinä vaiheessa hakevat avioeroa. Molemmissa syynä miehen liiallinen alkoholinkäyttö, josta vaimot ei ole viitsineet huomauttaa enää kymmeneen vuoteen, kun huomauttamisista ei ollut apua.
Naiset on biologisesti ohjelmoitu jättämään miehensä 4-7 vuoden sisällä suhteen alusta. Ihan tutkitusti.
Vierailija kirjoitti:
Ne hormoonit, ne hormonit.
Sanoin sille jo vuosia aiemmin, että joko tuo harmooni lähtee tuosta tai sitten minä lähden. Minä sitten lähdin.
Mutta erona se, että vaimo ei kuunnellut ja minä lähdin.
Vierailija kirjoitti:
Naiset on biologisesti ohjelmoitu jättämään miehensä 4-7 vuoden sisällä suhteen alusta. Ihan tutkitusti.
Mites äitis?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites äitis?
Lähti noin 10 vuoden suhteen jälkeen. Meni kihloihin väkivaltaisen juopon kanssa, jonka kanssa sitten elettiin hyvän ja mukavan isän sijasta.
No täytyyhän siihen olla jokin syy. Kannattaisi varmaan kysyä syytä..