Missä seurassa on sinusta ok sekasaunoa?
Eli siis minkälaisessa seurassa itse koet sen luonnolliseksi ja ok:ksi.
Kommentit (78)
En harrasta moista. En muutenkaan sauno vieraiden kanssaa.
Sekasaunominen on OK, jos minun ei tarvitse siihen osallistua.
Tällä hetkellä puolisoni on ainut ihminen, jonka kanssa suostun saunomaan yhdessä.
Kaikenlaisessa seurassa, paitsi että en haluaisi sekasaunoa vanhempieni tai lasten kanssa.
Tuotantoeläimet eivät kuulu sekasaunaan mutta alalauteille tunkevat perheen kissat ovat vielä OK.
Muuten saunassa pitää olla ihmisiä jotka osaavat käyttäytyä eikä mitään rähinäviinaa vetäneitä urpoja tai kähmijöitä. Jos himot heräävät minun alastomasta vartalostani niin sitä vaan tumputtamaan mutta vasta diskreetisti omassa rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Setämiehenä sanoisin että opiskelijatyttösten kanssa.
tässä on sekin hyvä, että itse näyttäytyy edustavimmillaan, kun on jatkuvasti taisteluasento päällä
Ei missään. Muut voivat saunoa toki miten huvittaa.
Sauna on kätevä tila säilyttää ylimääräistä tavaraa. Itse en sauno joten asia ei ole ongelma.
Silloin kun on vähintään yksi molempia sukuolta olevia. Muussa tapauksessa en voi sekasaunoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyn yliopistolla osakunnassa saunomassa noin kerta viikossa saunomassa alasti sekasaunassa. Ikinä ei ole ollut mitään häiriöitä, joskin en sano ettei joku muu olisi voinut niitä kokea.
Siellä on myös toimintaohjeet ja häirintäyhdyshenkilöt osakunnalla. Ja saa käyttää uikkareita, itse en halua niin en käytä. Olen nainen ja kakskymppinen.Onko näkynyt stondista koskaan? Entä minkä kokoisia vehkeitä näkyy löysinä, uskaltaako pienemmät kaverit ollenkaan mukaan?
Onko pakko tuijotella miesten vehkeitä?
No ei siinä saunan ovessa lue, että on pakko, mutta kyllä niitä silti vähintäänkin vaivihkaa tsekataan.
Vierailija kirjoitti:
Tuotantoeläimet eivät kuulu sekasaunaan mutta alalauteille tunkevat perheen kissat ovat vielä OK.
Muuten saunassa pitää olla ihmisiä jotka osaavat käyttäytyä eikä mitään rähinäviinaa vetäneitä urpoja tai kähmijöitä. Jos himot heräävät minun alastomasta vartalostani niin sitä vaan tumputtamaan mutta vasta diskreetisti omassa rauhassa.
Totta tämäkin, voihan kenellä tahansa olla milloin tahansa ties miten himokkaita ajatuksia. Mutta ne ovat teot jotka loukkaavat, eivät ajatukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyn yliopistolla osakunnassa saunomassa noin kerta viikossa saunomassa alasti sekasaunassa. Ikinä ei ole ollut mitään häiriöitä, joskin en sano ettei joku muu olisi voinut niitä kokea.
Siellä on myös toimintaohjeet ja häirintäyhdyshenkilöt osakunnalla. Ja saa käyttää uikkareita, itse en halua niin en käytä. Olen nainen ja kakskymppinen.Onko näkynyt stondista koskaan? Entä minkä kokoisia vehkeitä näkyy löysinä, uskaltaako pienemmät kaverit ollenkaan mukaan?
No ei siinä saunan ovessa lue, että on pakko, mutta kyllä niitä silti vähintäänkin vaivihkaa tsekataan.
Aika epämiellyttävää tuollane muiden sukuelinten kyttääminrb
Sekasauna käsite hävisi, koska nyt voi vaihtaa sukupuolta hakemuksella
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika epämiellyttävää tuollane muiden sukuelinten kyttääminrb
Siinähän vilkaisee vaivihkaa ken haluaa. Jos sen tekee kenekään huomaamatta, ei asiassa tietenkään ole mitään ongelmaa. Enemmän elämässään nähneet eivät todennäköisesti vaivaudu edes vilkaisemaan.
Vierailija kirjoitti:
Sekasauna käsite hävisi, koska nyt voi vaihtaa sukupuolta hakemuksella
Vaihda ihmeessä, jos se tuntuu yksinkertaiselta vaihtoehdolta, jossa ei ole mitään menetettävää.
En koe naisten kanssa saunomista kovin mukavana
Jep eikä siinä ole mitään pahaa jos teinit haluavat saunoa esim yhdessä sukupuolesta riippumatta.