Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä seurassa on sinusta ok sekasaunoa?

Vierailija
12.02.2023 |

Eli siis minkälaisessa seurassa itse koet sen luonnolliseksi ja ok:ksi.

Kommentit (78)

Vierailija
61/78 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tuohon osaa mitään tiettyjä ihmisryhmiä tai yksiselitteisiä yleissääntöjä määritellä. Saunominen missä vaan seurassa on OK silloin kun tapahtuma tai sosiaalinen ympäristö on saunomiseen sopiva. Illanvietto, saunailta, uimareissu, kylpylä, tykypäivä, yökyläily, etkot tai jatkot, hotelliloma, työreissu... jos nyt jossain on sauna lämmin ja käytössä ja saunomiseen on aikaa, niin saunaan voivat mennä seurueen kaikki halukkaat vehkeistä riippumatta. Porukan muu dynamiikka sanelee ehkä enemmän, mennäänkö saunomaan yhtä aikaa vain vuorottain ja miten ryhmät jakautuvat. Joskus naiset ja miehet haluavat pysyä omissa porukoissaan, koska esim. halutaan keskustella aivan erilaisista asioista rauhassa. Joskus mennään vaikkapa perhekunnittain, semminkin jos on pienempiä lapsia mukana. Joskus taas ikäryhmittäin, kun vaikkapa teinit eivät halua kalkkisten tai pikkukakaroiden kanssa saunoa. Joskus olisi kiusallista jakautua sukupuolittain, jos vähemmistössä on vain yksi tai kaksi saunojaa ja toisia paljon.

Jep eikä siinä ole mitään pahaa jos teinit haluavat saunoa esim yhdessä sukupuolesta riippumatta.

Vierailija
62/78 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En harrasta moista. En muutenkaan sauno vieraiden kanssaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/78 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekasaunominen on OK, jos minun ei tarvitse siihen osallistua.

Tällä hetkellä puolisoni on ainut ihminen, jonka kanssa suostun saunomaan yhdessä.

Vierailija
64/78 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaisessa seurassa, paitsi että en haluaisi sekasaunoa vanhempieni tai lasten kanssa.

Vierailija
65/78 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuotantoeläimet eivät kuulu sekasaunaan mutta alalauteille tunkevat perheen kissat ovat vielä OK.

Muuten saunassa pitää olla ihmisiä jotka osaavat käyttäytyä eikä mitään rähinäviinaa vetäneitä urpoja tai kähmijöitä. Jos himot heräävät minun alastomasta vartalostani niin sitä vaan tumputtamaan mutta vasta diskreetisti omassa rauhassa.

Vierailija
66/78 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Setämiehenä sanoisin että opiskelijatyttösten kanssa.

tässä on sekin hyvä, että itse näyttäytyy edustavimmillaan, kun on jatkuvasti taisteluasento päällä

Vierailija
67/78 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään. Muut voivat saunoa toki miten huvittaa.

Vierailija
68/78 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan missä vaan. 

Vierailija
69/78 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sauna on kätevä tila säilyttää ylimääräistä tavaraa. Itse en sauno joten asia ei ole ongelma.

Vierailija
70/78 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun on vähintään yksi molempia sukuolta olevia. Muussa tapauksessa en voi sekasaunoa.

Vierailija
71/78 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyn yliopistolla osakunnassa saunomassa noin kerta viikossa saunomassa alasti sekasaunassa. Ikinä ei ole ollut mitään häiriöitä, joskin en sano ettei joku muu olisi voinut niitä kokea.

Siellä on myös toimintaohjeet ja häirintäyhdyshenkilöt osakunnalla. Ja saa käyttää uikkareita, itse en halua niin en käytä. Olen nainen ja kakskymppinen.

Onko näkynyt stondista koskaan? Entä minkä kokoisia vehkeitä näkyy löysinä, uskaltaako pienemmät kaverit ollenkaan mukaan?

Onko pakko tuijotella miesten vehkeitä?

No ei siinä saunan ovessa lue, että on pakko, mutta kyllä niitä silti vähintäänkin vaivihkaa tsekataan.

Vierailija
72/78 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuotantoeläimet eivät kuulu sekasaunaan mutta alalauteille tunkevat perheen kissat ovat vielä OK.

Muuten saunassa pitää olla ihmisiä jotka osaavat käyttäytyä eikä mitään rähinäviinaa vetäneitä urpoja tai kähmijöitä. Jos himot heräävät minun alastomasta vartalostani niin sitä vaan tumputtamaan mutta vasta diskreetisti omassa rauhassa.

Totta tämäkin, voihan kenellä tahansa olla milloin tahansa ties miten himokkaita ajatuksia. Mutta ne ovat teot jotka loukkaavat, eivät ajatukset.

Vierailija
73/78 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyn yliopistolla osakunnassa saunomassa noin kerta viikossa saunomassa alasti sekasaunassa. Ikinä ei ole ollut mitään häiriöitä, joskin en sano ettei joku muu olisi voinut niitä kokea.

Siellä on myös toimintaohjeet ja häirintäyhdyshenkilöt osakunnalla. Ja saa käyttää uikkareita, itse en halua niin en käytä. Olen nainen ja kakskymppinen.

Onko näkynyt stondista koskaan? Entä minkä kokoisia vehkeitä näkyy löysinä, uskaltaako pienemmät kaverit ollenkaan mukaan?

No ei siinä saunan ovessa lue, että on pakko, mutta kyllä niitä silti vähintäänkin vaivihkaa tsekataan.

Aika epämiellyttävää tuollane muiden sukuelinten kyttääminrb

Vierailija
74/78 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekasauna käsite hävisi, koska nyt voi vaihtaa sukupuolta hakemuksella

Vierailija
75/78 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika epämiellyttävää tuollane muiden sukuelinten kyttääminrb

Siinähän vilkaisee vaivihkaa ken haluaa. Jos sen tekee kenekään huomaamatta, ei asiassa tietenkään ole mitään ongelmaa. Enemmän elämässään nähneet eivät todennäköisesti vaivaudu edes vilkaisemaan.

Vierailija
76/78 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sekasauna käsite hävisi, koska nyt voi vaihtaa sukupuolta hakemuksella

Vaihda ihmeessä, jos se tuntuu yksinkertaiselta vaihtoehdolta, jossa ei ole mitään menetettävää.

Vierailija
77/78 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koe naisten kanssa saunomista kovin mukavana

Vierailija
78/78 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin yhteissaunassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi