Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä seurassa on sinusta ok sekasaunoa?

Vierailija
12.02.2023 |

Eli siis minkälaisessa seurassa itse koet sen luonnolliseksi ja ok:ksi.

Kommentit (78)

Vierailija
1/78 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntemattomien kanssa.

Vierailija
2/78 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos olen ainoa mies ja muut naisia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/78 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä tahansa. En koe alastomuutta ongelmaksi.

M47

Vierailija
4/78 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä tahansa porukassa. Ystävääni ällötti, kun sai tietää, että kävin serkkujeni kanssa sekasaunassa, ja olen tästä hämilläni. Saunomisessa tai alastomuudessa saunan kontekstissa ei ole mielestäni mitään seksuaalista, joten ei ollut mitään semmoisia tunnelmia meillä serkkuporukassakaan.

Vierailija
5/78 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään. Ellei ole joku riekale peitteenä. Jätän sen Humpalle, Pumpalle, Mumm.alle ja Paappalle kuten palstalla on tapana.

Vierailija
6/78 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suviseurassa

Vierailija
7/78 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse tykkää sekasaunoa muuten kuin perheeni kanssa. Muut saavat ihan vapaasti saunoa kenen tahansa kanssa sekasaunassa, kuten puolisonikin tekee.

Vierailija
8/78 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä tahansa porukassa. Ystävääni ällötti, kun sai tietää, että kävin serkkujeni kanssa sekasaunassa, ja olen tästä hämilläni. Saunomisessa tai alastomuudessa saunan kontekstissa ei ole mielestäni mitään seksuaalista, joten ei ollut mitään semmoisia tunnelmia meillä serkkuporukassakaan.

Ehkei nuorena tai lapsena ehkä ole outoa. Mutta vanhana el.imet esillä saunassa, yök.

Vierailija
9/78 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään seurassa. Pyyhe ympärillä voi harkita.

Vierailija
10/78 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta sauna ei muuta ihmisiä kuin taikaiskusta seksuaalisesti neutraaliksi. Ei sauna, pukuhuone, veranta jne. tee alastomuudesta sen epäseksuaalisempaa. On ihan sama riisuutua saunaan kuin vaikka olohuoneessa niiden samojen ihmisten kanssa sohvalla istuen.

Eli: vain puolisoni ja pikkulasteni kanssa.

Vierailija
11/78 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain aviomieheni kanssa. En halua näyttäytyä alasti muiden edessä enkä halua nähdä muita ihmisiä alasti.

Vierailija
12/78 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta sauna ei muuta ihmisiä kuin taikaiskusta seksuaalisesti neutraaliksi. Ei sauna, pukuhuone, veranta jne. tee alastomuudesta sen epäseksuaalisempaa. On ihan sama riisuutua saunaan kuin vaikka olohuoneessa niiden samojen ihmisten kanssa sohvalla istuen.

Varmasti asiallisten ja mielikuvituksettomien ihmisten kanssa se onnistuu joillakin. Mutta entä jos mielessä pyörii vain oudot mielikuvat että kenen kanssa joku Kaisa tai Eero jyystää el.imillään ja ei saa niitä ajatuksia pois. Tulee kiusallinen tunne kertakaikkiaan.

Vierailija
13/78 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kukin kokee sen OK:ksi. Itse en sauno seurassa.

Vierailija
14/78 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli siinä on lastesi kanssa jotain seksuaalista? Vai miksi kavereidesi tai tuntemattomien kanssa olisi?

Vierailija
15/78 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vain puolisoni kanssa, jos sitä voi sekasaunaksi kutsua.

Ei tulisi mieleenkään mennä mihinkään sekasaunoihin, enkä ole koskaan kuullut kenestäkään, joka sellaista harrastaisi.

En kyllä muutenkaan ymmärrä, miksi peseytyisin työkavereiden tai kavereiden kanssa. 

Ja tykkään, että sauna on rauhoittumispaikka, ei mikään rymyseura.

Vierailija
16/78 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kenenkään seurassa.

En sauno edes itseni kanssa.

Muutenkaan en ole ymmärtänyt saunomisen ideaa, saatika sitä mystiikkaa ja taikaa mitä sen ympärille yritetään luoda.

Vierailija
17/78 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn aina yksin. En ole ikinä tykännyt saunoa kenenkään seurassa. Olen perheellinen nainen.

Vierailija
18/78 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisten seurassa. Tosin en mä nyt jaksa kavereiden kanssa sekasaunoja kun tunnen niiden miehetkin jne.

Opiskelija puuhaa.

Vierailija
19/78 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä saunomisesta, mutta alastomuus on ok missä seurassa tahansa. Tai olisi ilman muita ihmisiä ja heidän perverssejä mielikuviaan. Nimenomaan niiden vuoksi en varmaankaan saunoisi esim. ainoana aikuisena alaikäisten kanssa, vaikka se kaikille asianosaisille luontevaa olisikin.

Minulle alastomuus itsessään ei ole koskaan seksuaalista.

Vierailija
20/78 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Setämiehenä sanoisin että opiskelijatyttösten kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme