Ottaako se itsetunnolle jos fb alkaa vakavaan parisuhteeseen?
Ja siinä vaiheessa teidän keskinäinen peuhaaminen loppuu. Tuleeko minkäänlaista syrjäytettyä oloa?
Kommentit (72)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon huomannut miespuolisista fuckbudeista muutamia asioita, jotka usein toteutuvat.
1. Heillä on keskimääräistä suurempi vehje.
2. Eivät ole erityisen älykkäitä tai elämänmenestyjiä, vaan varsin keskinkertaisia.
3. Heillä on AINA useampi kuin yksi nainen fb-suhteessa, vaikka he näille naisille vakuuttavalla koiranpentuilmeellä muuta sanoisivatkin.Lisäisin tuohon kakkoskohtaan, että nämä miehet ovat kuitenkin naisten iskemisessä ja seksikumppanien määrän osalta todella menestyneitä, vaikka muilla elämänalueilla ovatkin keskinkertaisia.
Meinasin itsekin tuosta mainita, mutta ajattelin, etten kirjoita liian pitkästi. Mutta joo, totta puhut. Vaikka he eivät muutoin välttämättä ole niitä suurimpia ruudinkeksijöitä, niin he ovat naisten kanssa sosiaalisesti taitavia. Naiset eivät edes ymmärrä, kuinka paljon he näille miehille ovat pelkkiä panoreikiä. Kaikki se naisille esitetty kiva olemus ja vekkuli huumorintaju ovat loppujen lopuksi täyttä näyttelemistä, jotta uuni pysyy lämpimänä. Hieman jopa kylmänä esimerkkinä todeten, jos tällainen miehen naispuolinen fb vaikka yllättäen kuolisi, niin ei tämä mies siitä olisi aidosti sisimmässään mitekään erityisen järkyttynyt. Pitäisi asiaa surullisena tapahtumana, mutta loppujaan sisäinen koskettavuus olisi varsin olematon ja asia häipyisi mielestä hyvin nopeasti, toisin kuin vaikka oikeasti hyvän kaverin kuolemassa, jonka muistaa enemmän tai vähemmän ikuisesti.
Ehkä hieman kylmää tekstiä, mutta äärimmäisen totta, jos ei haluta kaunistella totuuksia.
Ei haittaa. Hän on hyvä tyyppi niin olen onnellinen hänen puolestaan. Hieman toki ärsyttää, että pitää löytää uusi kaveri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon huomannut miespuolisista fuckbudeista muutamia asioita, jotka usein toteutuvat.
2. Eivät ole erityisen älykkäitä tai elämänmenestyjiä, vaan varsin keskinkertaisia.
3. Heillä on AINA useampi kuin yksi nainen fb-suhteessa, vaikka he näille naisille vakuuttavalla koiranpentuilmeellä muuta sanoisivatkin.Lisäisin tuohon kakkoskohtaan, että nämä miehet ovat kuitenkin naisten iskemisessä ja seksikumppanien määrän osalta todella menestyneitä, vaikka muilla elämänalueilla ovatkin keskinkertaisia.
Meinasin itsekin tuosta mainita, mutta ajattelin, etten kirjoita liian pitkästi. Mutta joo, totta puhut. Vaikka he eivät muutoin välttämättä ole niitä suurimpia ruudinkeksijöitä, niin he ovat naisten kanssa sosiaalisesti taitavia. Naiset eivät edes ymmärrä, kuinka paljon he näille miehille ovat pelkkiä panoreikiä. Kaikki se naisille esitetty kiva olemus ja vekkuli huumorintaju ovat loppujen lopuksi täyttä näyttelemistä, jotta uuni pysyy lämpimänä. Hieman jopa kylmänä esimerkkinä todeten, jos tällainen miehen naispuolinen fb vaikka yllättäen kuolisi, niin ei tämä mies siitä olisi aidosti sisimmässään mitekään erityisen järkyttynyt. Pitäisi asiaa surullisena tapahtumana, mutta loppujaan sisäinen koskettavuus olisi varsin olematon ja asia häipyisi mielestä hyvin nopeasti, toisin kuin vaikka oikeasti hyvän kaverin kuolemassa, jonka muistaa enemmän tai vähemmän ikuisesti.
Ehkä hieman kylmää tekstiä, mutta äärimmäisen totta, jos ei haluta kaunistella totuuksia.
No noinhan se menee toisinkin päin. Mieheltä odotetaan sita panoa ja sillä sipuli. Ei panokaveriin ihastuta tai rakastuta vaan odotetaan, että mies laittaa kikkelinsä hommiin.
Vierailija kirjoitti:
3. Heillä on AINA useampi kuin yksi nainen fb-suhteessa, vaikka he näille naisille vakuuttavalla koiranpentuilmeellä muuta sanoisivatkin.
Mun on ainakin ihan tavallinen keski-ikäinen insinööri, tavallisell vehkeellä. Hirveän fiksu ja sosiaalisesti kömplelö.
Vierailija kirjoitti:
3. Heillä on AINA useampi kuin yksi nainen fb-suhteessa, vaikka he näille naisille vakuuttavalla koiranpentuilmeellä muuta sanoisivatkin.
1. Pitää paikkansa tavallista suurempi kalu
2. He ovat menestyneitä ja älykkäitä, joiden ei tarvitse sitoutua parisuhteeseen
3. Ei tuossa mitään vakuutella vaan kysytään suoraan, että onko muita mahdollisesti myös ja kerrotaan asiat suoraan puolin ja toisin. Ehkä molemmilla on useampia tai molemmat tyytyvät yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No noinhan se menee toisinkin päin. Mieheltä odotetaan sita panoa ja sillä sipuli. Ei panokaveriin ihastuta tai rakastuta vaan odotetaan, että mies laittaa kikkelinsä hommiin.
"Ei panokaveriin ihastuta tai rakastuta"
No noinhan sen toki kuuluisi mennä, mutta yllättävän usein nämä fwb/fb hommat kusahtaa siihen että toisella osapuolella herääkin tunteita. Eikä se osapuoli ole aina se nainen: olen itse ollut tilanteessa jossa fwb mies kertoi 6 kk:n tapailun jälkeen että onkin rakastunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
3. Heillä on AINA useampi kuin yksi nainen fb-suhteessa, vaikka he näille naisille vakuuttavalla koiranpentuilmeellä muuta sanoisivatkin.3. Ei tuossa mitään vakuutella vaan kysytään suoraan, että onko muita mahdollisesti myös ja kerrotaan asiat suoraan puolin ja toisin. Ehkä molemmilla on useampia tai molemmat tyytyvät yhteen.
Ei kuule miehet kerro välttämättä totuutta, vaikka se tulisi ihan luvan kanssa. Eivät he halua riskeerata juttua.
Ollaan sovittu alusta asti FWB.
Sattuisiko jos alkaisi seurustelemaan?
Ei. Haluan hänelle pelkkää hyvää. Toki voisi harmittaa, tykkään hänestä ja tunteita on molemmin. Olemme molemmat saaneet siipeen aika pahastikin aikoinaan. Toivon kaveruuden jatkuvan tuli mitä tuli.
Vierailija kirjoitti:
Ollaan sovittu alusta asti FWB.
Sattuisiko jos alkaisi seurustelemaan?
Ei. Haluan hänelle pelkkää hyvää. Toki voisi harmittaa, tykkään hänestä ja tunteita on molemmin. Olemme molemmat saaneet siipeen aika pahastikin aikoinaan. Toivon kaveruuden jatkuvan tuli mitä tuli.
Joo, varmaan se uusi kumppani tykkää kun esitellään "rakas panokaveri". 🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä kyennyt harrastamaan intiimejä asioita ihmisen kanssa, jota en rakasta. Ja vaikka hypoteettisesti kykenisinkin, en yksinkertaisesti haluaisi. Joten mulla ei ole koskaan ollut fb:tä. Taidan olla joku alien? N31
Onneksi en ole sinunlaisesi vaan pystyn harrastamaan hyvää seksiä vaikka en ole rakastunut.
Kuten sanoin, en yksinkertaisesti edes haluaisi, vaikka kykenisinkin. Tämä taisi mennä sinulta ohi. Lisään vielä: minulle on aina riittänyt hyvä seksi oman rakkaan kanssa vaikka sitä onkin joskus joutunut olemaan pidempiäkin kausia ilman (tosin en enää, kun olen vakiintunut). Lisäksi, oliko tämä sinun mielestäsi jonkinlainen paremmuuskilpailu siitä, kumpi on parempi ihmistyyppi; henkilö joka fb-juttuihin on kykeneväinen/halukas vs. henkilö, joka ei lähtökohtaisesti edes halua panokaveria?
En tiedä onko itsetuntoon ottanut, mutta nykyinen mieheni kertoi kun aloimme seurustelemaan julkisesti, miten muutama nainen oli poistanut hänet somealustoilta kavereista. Oli ollut näiden naisten kanssa fwb-suhteessa, ennen kuin löysi minun kanssa vakavempaa.
Vastaavasti mun miespuolinen "kaveri" alkoi pitämään mykkäkoulua kun kuuli seurustelusta. Ei oltu kuin pari kertaa eksytty samoihin vällyihin.
Lisäisin tuohon kakkoskohtaan, että nämä miehet ovat kuitenkin naisten iskemisessä ja seksikumppanien määrän osalta todella menestyneitä, vaikka muilla elämänalueilla ovatkin keskinkertaisia.