Ottaako se itsetunnolle jos fb alkaa vakavaan parisuhteeseen?
Ja siinä vaiheessa teidän keskinäinen peuhaaminen loppuu. Tuleeko minkäänlaista syrjäytettyä oloa?
Kommentit (72)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Facebook?
F u c k b u d d y donkey!
Sinusta tehdään kohta nettivinkki poliisille, jos haukut muita ihmisiä täällä apinaksi. Vastaat sitten oikeudessa sanoistasi. Pääset muutaman kympin sakoilla, mutta se nöyryytys jonka tulet kokemaan.. Siellä et päätäsi uskalla aukoa, vai kuinka?
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä kyennyt harrastamaan intiimejä asioita ihmisen kanssa, jota en rakasta. Ja vaikka hypoteettisesti kykenisinkin, en yksinkertaisesti haluaisi. Joten mulla ei ole koskaan ollut fb:tä. Taidan olla joku alien? N31
Onneksi en ole sinunlaisesi vaan pystyn harrastamaan hyvää seksiä vaikka en ole rakastunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fb on pelkkä pano, joten se, että edes suostuu parempaa odotellessa pelkäksi panopuuksi kertoo paljon. Miksi suostua tyytymään johon kuhun, joka ei näe sinua parisuhteeseen sopivana?
Kummallinen ajatusmaailma sinulla.
En minä seksisuhteissani ole ikinä kokenut suostuvani panopuuksi tai tyytyväni johonkin joka ei minua parisuhteeseen kelpuuta. Niissä on aina ollut molemmin puolin ihan selvät sävelet. Seksi on kivaa ilman parisuhdettakin ja on monta syytä miksi pidempiaikaisempi seksisuhde on parempi kuin loputtomat irtosuhteet.
Mikäpä minä olen toisia tuomitsemaan. Niinkuin Jeesus sanoi, jotkut ihmiset ovat avioon kelpaamattomia. Huomautan kuitenkin, että se joka yhtyy toiseen, on sen hetken yhtä lihaa sen toisen kanssa. Jos yhtyy tuhannen kanssa, niin on yhtä lihaa ollut tuhannen kanssa. Kokemuksesta voin sanoa, ettei se ole hyvä tie.
-sivusta
Ainakin itselläni salaisuus on siinä, että otan fuckbuddyiksi ainoastaan sellaisia tyyppejä, joiden koen olevan tasoltaan minua alhaisempia. Tämä estää tehokkaasti sen että ihastuihin heihin, tai että harmistuisin siitä jos he löytävätkin itselleen seurustelukumppanin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä kyennyt harrastamaan intiimejä asioita ihmisen kanssa, jota en rakasta. Ja vaikka hypoteettisesti kykenisinkin, en yksinkertaisesti haluaisi. Joten mulla ei ole koskaan ollut fb:tä. Taidan olla joku alien? N31
Onneksi en ole sinunlaisesi vaan pystyn harrastamaan hyvää seksiä vaikka en ole rakastunut.
Niin minäkin. Panen joka reikään baari ja Tinder ämmiä, nusasen halvalla hinnalla thaimaalaisia maksullisia, ja saan oikein hyvää seksiä. Enkä rakasta niitä lutcia 😊
Vierailija kirjoitti:
Ainakin itselläni salaisuus on siinä, että otan fuckbuddyiksi ainoastaan sellaisia tyyppejä, joiden koen olevan tasoltaan minua alhaisempia. Tämä estää tehokkaasti sen että ihastuihin heihin, tai että harmistuisin siitä jos he löytävätkin itselleen seurustelukumppanin.
Mulla on ollut aina tasoltaan parempia, mutta sellaisia joita ei voisi kuitenkaan sietää tavallisessa parisuhteessa. Nykyinen panokaveri polttaa, jota en voisi sietää tavallisessa parisuhteessa, mutta panokaverina menee ihan hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin minäkin. Panen joka reikään baari ja Tinder ämmiä, nusasen halvalla hinnalla thaimaalaisia maksullisia, ja saan oikein hyvää seksiä. Enkä rakasta niitä lutcia 😊
Olet nainen, joka esiintyy miehenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Facebook?
Sinusta tehdään kohta nettivinkki poliisille, jos haukut muita ihmisiä täällä apinaksi. Vastaat sitten oikeudessa sanoistasi. Pääset muutaman kympin sakoilla, mutta se nöyryytys jonka tulet kokemaan.. Siellä et päätäsi uskalla aukoa, vai kuinka?
Etkö erota aasia apinasta 😄😆
Ritari on ottanut tämän ketjun hallintaansa. Revin päänne irti, katkon raajanne, jotka uskaltavat minut kohdata kaksintaistelussa. Ja n u s s i n naisenne tajuttomiksi. Vai mukamas neidot haluavat kaveripanoja? Keskiajalla jo nuo tunnettiin. Minä panen, mutta en ole todellakaan kaverinne. Voin toki esittää hetkellisesti mitä vaan, saadakseni itselleni etuja.
On ollut huono itsetunto alunperin, että on fbksi alkanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut aina tasoltaan parempia, mutta sellaisia joita ei voisi kuitenkaan sietää tavallisessa parisuhteessa. Nykyinen panokaveri polttaa, jota en voisi sietää tavallisessa parisuhteessa, mutta panokaverina menee ihan hyvin.
Tuo että ottaa vain itseään matalatasoisempia fuckbuddyjä suojaa minua henkisesti kolmella tavalla:
1. Se estää minua ihastumasta toiseen
2. En koe mustasukkaisuutta, jos vastapuoli löytääkin toisen seurustelu- tai panokumppanin
3. Se antaa minulle henkisesti vapauden pistää homma poikki koska tahansa, jos löydän paremman tai kyllästyn nykyiseen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Facebook?
Etkö erota aasia apinasta 😄😆
Ja sinä et ymmärrä mitä tarkoittaa
"Stella splendida et matutina". Koska et ymmärrä kenestä siinä puhutaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös se ole FWB, jonka kanssa vaan nusautellaan silloin tällöin
Fwb:n kanssa tehdään mahdollisesti myös muutakin kuin vain nusautellaan.
Fwb on vielä naurettavampi versio :D mies saa seksin ja seuran mutta ei mitään velvollisuutta olla uskollinen.
Nainen harvoin nauttii useista kumppaneista vaan rakastuu siihen, joka panee parhaiten.
Teidät h u o r a t on tapettava. Helvetin tuli odottaa teitä.
Oon huomannut miespuolisista fuckbudeista muutamia asioita, jotka usein toteutuvat.
1. Heillä on keskimääräistä suurempi vehje.
2. Eivät ole erityisen älykkäitä tai elämänmenestyjiä, vaan varsin keskinkertaisia.
3. Heillä on AINA useampi kuin yksi nainen fb-suhteessa, vaikka he näille naisille vakuuttavalla koiranpentuilmeellä muuta sanoisivatkin.
Tämä on niin Ritarin ketju, ei tosin aloittamista, mutta te olette kaikki minun nyt. Teidän sielunne ovat Minun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Facebook?
Donkey on aasi - ei apina
Jos ap tarkoittaa fwb-suhdetta, niin ei minua haittaisi, jos hän löytäisi jonkun, jonka kanssa haluaisi syvemmän ja merkityksellisen suhteen. Olisin iloinen hänen puolestaan, koska on ihan todella hyvä mies - vaan ei minulle, enkä minä ole oikea nainen hänelle.
Olemme hyviä kavereita, juttelemme paljon sen seksin lisäksi. Ja olemme todenneet, että jos/kun jompikumpi törmää siihen oikeaan - tai edes tyyppiin, johon haluaa tutustua enemmän, niin se toinen meistä astuu nätisti taka vasemmalle. Enkä epäile yhtään, etteikö näin kävisi.
Minulla tulisi syrjäytetty olo jo siitä kun hyvä naispuolinen sinkkukaveri, jonka kanssa ei ole intiimeissä tekemisissä alkaisi sutinoimaan.
Kummallinen ajatusmaailma sinulla.
En minä seksisuhteissani ole ikinä kokenut suostuvani panopuuksi tai tyytyväni johonkin joka ei minua parisuhteeseen kelpuuta. Niissä on aina ollut molemmin puolin ihan selvät sävelet. Seksi on kivaa ilman parisuhdettakin ja on monta syytä miksi pidempiaikaisempi seksisuhde on parempi kuin loputtomat irtosuhteet.