Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten nuo k-ruoka -sovellukset omaplussa latausedut toimii?

Vierailija
16.08.2023 |

Saako tuotteita tosiaan ilmaiseksi?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai siis tarkoitan latausetuja.

Vierailija
2/10 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, joskus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

napsauta etu puhelimesi sovelluksesta valituksi(kandee tehdä kassajonossa) menee saman tien kortille ja korttia vilauttamalla sitten saat sen.

Vierailija
4/10 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse ladata kassajonossa, vaan voit tehdä jo aiemmin milloin vain.

Vierailija
5/10 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Lataat sen sovelluksen puhelimeen, tarkistat sieltä auki sen tarjouksen tai ilmaisjutun ja kävelet ko. tuotteen kanssa kassalle, näytät myyjälle puhelinta (en tiedä, onko tämä edes välttämätöntä, mutta itse oon tehnyt niin) ja plussa-korttia piippaamalla saat alennuksen/ ilmaistuotteen.

Vierailija
6/10 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa ladattua, ihme systeemi. Miehen kortti on pääkortti, mutta minä yleensä käyn kaupassa. Mulla siis toinen kortti mun nimellä. Vaatisi miehen tilitiedot, jotta sen saa käyttöön, joten eipä onnistu.

Vierailija
7/10 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olen pääkortinhaltija ja mies rinnakkaiskortinhaltija ja minä aktivoin noi,edut ja miehelläni ei,ole koko appia, saako hän ne edut rinnakkaiskortilla?

Vierailija
8/10 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En saa ladattua, ihme systeemi. Miehen kortti on pääkortti, mutta minä yleensä käyn kaupassa. Mulla siis toinen kortti mun nimellä. Vaatisi miehen tilitiedot, jotta sen saa käyttöön, joten eipä onnistu.

Taisi tarvita vaan siitä miehen kortista numeron. Ei muita tilitietoja.

Vierailija
9/10 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olen pääkortinhaltija ja mies rinnakkaiskortinhaltija ja minä aktivoin noi,edut ja miehelläni ei,ole koko appia, saako hän ne edut rinnakkaiskortilla?

Saa ne omat edut, mutta ei sitä mobiilietua

Vierailija
10/10 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Lataat sen sovelluksen puhelimeen, tarkistat sieltä auki sen tarjouksen tai ilmaisjutun ja kävelet ko. tuotteen kanssa kassalle, näytät myyjälle puhelinta (en tiedä, onko tämä edes välttämätöntä, mutta itse oon tehnyt niin) ja plussa-korttia piippaamalla saat alennuksen/ ilmaistuotteen.

Ei tarvi näyttää puhelinta kassalla. Edut saa plussakorttia kortinlukijaan näyttämällä ja jos on aktivoitava etu niin se tarvii ensin puhelimesta aktivoida. Ja kannattaa aktivoida hyvissä ajoin, ei vasta kassajonossa koska välillä on viivettä ennen kuin aktivointi näkyy plussakortilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan