Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ottaako se itsetunnolle jos fb alkaa vakavaan parisuhteeseen?

Vierailija
12.02.2023 |

Ja siinä vaiheessa teidän keskinäinen peuhaaminen loppuu. Tuleeko minkäänlaista syrjäytettyä oloa?

Kommentit (72)

Vierailija
21/72 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fb on pelkkä pano, joten se, että edes suostuu parempaa odotellessa pelkäksi panopuuksi kertoo paljon. Miksi suostua tyytymään johon kuhun, joka ei näe sinua parisuhteeseen sopivana?

Vierailija
22/72 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei, kun me ei koskaan haettu sitä vakavaa parisuhdetta keskenään. On ihan selvää, että homma loppuu, jos toinen löytää jotain vakavampaa. Minä laitoin suhteen jäähylle, kun löytyi vakavampaa, mutta kun siitä ei tullut mitään, niin palasin fb:n luokse. 

Kummalla oli isompi kulli?

No jos välttämättä haluat tietää niin panokaverilla. 

Eli se ratkaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/72 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fb on pelkkä pano, joten se, että edes suostuu parempaa odotellessa pelkäksi panopuuksi kertoo paljon. Miksi suostua tyytymään johon kuhun, joka ei näe sinua parisuhteeseen sopivana?

Varmaan siksi että on jo parisuhteessa ja ei etsi toista parisuhdetta?

Näin ainakin omalla kohdallani.

Vierailija
24/72 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, koska FB:ni on sellainen, ettei hänestä oikein ole vakavaan parisuhteeseen. Tuppaa pitämään FB:n siinä ohella. Jostain syystä tämä aina lopulta tulee ilmi ja sitten se parisuhteen alku päättyy.

Viime kesänäkin yksi hieman yksinkertainen luuli seurustelevansa hänen kanssaan. Mitenhän mahtoi selittää tilanteen lapselleen ja suvulleen, kun väenvängällä halusi esitellä tämän miehen näille..

Vierailija
25/72 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle ottaisi liikaa itsetunnolle jo pelkästään olla jonkun "fb". Eli kelpaisin kassien tyhjennysalustaksi, en muuten. Yök.

Siis miten ihmeessä käsität tuon noin yksipuolisesti? Fuckbuddyhan voi ottaa sut huomioon paremmin kuin kukaan muu kumppani ennen sitä. Itselläni on fuckbuddy, koska en todellakaan halua luopua sinkkuelämästäni. Löysin aivan loistavan yksilön ja nautin seksistä ja naiseudesta enemmän kuin ikinä. En haluaisi tämän miehen kanssa suhteeseen, koska hän ei ole minun tyyppiäni sängyn ulkopuolella.

Jos suhteemme loppuu, ikävöin seksiämme, mutta en ikävöi häntä.

Vierailija
26/72 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli fb, joka löysi sitten parisuhteen. Olin onnellinen hänen puolestaan. Muistan myös lämmöllä hyviä hetkiä hänen kanssaan! :) Oli tosiaankin fiksu ja huomioonottava mies, elämäni parhaita kokemuksia seksin saralla. Joillakin täällä näköjään on hyvin vanhoillisia käsityksiä elämästä.

Ymmärtääksemme erot ihmisissä: jotkut tarvitsevat rakastumisen tai rakkauden tunteen seksiä harrastaakseen, toiset taas eivät. Kummassakaan ei ole mitään pahaa, vain erilaista. Seksi ei ole omistussuhde, vaan vastavuoroista toimintaa.

Vierailija
27/72 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska haluan hyvää seksiä. Mulla on panokaveri, jota en ikinä huolisi seurustelukumppaniksi, mutta seksiin sopii oikein hyvin. 

Vierailija
28/72 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei, kun me ei koskaan haettu sitä vakavaa parisuhdetta keskenään. On ihan selvää, että homma loppuu, jos toinen löytää jotain vakavampaa. Minä laitoin suhteen jäähylle, kun löytyi vakavampaa, mutta kun siitä ei tullut mitään, niin palasin fb:n luokse. 

Kummalla oli isompi kulli?

No jos välttämättä haluat tietää niin panokaverilla. 

Eli se ratkaisi.

No ei todellakaan. Kyllä vakava seurustelusuhde on muutakin kuin panemista. 

Vierailija
29/72 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan, koska fb:n kanssa ei ole edes alun perin ollut ajatustakaan olla vakavammin yhdessä. Sen sijaan ollaan vaan iloisia, että toinen on löytänyt oikean suhteen. 

Vierailija
30/72 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ota itsetunnolle, mutta harmittaa vietävästi, kun tällaiselle keskitason perusmiehelle fuckbuddyn järkkääminen on kovan työn takana ja harvinaista herkkua.

Vierailija
31/72 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ainakaan mulla ole ottanut itsetunnon päälle.

Käytämme kulloisenkin fb:n kanssa toisiamme seksiin, kunnes jompi kumpi löytää paremman, ja sitten homma vaan loppuu.

Vierailija
32/72 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ota itsetunnolle, mutta harmittaa vietävästi, kun tällaiselle keskitason perusmiehelle fuckbuddyn järkkääminen on kovan työn takana ja harvinaista herkkua.

Tämä on varmasti totta. Itse 45 v hyvännäköinen nainen ja voin todellakin valita seurani satojen tarjokkaiden joukosta. Monesti olen miettinyt että miehillä on paljon vaikeampaa.

Vierailija
33/72 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fb:NI on mustasukkainen aviomiehestäni ja vapaa-ajastani. Luulen että minulle olisi helpotus, jos hän löytäisi jonkun. Se on kuitenkin epätodennäköistä, koska hänellä on epävakaa persoonallisuushäiriö.

Vierailija
34/72 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on varmasti totta. Itse 45 v hyvännäköinen nainen ja voin todellakin valita seurani satojen tarjokkaiden joukosta. Monesti olen miettinyt että miehillä on paljon vaikeampaa.

Samaa olen miettinyt. Mulle tuli satoja viestejä, kun laitoin ilmoituksen että etsin läheisyyttä, mutta en vakavaa suhdetta. Sieltä sitten poimimaan parhaat päältä pois. 

Vierailija
35/72 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh, käytämme toisiamme seksiin.

Kuka ihminen suostuu siihen, että kelpaa seksiin kutsuttaessa, mutta kumpikin tietää, että ei kelpaa mihinkään muuhun.

Miten te pystytte pitämään tunteet ja seksin erillänne. Jos on pitkään saman ihmisen kanssa seksisuhteessa eikö siihen tule kuitenkin tunteita. Niin kesselin tai esittelykelvottoman ihmisen kanssa en pystyisi hyvää seksiä harrastamaan, jos se ihminen on täysin muissa asioissa kelvoton tai mahdoton eikä miellytä minua ihmisenä.

Oli se sitten ulkomuoto tai joku tai jotkut muut seikat.

Jos alennan sen toisen niin alennan samalla itseni.

Vierailija
36/72 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä kyennyt harrastamaan intiimejä asioita ihmisen kanssa, jota en rakasta. Ja vaikka hypoteettisesti kykenisinkin, en yksinkertaisesti haluaisi. Joten mulla ei ole koskaan ollut fb:tä. Taidan olla joku alien? N31

Vierailija
37/72 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh huh, käytämme toisiamme seksiin.

Kuka ihminen suostuu siihen, että kelpaa seksiin kutsuttaessa, mutta kumpikin tietää, että ei kelpaa mihinkään muuhun.

Miten te pystytte pitämään tunteet ja seksin erillänne. Jos on pitkään saman ihmisen kanssa seksisuhteessa eikö siihen tule kuitenkin tunteita. Niin kesselin tai esittelykelvottoman ihmisen kanssa en pystyisi hyvää seksiä harrastamaan, jos se ihminen on täysin muissa asioissa kelvoton tai mahdoton eikä miellytä minua ihmisenä.

Oli se sitten ulkomuoto tai joku tai jotkut muut seikat.

Jos alennan sen toisen niin alennan samalla itseni.

Ei normaalissa, vastavuoroisessa seksissä kukaan alenna ketään, tuo on omassa päässäsi. Molemmat saavat.

Minä ihastun harvoin, ja viihdyn yksin, enkä etsi parisuhdetta. Tähän asti ei ole tullut fb-suhteissa tunteita kumminkaan puolin, ja hyvä niin. Siltikään, vaikka miehet ovat olleet ihan hyvännäköisiä, älykkäitä, ja seksissä tosi huomioonottavia! Seksiä en harrasta kenen tahansa kanssa, vaan nimenomaan parasta on vakituinen seksisuhde, missä on molemminpuolinen kunnioitus.

Kaikille tämä ei tietenkään sovi! Eikä kukaan pakota, joten ole rauhassa. Jos sinulle on mahdotonta nauttia kehoista ja seksuaalisuudesta erillään ihastumisesta tai rakastumisesta, niin fb ei ole sinua varten.

Vierailija
38/72 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä kyennyt harrastamaan intiimejä asioita ihmisen kanssa, jota en rakasta. Ja vaikka hypoteettisesti kykenisinkin, en yksinkertaisesti haluaisi. Joten mulla ei ole koskaan ollut fb:tä. Taidan olla joku alien? N31

Olisi mielenkiintoista tietää että mikä osuus ihmisistä kykenee harrastamaan tällaisia fb järjestelyjä, ja mikä osa ihmisistä ei.

Vierailija
39/72 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla on ottanut itsetuntoon. Näin toisella kierroksella keski-ikäisenä ei kerran tai kaksi eronneet halua mitään 24/7 suhdetta, joten FB tai FWB suhteet on käytännössä ainoa vaihtoehto aloittaa edes jonkunlainen jatkuva suhde. Ajatuksena tietenkin että ehkä mahdollisesti tämä syvenee. Ja syvenevän se omissa tunteissa, ja toisen muut hoidot on joka kerta kova pala.

Vierailija
40/72 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen ei kyllä tarvitse edes olla kovin hyvännäköinen. Keskivertonainenkin saisi Tinderissä hetkessä kymmeniä tai jopa satoja seksitarjouksia, mikäli kyseinen nainen laittaisi profiiliinsa paljastavia kuvia ja ilmoittaisi tekstissään että on ns. "käytettävissä välittömästi".

Seksiseuran hakeminen naisena on kuin pelaisi peliä kaikkein helpoimmalla vaikeustasolla.