Miehet, onko 172cm nainen pitkä?
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
yksinäinen maajussi kirjoitti:
172-senttinen hangonkolistaja ois kyllä kiva
Miten pitkä hango sinulla on?
1720mm
On myös mallimittaisia kauniita mieh.. tarkoitan naisia.
https://youtube.com/shorts/FzEPVeZy_iw?feature=share
Yasmin Lee on 180 senttien, ja hänellä 20 senttinen ladypeenis.
Kyllä. Olet minua yli 10 cm pitempi.
T. 161,5 cm pitkä mies
Vierailija kirjoitti:
!72-senttiselle naiselle sopivin mies on suunnilleen samanpituinen. On tiettyjä etuja, jos nainen ja mies ovat suunnilleen yhtä pitkiä. Kummankaan ei tarvitse katsoa toista ylös- tai alaspäin. Voidaan katsoa suoraan toista silmiin. Ei tarvitse pyytää toista ottamaan esimerksi korkealta hyllyltä jotakin. Seksissäkin pystyasennot onnistuvat paremmin verrattuna siihen, jos he olisivat kovin erimittaisia. Haittoja samanpituisuudesta on vaikea keksiä.
Samanpituisia pareja ei löydy helposti hyvin lyhyille naisille, koska miehet kuitenkin ovat keskimäärin ehkä 13 cm pitempiä. Hyvin pitkille miehille on samasta syystä vaikea löytää samanmittainen nainen.
Vierailija kirjoitti:
!72-senttiselle naiselle sopivin mies on suunnilleen samanpituinen. On tiettyjä etuja, jos nainen ja mies ovat suunnilleen yhtä pitkiä. Kummankaan ei tarvitse katsoa toista ylös- tai alaspäin. Voidaan katsoa suoraan toista silmiin. Ei tarvitse pyytää toista ottamaan esimerksi korkealta hyllyltä jotakin. Seksissäkin pystyasennot onnistuvat paremmin verrattuna siihen, jos he olisivat kovin erimittaisia. Haittoja samanpituisuudesta on vaikea keksiä.
Paitsi että juuri samanpituisuus haittaa tanssimista kun naisella on kuitenkin korkkarit jalassa jolloin se on esim. 10cm pidempi. Eli pitäisi olla todellisuudessa vähän lyhyempi kuin mies.
Vierailija kirjoitti:
175 on keskimittainen nainen. Olen nainen.
Ei todellakaan ole keskimittainen nainen vaan pitkähkö.
Vierailija kirjoitti:
Olen 172cm nainen. Olen ns. lyhytpitkä (vrt. laihaläski) eli pitkistä lyhyin 😀
Tämä on hyvä kuvaus. Selkeästi pitkä nainen tavallisessa elämässä, mutta pitkien naisten keskuudessa selkeästi lyhyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paitsi että juuri samanpituisuus haittaa tanssimista kun naisella on kuitenkin korkkarit jalassa jolloin se on esim. 10cm pidempi. Eli pitäisi olla todellisuudessa vähän lyhyempi kuin mies.
Tanssimisilleko perustat elämäsi, pari ja seksisuhteesi? 🤔
Olen nainen ja 186 cm, siis pitkä. Lisäksi käytän 12 cm korkoja. Olenkin yleensä joukon pisin miehetkin mukaan lukien. Pidän siitä, että näyn hyvin. Pystyn myös yleensä helposti katsomaan muiden päiden yli.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli kauhean hyvä suhde ja todella hyvää seksiä itseäni pari senttiä lyhyemmän miehen kanssa. Ikävä kyllä jossain vaiheessa miehellä alkoi olla todella paljon "kiireitä" ja myöhemmin katosi kokonaan. Ei siis tykännyt minusta yhtään niin paljon kuin minä hänestä :( Vielä kokonaisen vuoden kuluttuakin tästä surettaa.
N 175 cm
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen ja 186 cm, siis pitkä. Lisäksi käytän 12 cm korkoja. Olenkin yleensä joukon pisin miehetkin mukaan lukien. Pidän siitä, että näyn hyvin. Pystyn myös yleensä helposti katsomaan muiden päiden yli.
Eikö sulla jo pää osu oven karmeihin korkkarit jalassa? Etkö voisi pitää matalia kenkiä, siitäkin huolimatta suurin osa on lyhyempiä.
En ole kokenut olevani erityisen pitkä, vaikka olen 175 cm pituinen. Mies on pari senttiä lyhyempi. Kysyin häneltä joskus, että vaivaako asia häntä. Ei kuulemma.
Poika kyllä joskus harmitteli sitä, että on minua lyhyempi eli isänsä mittainen. Kerroin, että venytyskeinot ovat vähissä.
Vierailija kirjoitti:
Unohtui kertoa, että mieheni on minua lyhyempi. Hän on 178 cm. Hän on lisäksi selvästi kevyempi kuin minä, vaikka minäkään en ole llhava. Silloin kun kuljemme yhdessä, minä kuljen edellä ja hän jonkun metrin päässä takanani. Meillä on mennyt hyvin, kun hän on vain muistanut olla samaa mieltä kuin minä.
Nämä naiset ovat sopivan mittaisia, eivät pitkiä eivätkä lyhyitä.
https://youtube.com/shorts/RblVSIBaFCc?feature=share