Miehet, onko 172cm nainen pitkä?
Kommentit (37)
Ei.
Miksei mun nuoruudessa ollu pitkien naisten tansseja?
Hän on keskimääräistä pitempi suomalaiseksi naiseksi. Sopii kuitenkin vakioarkkuun.
Keskimääräistä pitempi, mutta ei vielä mikään hongankolistaja.
On tuo 9 senttiä enemmän kuin naisten keskipituus.
Ei ole. Transnaisten keskipituus on suunnilleen tuo, ku otetaan vertailuun brassitypykät, thaimaalaiset ladyboyt ja suomitransämmät.
172-senttinen hangonkolistaja ois kyllä kiva
Jos pituus huolettaa niin aina voi vaihtaa lyhyeksi mieheksi.
ON! ja jos on vielä hoikka ja pitkäraajainen, pitkäkaulainen ja siro, niin todellakin toimii
Vierailija kirjoitti:
ON! ja jos on vielä hoikka ja pitkäraajainen, pitkäkaulainen ja siro, niin todellakin toimii
Tosin ei ole erityisemmin pitkä.
Olen 172cm nainen. Olen ns. lyhytpitkä (vrt. laihaläski) eli pitkistä lyhyin 😀
170 cm nainen on maailman mittapuulla pitkä
Vierailija kirjoitti:
175 on keskimittainen nainen. Olen nainen.
Huulesi eivät kumminkaan yllä huulilleni jollen kumarru...
Kyllä, jos miehet olisivat venäläisiä gääpiöitä putte tai dimitri.
yksinäinen maajussi kirjoitti:
172-senttinen hangonkolistaja ois kyllä kiva
Miten pitkä hango sinulla on?
!72-senttiselle naiselle sopivin mies on suunnilleen samanpituinen. On tiettyjä etuja, jos nainen ja mies ovat suunnilleen yhtä pitkiä. Kummankaan ei tarvitse katsoa toista ylös- tai alaspäin. Voidaan katsoa suoraan toista silmiin. Ei tarvitse pyytää toista ottamaan esimerksi korkealta hyllyltä jotakin. Seksissäkin pystyasennot onnistuvat paremmin verrattuna siihen, jos he olisivat kovin erimittaisia. Haittoja samanpituisuudesta on vaikea keksiä.
Vierailija kirjoitti:
!72-senttiselle naiselle sopivin mies on suunnilleen samanpituinen. On tiettyjä etuja, jos nainen ja mies ovat suunnilleen yhtä pitkiä. Kummankaan ei tarvitse katsoa toista ylös- tai alaspäin. Voidaan katsoa suoraan toista silmiin. Ei tarvitse pyytää toista ottamaan esimerksi korkealta hyllyltä jotakin. Seksissäkin pystyasennot onnistuvat paremmin verrattuna siihen, jos he olisivat kovin erimittaisia. Haittoja samanpituisuudesta on vaikea keksiä.
Noinhan se on.😄
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Transnaisten keskipituus on suunnilleen tuo, ku otetaan vertailuun brassitypykät, thaimaalaiset ladyboyt ja suomitransämmät.
Tarkastellaan lähemmin
https://youtube.com/shorts/Mq3y-g3d6Y4?feature=share
175 on keskimittainen nainen. Olen nainen.