Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saisin miehen kiinnostumaan muustakin kuin perusseksistä?

Vierailija
20.11.2006 |

Äijä sanoo olevansa tyytyväinen pelkkään lähetyssaarnaaja-asentoon. Toosi kuivaa:( Itse haluaisin uusia asentoja, peppuseksiä ja vaiks mitä. Pitikin naida seksuaalisesti tylsä ukko...

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkaa hiplata kumppania, riisua hänet ja sitten hypätä vaikka kalun päälle istumaan. Jos puolisollasi ei ole mitään elämää suurempia estoja, hän saattaa huomata innostuvansa.

Usein (seksuaalisesti) ujompikin ihminen (niin mies kuin nainen) voi " herätä" seksuaalisesti, kun huomaa haluavansa ihan eri tavalla kuin ennen. Seksuaalisuus on usein omissa käsissä. Toki jos aivan frigidin miehen olet valinnut, voi seksin muuttaminen olla mahdotonta.

Vierailija
2/11 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä taas näin. Kuinkahan saisin vaimon kiinnostumaan muustakin kuin " kauniit ja rohkeat" seksistä. Hellää ja samanlaista, aina. Mä olen mies...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

rajusti ja kiihkeästi takaapäin eteisessä, ilman että vaatteitakaan on ehditty riisua. Vedät hieman pitkistä hiuksistani ja puret niskaani samalla kun kuiskit " törkeyksiä" korvaani...

aaahhh...

t. N34 (puutteessa elävä yh)

Vierailija
4/11 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei voi sanoa muuta kuin niinpä.. että pitikin naida seksuaalisesti tylsä akka

Vierailija
5/11 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä olisin aina ja vain jäykkänä lahnana ja toivoisin sisäisesti, että mies ottaisi mut innokkaasti ja " sytyttäisi sisäisen paloni" , niin aika hiljaiseksi taitaisi jäädä.

Seksi on vuoropuhelua ja kahden kauppaa, vain se, että sanoo " must olis kiva et sä olisit niinku kiihkee ja innokas" ei paljon lämmitä/auta.

Jos on itse aidosti kiihkeä, voi se toinenkin olla.

Vierailija
6/11 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

N34 saat työpäivän sekaisin tollailla puheilla. Paha kun ei voi nousta työpöydän äärestä ylös ollenkaan....;-)

M35

Vierailija
7/11 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina vällyjen alla normaalisti

Vierailija
8/11 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

GRRRR.....

M35

Vierailija
9/11 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 ja 3. Ottaaka minuun yhteyttä niin tulen ja helpotan olotilaanne:)

M32

Vierailija
10/11 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei täällä tarvi valittaa tylsää seksiä... heh... ei millään pahalla kellekkään... pakota/lahjo/kiristä se ukon ketale villiin ja syntiseen seksiin :)

Eiköhän se siitä, kun jaksat yrittää kovasti...

Vierailija
11/11 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksi meillä oli kanssa vain sitä samaa. Sitten ajattelin että ostan sellaisen seksi asun. Sitten järjestin romanttisen illan kahdestaan. Hyvää rukaa,sauna,kynttilöitä ja yms...

Mieheni oli niin innoissaan asustani että syömisestä ei meinannut tulla mitään. Ja sitten lun oli sen aika niin voi taivas kun se oli ihanaa....

En olisi kyllä ikinä odottanut mieheltäni kaikkea sitä mitä sain silloin iltana/yönä. Kyllä se mies osaa mutta luulen että monelle miehelle pitää antaa siihen sellainen " kipinä" .... Nyt meillä on ollut useita hieman samanlaisia iltoja. Tosin mieheni on nyt ollut innokas järjestämään sellaisia. Että siitä se sitten lähti ja ihanaa on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän