Onko teillä nettipankissa hakumahdollisuutta?
Eli että voi hakea kaikki maksutapahtumat näkyviin kerralla joltain tietyltä laskuttajalta? Minulla ei ole, ja tuntuu kohtuuttoman työläältä ja typerältä lukea läpi joitain tiliotteita monen vuoden ajalta että löytäisi kaikki laskut tietyltä laskuttajalta. Olen Nordean asiakas. Jos nordealta tällainen hakupalvelu jostain löytyy, niin voisitteko kertoa mistä se löytyy?
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Ainakin Nordean mobiilipankissa tuo on. Ihan menee katsomaan tilitapahtumia ja kirjoittaa hakukenttään haluamansa nimen.
Nordean verkkopankissa voi ladata tilitapahtumat haluamaltaan ajalta tiedostoon ja sitten avata ko. tiedoston esim. Excelissä. En ole varma, kuinka monen vuoden ajalta nuo tapahtumat saa.
Eli mobiilipankissa painaa tilitapahtumia katsoessaan ensin "Näytä kaikki". Sen jälkeen tulee näkyviin hakukenttä. Mutta näköjään tuohon saa tapahtumat vain viimeisen 1,5 vuoden ajalta. En tiedä, saako verkkopankista tiedostoon vanhempia tapahtumia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin Nordean mobiilipankissa tuo on. Ihan menee katsomaan tilitapahtumia ja kirjoittaa hakukenttään haluamansa nimen.
Nordean verkkopankissa voi ladata tilitapahtumat haluamaltaan ajalta tiedostoon ja sitten avata ko. tiedoston esim. Excelissä. En ole varma, kuinka monen vuoden ajalta nuo tapahtumat saa.
Eli mobiilipankissa painaa tilitapahtumia katsoessaan ensin "Näytä kaikki". Sen jälkeen tulee näkyviin hakukenttä. Mutta näköjään tuohon saa tapahtumat vain viimeisen 1,5 vuoden ajalta. En tiedä, saako verkkopankista tiedostoon vanhempia tapahtumia.
Hmm siis mihin tulee näkyviin hakukenttä? Ei taida toimia minun puhelimellani... (Xiaomi)
Tai pitääköhän minun jotenkin jostain päivittää Nordea-sovellukseni? ... 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmm siis mihin tulee näkyviin hakukenttä? Ei taida toimia minun puhelimellani... (Xiaomi)
Hakukenttä tulee näkyviin kaikkien tilitapahtumien yläpuolelle. Mutta ensin pitää tosiaan valita tili ja painaa siitä näkyvien tilitapahtumien alapuolella olevaa Näytä kaikki -linkkiä.
Hm. Ei tule kyllä minulla. Minulla on vain yksi tili ja painoin "Näytä kaikki" -linkkiä. Harmi. Pitääpä soittaa pankkiin asiasta.
Kiitos silti halusta auttaa! :)
Vierailija kirjoitti:
Hm. Ei tule kyllä minulla. Minulla on vain yksi tili ja painoin "Näytä kaikki" -linkkiä. Harmi. Pitääpä soittaa pankkiin asiasta.
Kiitos silti halusta auttaa! :)
Rullasitko ruudun yläreunaan?
Mutta jos sinulla on käytössä tietokone, voit tosiaan ottaa verkkopankissa tilitapahtumat haluamaltasi aikaväliltä tiedostoon ja avata sitten tiedoston jollain taulukkolaskentaohjelmalla, esim. Excelillä.
Kyllä rullasin ihan ylös... siellä lukee vain "katevaraukset". Jos vielä ylemmäs yritän rullata niin sivu vain päivittyy. Tietokonetta ei ole. Kirjastosta toki löytyy sellainenkin...
Vierailija kirjoitti:
Kyllä rullasin ihan ylös... siellä lukee vain "katevaraukset". Jos vielä ylemmäs yritän rullata niin sivu vain päivittyy. Tietokonetta ei ole. Kirjastosta toki löytyy sellainenkin...
No, sitten sinulla on erilainen näkymä kuin minulla Samsungissa. Minulla on tuon "katevaraukset"-kohdan yläpuolella kohta "valitse aikaväli" ja sen yläpuolella hakukenttä. Kannattaa varmaan varmistaa, että sinulla on mobiilipankista uusin versio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, sitten sinulla on erilainen näkymä kuin minulla Samsungissa. Minulla on tuon "katevaraukset"-kohdan yläpuolella kohta "valitse aikaväli" ja sen yläpuolella hakukenttä. Kannattaa varmaan varmistaa, että sinulla on mobiilipankista uusin versio.
Kyllä play-kauppa näyttää että minulla on uusin suomenkielinen mobiiliversio asennettuna. Ehkä se on tämä xiaomi -puhelin joka on huono. Minullakin oli ennen tämä hakutoiminto jossain toisessa puhelimessa.
Näköjään Nordean nettisivulla pystyn jonkinlaisia hakuja tekemään tietyille lyhyille ajanjaksoille kerrallaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hakukenttä tulee näkyviin kaikkien tilitapahtumien yläpuolelle. Mutta ensin pitää tosiaan valita tili ja painaa siitä näkyvien tilitapahtumien alapuolella olevaa Näytä kaikki -linkkiä.
Tämä haku alkoi toimia minulla päivä sen jälkeen, kun olin aloittanut tämän ketjun täällä 😳