Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ottaa päähän miehen lapsellinen käytös teiniä kohtaan

Vierailija
12.02.2023 |

Se on alentunut ihan samalle tasolle teinin kanssa. Se huutaa JOKA ASIASTA kilpaa teinin kanssa, haukkuu ja pari kertaa on paiskonut lautasen maahan suutuspäissään. Vähän aikaa sitten mies meni tahallisesti imuroimaan sunnuntai aamuna mun lapsen huonetta ja valittamaan sotkusta. Ihan turhaa provosointia siltäkin. Mulle se sitten valittaa miten rajaton mun lapsi on. Kumma, koska mulla ei ole mitään ongelmia pojan kanssa. Ollaan mekin joskus huudettu ja väännetty, mutta pystytään myös puhumaan. Ottaa päähän tuo miehen typerä käytös.

Kommentit (73)

Vierailija
1/73 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei siis ole lapsen isä?

Tyypillistä laumakäytöstä, toinen uros yritetään häätää pois.

Vierailija
2/73 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun lapsi ei pidä sun miehestä ja se on sitä kohtaan ärsyttävä. Tottakai ärsyttäminen suututtaa miestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/73 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Ap

Vierailija
4/73 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun lapsi ei pidä sun miehestä ja se on sitä kohtaan ärsyttävä. Tottakai ärsyttäminen suututtaa miestä.

Eiköhän tuo typerä provosointi ole molemminpuolista. Ei vain mun lapsen syytä. Ap

Vierailija
5/73 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ap sietää, kun mies kuitenkin on ihana. Äitiä sinun pitäisi pitää vakava keskustelu miehen kanssa ja ilmoittaa, että ovi on, josta voi kävellä ulos.

En sietäisi mieheltä tuollaista kiusaa ollenkaan.

Vierailija
6/73 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kiusaa lastasi hänen omassa kodissaa

Varmaan jättää traumoja!

.

tuohan on kuin kauhuleffasta!

.

Heitä mies ulos!

Vierailija
7/73 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tuo on alkanut?

Vierailija
8/73 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tuo on alkanut?

En tiedä mutta sitä on jatkunut niin kauan että olen jo ihan loppu. Olisi edes yksi päivä että nuo ei riitelisi, mutta kumpikaan ei osaa lopettaa. Ap

Vierailija
9/73 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuinka tyhmä mies kun alkaa sinkkuäidin kanssa parisuhteeseen.

Vierailija
10/73 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Ap

Taas näitä uusioperhe kiemuroita.

Vierailija
11/73 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt AP tarkkana siellä!!! Poika on herkässä iässä ja hänellä ei ole muita vaihtoehtoja kun asua kodissaan.

Poika on sinun, sinä määräät säännöt ja sinä hoidat poikaan liittyvät asiat. Jos huone sotkussa, miehesi sanoo sinulle ja sinä huolehdit että Poika siivoaa huoneensa.

Miehelle Poika ei ole tärkeä, hän saattaa vahingoittaa poikaasi vakavasti, sinuna muuttaisin välittömästi pois ja pyytäisin pojaltani anteeksi etten pystynyt suojelemaan häntä henkiseltä pahoinpitelyltä. Lapsen suojeleminen on vanhemman tärkein tehtävä!!

Vierailija
12/73 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies kiusaa lastasi hänen omassa kodissaa

Varmaan jättää traumoja!

.

tuohan on kuin kauhuleffasta!

.

Heitä mies ulos!

Niin. Molemmat käyttäytyy typerästi toisiaan kohtaan, mutta kieltämättä olen niin pettynyt tuohon mieheen nyt. Luulin häntä fiksummaksi mutta taitaa olla henkisesti teini itsekin. Ei voi antaa asioiden olla. Ottaa niin paljon päähän eikä vähiten mun lapsen puolesta. Ap

Vierailija
13/73 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kuinka tyhmä mies kun alkaa sinkkuäidin kanssa parisuhteeseen.

Sinkkuaäidit ovat parhaita ja juurikin sen s**** takia ja niistä pääsee eroon käden käänteessä, aukaisee vain ulko-oven ja sanoo:"tack och adjö."

Vierailija
14/73 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällainen miesviha-aloitus sunnuntain ratoksi. Huoh!

Vierailija
15/73 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onko se poika rajaton? Jos se vaan asettaa ne rajat joita sä et osaa laittaa.

Vierailija
16/73 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on selvä, ettei poika hyväksy isäpuoltaan ja tämä taas osittain itsekin lapsen tasolle taantuneena ei hyväksy asiaa. Minua pelottaisi asua noin aggressiivisen ihmisen kanssa. Siinäpä vasta miehen malli pojallesi...

Vierailija
17/73 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asunnossa voi tapahtua mitä Vaan kun et ole katsomassa! Jos jo sinun läsnäollessasi on tuollaista!

Onko miehellä ja pojalla paljon myös hyviä hetkiä yhdessä? Käyvätkö pyöräilemässä tai kalastamassa? Katsovatko scifi-leffoja ja syövät karkkia? Jos hyvät hetket puuttuu kokonaan niin ei muuta kun muuttolaatikoita pakkaamaan!!

Koska olet käynyt pojan kanssa rauhassa keskustelua kahdestaan missä itse kertoo miltä tuntuu?? Oireileeko poika? Miten koulu? Kaverit? Hrrastukset?

Vierailija
18/73 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onko se poika rajaton? Jos se vaan asettaa ne rajat joita sä et osaa laittaa.

No ei ole. Meillä ei ole mitään ongelmia keskenämme. Jotain perus riitaa niiku kaikilla välillä mutta ei mitään tuollaista niinkuin miehellä ja pojalla. Järkyttävää huutoa ja solvaamista puolin ja toisin JOKA PÄIVÄ. Tottakai mun lapsi provosoituu ja haastaa kun mies lähtee siihen mukaan. Ap

Vierailija
19/73 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Minunkin mieheni yritti alistaa lapsiani. Sille on syynsä, että on ex-mies.

Vierailija
20/73 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällainen miesviha-aloitus sunnuntain ratoksi. Huoh!

Missä sinä taas näet miesvihaa? Siinä, että aikuinen mies käyttäytyy kuin lapsi? Ulos tuollainen joutaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän neljä