TK-keskuslääkäri vastailee oireisiinne hetken
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Sykkeet oudosti koholla pienestäkin rastituksesta ja hengästyttää vaikka oon hyväkuntoinen. Korona oli joku aika sitten mut vähäoireisena. Long covid?
Hönkäise näytölle niin me voidaan antaa diagnoosi.
Minä löin pääni viime viikolla ja se on kipeä osumakohdasta ja välillä pistelee ympäri päätä. Myös kuuloni aleni huomattavasti. Olen kuitenkin elossa vielä, joten onko mahdollista että olisi silti verenvuotoa pään sisällä? Voiko kuulo enää palautua? Tiedän, ettet voi noin vain tehdä hoidon arviointia, mutta tämä ei nyt ole virallinen juttu enkä voi enkä haastaisikaan sinua mistään.
Penikseni kääntyy erektiossa vasemmalle, vaikka olen oikeakätinen. Onko vakavaa?
Vierailija kirjoitti:
Miten pitkään paranee häntäluun murtuma?
5pv
Täällä tk-lääkäri sanoi ettei pään kuviin pääse hänen kauttaan, mutta voi konsultoida neurologia joka sitten päättää pääseekö kuviin, sitä ennen käskettiin varata aika psykiatrille ja fysioterapiaan, jos ne eivät auta sitten hän konsultoi..olin kaatunut ja loukannut pään..6kk kaatumisesta pää lopulta kuvattiin..ja kyllä päästä löytyi vamma..aika äärettömän raskasta aikaa yrittää väitellä että ei minä en ole hullu ja en tarvitse lääkitystä ja ei minä en pysty tekemään näitä harjoituksua koska koko ajan huimaa, päässä on paine ja jalat ei kanna..
Vttu sinä oot ihan paska lääkäri kyllä.
Ettäs kehtaat tulla tänne esittämään terveyskeskuskeskuslääkäriä
Vierailija kirjoitti:
Penikseni kääntyy erektiossa vasemmalle, vaikka olen oikeakätinen. Onko vakavaa?
tyypillinen vihervasemmisolainen mul##u
Vierailija kirjoitti:
Ettäs kehtaat tulla tänne esittämään terveyskeskuskeskuslääkäriä
Kalavalelääkäri taisi olla kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
Nukun 2h yössä jo puolen vuoden ajan. Miten tilanne korjataan?
Selvästi masennusta. Ketipinor vois auttaa
Vierailija kirjoitti:
Jatkuva elohiiri?
On vissiin tääkin TK-keskuslääkäri ruuhkautunu, kun ei vastausta kuulu.
Vierailija kirjoitti:
Jatkuva elohiiri?
Masennusta on tämäkin. Haluatko Ketipinoria?
Vierailija kirjoitti:
Voiko pääsairaalaan mennä jos polvi on kipeä?
Ei sulla mikään polvi ole kipeä. Psykosomaattista vain. Mikä sua ahdistaa?
Vierailija kirjoitti:
Miksi reiteni väsyvät ja menevät kuin maitohapolle jo 1-2 kerrosvälin nousussa ja jalat meinaa mennä alta?
Sitten taas kun pikkuisen kipitän nopeampaa raput ylös, pääsen helpommin 2-3 kerrosväliä. Asun vitosessa ja siinä 3-5 välillä vasta alkaa tuo jalkojen alta meno.
Tutkittu eri lihassairauksien varalta, mutta ei löydetty selkeää diagnoosia.
Kuuluuko johonkin tämmöinen, että nopeampaa mennessä rasittuu vähemmän?
Psykosomaattista. Luulotautia. Älä mieti tuollaisia.
No niin, teillä ei kenelläkään ole mitään vaivaa, olette täysin työkykyisiä joka iikka, päästäkää tuo terveyskeskuskeskuslääkäri nukkumaan ja menkää itsekin.
t. vakuutusyhtiön lääkäri
Vierailija kirjoitti:
Minä löin pääni viime viikolla ja se on kipeä osumakohdasta ja välillä pistelee ympäri päätä. Myös kuuloni aleni huomattavasti. Olen kuitenkin elossa vielä, joten onko mahdollista että olisi silti verenvuotoa pään sisällä? Voiko kuulo enää palautua? Tiedän, ettet voi noin vain tehdä hoidon arviointia, mutta tämä ei nyt ole virallinen juttu enkä voi enkä haastaisikaan sinua mistään.
Harhoja selvästi. Psykoosia pukkaa. Haluatko osastolle vai laitanko Ketipinoria?
Alkuperäinen lääkäri katosi johonkin, mutta vähän tuurasin, kun taidan nämä hommat. Olkaa hyvät.
Vierailija kirjoitti:
Alkuperäinen lääkäri katosi johonkin, mutta vähän tuurasin, kun taidan nämä hommat. Olkaa hyvät.
Hyvin sä vedit, huomioonottaen että työskentelet vaksina.
Nivusessa ollut jonkun aikaa suurentunut, kipeä koskettaessa imusolmuke/ muu sormenpään kokoinen kova patti. Pitääkö olla huolissaan?
Kuulostaa psykoosilta