voiko hymyilevä mies olla viehättävä?
Ei siis mitään tekohymy vaan sellainen, jossa oikeasti positiivinen elämänasenne näkyy?
Kommentit (29)
Ei iloinen hymy, mutta juoniva tai tuhma...
Sellainen vilpittömän iloinen hymy miehellä vetoaa lähinnä homoihin. Kielii viattomuudesta ja herkkäuskoisuudesta - ei viehätä yleensä heteronaista seksuaalisessa mielessä.
Ei voi olla, ainakin vähäsen semmoi en tiedä jännähkömpi en tiedä miten sitä kutsutaan se on enemmän semmoi tunne.. rikollisilla useimmiten on se mut niitä en näe kovin usein joten olen sinkku,
Joo. Muttei koko ajan. Pitäisi olla tilannetajua vähän. Jos huoneessa on joku shokissa oleva sureva tai ahdistunut nainen.
Mikään ei ole niin viehättävää kuin hymyilevä mies.
Kuka nainen voi olla missään tekemisissä miehen kanssa joka ei ollenkaan hymyile?
Aito silmissä oleva hymy viehättää aina.
Miehen hymystä näkee, että hän on ihastunut.
Aito hyväntuulisuus on sellainen luonteenpiirre miehessä, että ilman sitä ei voi edes olla viehättävä.
Ja se näkyy muutenkin kuin hymynä suupielissä.
No todellakin. Sellainen hymytön yrmy taasen ei ole viehättävä. Saati sitten sellainen luihu joka epäaidossa hymyssä on kiero ja yleensä myös omahyväinen twisti.
Vierailija kirjoitti:
Tämä! Olen huomannut, että Tinderissä suurin osa miehistä laittaa hymyttömiä möllötyskuvia itsestään. Itse swaippaan oikealle vain ne miehet joissa yhdistys hymy + hyvä profiiliteksti, muilla ominaisuuksilla ei ole väliä.
Täh? En lainkaan ymmärrä kysymystä.
oon mies mutta vilpitön hymy tietenkin on viehättävää toisenlaisen hymy kielii lähinnä mielenterveyden ongelmista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä! Olen huomannut, että Tinderissä suurin osa miehistä laittaa hymyttömiä möllötyskuvia itsestään. Itse swaippaan oikealle vain ne miehet joissa yhdistys hymy + hyvä profiiliteksti, muilla ominaisuuksilla ei ole väliä.
Hymyily tuo betamaisen vaikutteen, niin harva mies hymyilee kuvissa. Ja vanhemmilla miehillä kaikki rypyt hyppää heti silmille. Ja jos hampaat eivät ole täydellisen suorassa, niin eipä kannata Tinderiin laittaa mitään, mikä viittaa jonkinlaisiin virheisiin ulkonäössä.
Koen vastenmielisenä jos mies hymyilee niin, että hampaat näkyy. Muut hymyt toki viehättää.
Vierailija kirjoitti:
Täh? En lainkaan ymmärrä kysymystä.
Aloitus on tyhmä.
Viehättävyydestä kun on kyse, niin yleensä puhutaan naisesta.
Voi. Yksi ainakin on....