voiko hymyilevä mies olla viehättävä?
Ei siis mitään tekohymy vaan sellainen, jossa oikeasti positiivinen elämänasenne näkyy?
Kommentit (29)
Yritän saada kiinnostavan miehen hymyilemään. Kun tunnelma on hauska ja rento, on mukavampi alkaa vitsailla ja tutustua paremmin ;)
Ei liiallinen hymy kuitenkaan. Nainen katsoo ujosti sivulle ja sitten kosteilla silmillä kohti, koska on sulaa vahaa. Ilmeissa on valtavasti vivahteita. Niiden oikeiden hallitseminen on taitolaji. Voit helposti näyttää hullulta murhaajalta tai miellyttävän hurmaavalta, jos menee vivahteet vähän ohi.
Vierailija kirjoitti:
Ei liiallinen hymy kuitenkaan. Nainen katsoo ujosti sivulle ja sitten kosteilla silmillä kohti, koska on sulaa vahaa. Ilmeissa on valtavasti vivahteita. Niiden oikeiden hallitseminen on taitolaji. Voit helposti näyttää hullulta murhaajalta tai miellyttävän hurmaavalta, jos menee vivahteet vähän ohi.
mua ei kiinnosta, hymyilen niin paljon kun lystää
tää on joku incel mielenvikasten lanka
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikään ei ole niin viehättävää kuin hymyilevä mies.
Tämä! Olen huomannut, että Tinderissä suurin osa miehistä laittaa hymyttömiä möllötyskuvia itsestään. Itse swaippaan oikealle vain ne miehet joissa yhdistys hymy + hyvä profiiliteksti, muilla ominaisuuksilla ei ole väliä.
Hymyily tuo betamaisen vaikutteen, niin harva mies hymyilee kuvissa. Ja vanhemmilla miehillä kaikki rypyt hyppää heti silmille. Ja jos hampaat eivät ole täydellisen suorassa, niin eipä kannata Tinderiin laittaa mitään, mikä viittaa jonkinlaisiin virheisiin ulkonäössä.
Me naiset ei etsitä Tinderistä teidän miesten ihannemiehiä.
Miksi maailman suosituimmat Tinder-miehet sitten juuri ovat niitä, joita osaa niiden olettaakin olevan?
Hymy kertoo elämänmyönteisyydestä ja tekee kenestä tahansa viehättävän. Ujotkin hymyilevät, mutta vain ujosti. En tarkoita, että täytyy olla mikään yltiöpositiivinen ja koko ajan olla suu hevosenkengällä. Mutta jos ei koskaan, ikinä hymyile tai naura, niin on se pelottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikään ei ole niin viehättävää kuin hymyilevä mies.
Tämä! Olen huomannut, että Tinderissä suurin osa miehistä laittaa hymyttömiä möllötyskuvia itsestään. Itse swaippaan oikealle vain ne miehet joissa yhdistys hymy + hyvä profiiliteksti, muilla ominaisuuksilla ei ole väliä.
Hymyily tuo betamaisen vaikutteen, niin harva mies hymyilee kuvissa. Ja vanhemmilla miehillä kaikki rypyt hyppää heti silmille. Ja jos hampaat eivät ole täydellisen suorassa, niin eipä kannata Tinderiin laittaa mitään, mikä viittaa jonkinlaisiin virheisiin ulkonäössä.
Miksi maailman suosituimmat Tinder-miehet sitten juuri ovat niitä, joita osaa niiden olettaakin olevan?
naiset on näyttäny mulle noita tindereitä siellä ei oo suomessa mitään kilpailua ei tarvi mitään tollasia olettaa löytävän miehillä täyttä paskaa ne profiilit
Lienee kai jonkinlainen pervo tai tetoviili.