IS: Tietotekniikka-asiantuntija Petteri Järvinen naureskelee Mika Lintilän selityksille "tilin kaappauksesta"..
https://www.is.fi/politiikka/art-2000009386970.html
Petteri Järvinen ei pidä LIntilän selityksiä lainkaan uskottavina.
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Oliko joku afrikkalainen siis lähettänyt Lintilän puhelimesta yhden viestin johonkin Kepun sisäiseen ryhmään?
:D:D:D:D:D:D:D:
Afrikassa ollaan myös ajan tasalla Mäkys-vitseissä. Täysin uskottavaa! : D
Jo on pöljää sakkia kun pelkät servereiden ylläpitäjät pääsevät lukemaan tekstit. Itse olette antaneet luvat esim sosiaalisessa mediassa datan käyttöön. Kännystähtee ihan kaikki ilman ohjelmiakin. Siellä doro ja pari muuta puhelinta joissa näitä tegnologiajättejä ei ole.
Vierailija kirjoitti:
https://www.is.fi/politiikka/art-2000009385726.html
Lintilä on vihainen ja pettynyt tilinsä "kaappauksesta"..
:D
🤣🤣😂😂🤣🤣🤣😂😂🤣😂
Kyllä Lintilä nyt osoitti jääneensä kelkasta pahemman kerran.
1) ei tiedä tietotekniikasta mitään
2) valehtelee
3) naureskelee tosi paskoille meemeille.
Terve menoa eläkkeelle.
Humalassa tuli lähetettyä, tuntui silloin hauskalta idealta. Aamulla sitten ajatteli että helpointa valehdella että oli kaapattu.
Mitä tuosta, saahan sitä huumoria olla.
Olis vaan sanonut et sain tän viestin ja jaoin vahingossa. Sitä sattuu nuoremmillekkin jatkuvasti
Joo luin kirjan jonka oli kirjoittanut taisi juna jo mennä ja loput sitten murkut org niin löytyy sotaan syyllisetkin pini vihreä mies veteli ripulia bunkkerissa kun israelilaiset jutteli putinin kanssa oikeaa sankariainesta
Olen itse oppinut kantapään kautta että viestejä ei kannata lähettää silloin kun on juonut. Parempi odottaa seuraavaa päivää.
Vierailija kirjoitti:
Oliko joku afrikkalainen siis lähettänyt Lintilän puhelimesta yhden viestin johonkin Kepun sisäiseen ryhmään?
:D:D:D:D:D:D:D:
Niinhän ministeri meille kertoi.
Ihme kun korkeassa yhteiskunnallisessa asemassa olevien sanaa epäillään. Ei uskota, kun Mäkynen kertoo, että mitään intiimiä ei tapahtunut. Ei uskota, kun Marin kertoo bileistään ja tanssikoreografioistaan. Kummaa.
Petaa ministerin pestiä tulevaan hallitukseen-
Vierailija kirjoitti:
Olen itse oppinut kantapään kautta että viestejä ei kannata lähettää silloin kun on juonut. Parempi odottaa seuraavaa päivää.
Mutta lohdullista, ettää sattuu sitä paremmissakin piireissä, siellä Afrikassa jonnelle siis.
Voihan olla niinkin että alkoholi vei muistin ja luuli itsekin aluksi että on kaapattu.
Pari sauna olutta ja siitä se ajatus sitten lähti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta lohdullista, ettää sattuu sitä paremmissakin piireissä, siellä Afrikassa jonnelle siis.
Ministerin puhelin roadmanin hallussa. Tästä se Niinistökin varoitti. Mihin tämä maailma on menossa?
Tuohan ei ollut mikään hakkerin tuohon tilanteeseen tekemä kuva, vaan se on kiertänyt huumori sivustoilla Facebookissa. Todennäköisesti hän sai kuvan ja pikkuhiprakassa lähetti eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä se muutaman kaljan illalla juonut "LIntilä" on ihan eri henkilö kuin se normaali "Lintilä"?
Kännilintilä kaappas ministerilintilän tilin ja lähetti kuvan. Ihan järkeenkäypää. Noinhan se varmaan menikin. Ei saa syyttää ministerilintilää kännilintilän tekosista.
Jokainen alkoholia vähän reilummin käyttävä mokaa ennemmin tai myöhemmin. Alkoi minullekin tapahtua kun lisäsin juomista.
Vierailija kirjoitti:
Kaljottelun tulostahan tuo on. Noloa Lintilälle. Mies ei pysty edes myöntämään virhettään ja pyytämään anteeksi, vaan keksii alkeellisia valheita.
Tässä on meidän poliitikoiden taso.
Meemihän on loistava ja aivan totta. Ei ole mitään anteeksipyydettävää.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen alkoholia vähän reilummin käyttävä mokaa ennemmin tai myöhemmin. Alkoi minullekin tapahtua kun lisäsin juomista.
Sama kävi Sannalle.
Kaljottelun tulostahan tuo on. Noloa Lintilälle. Mies ei pysty edes myöntämään virhettään ja pyytämään anteeksi, vaan keksii alkeellisia valheita.
Tässä on meidän poliitikoiden taso.