Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt pitää muuttaa sinne, mikä on passissasi syntymäkotikunta! Minne muutat?

Vierailija
11.02.2023 |

Minä muutan Kuhmoon, kakkaa on. Haluaisin jatkaa asumista täällä Kötepurkissa.

Kommentit (135)

Vierailija
41/135 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

LUMIJOKI.,

Vierailija
42/135 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helsinkiin. Matkaa on alle puoli kilometriä, ehkä selviän muutosta, jos ihan pakko eteen tulee.

En osaa kuvitella tällaista elämää. Itse olen asunut viidessä eri maassa 7000 km säteellä, ja Suomessakin monella paikkakunnalla. Miksi joku ei halua nähdä yhtään mitään ympärillään?

Kaikesta huolimatta olet melkoisen mustavalkoinen ihminen. Suorastaan huvittavaa tuo sun ajattelusi. 

Mä olen koko ikäni asunut pienellä paikkakunnalla Etelä-Pohjanmaalla, mutta ei se sitä tarkoita, että en olisi missään muualla koskaan käynyt. Mä haluan kuitenkin asua täällä enkä ymmärrä miksi mun pitäisi väkisin muuttaa muualle. Mun elämä on täällä enkä viihtyisi muualla. Voin matkustella pitkin poikin maailmaa, mutta sydän ja koti on täällä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/135 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä pienen paikkakunnan mainitsemisessa anonyyminä on pelottavaa?

Alahärmään joutuisin muuttamaan. Nykyisin osa Kauhavaa. Menisi kyllä passinväärennystouhuiksi.

Vierailija
44/135 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virallinen syntymäkunta on Peräseinäjoki, vaikka synnyin Helsingissä Kättärillä. En ole koskaan asunut Peräseinäjoella, mutta kyllä mä sinne voisin muuttaa jos saisin töitä vaikka Seinäjoelta.

Vierailija
45/135 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mihinkään. Olen jo valmiiksi Helsingissä.

Vierailija
46/135 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen pieneltä eteläpohjalaiselta paikkakunnalta. Ties vaikka siltä samalta, joten en mainitse. Mutta joo: Muutin pois opiskelemaan enkä sen jälkeen ole takaisin halunnut. Vanhempien eläessä vielä kävin, mutta aina vain surkeampaa siellä oli kaikin puolin.

Vierailija
47/135 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mikä pienen paikkakunnan mainitsemisessa anonyyminä on pelottavaa?

Alahärmään joutuisin muuttamaan. Nykyisin osa Kauhavaa. Menisi kyllä passinväärennystouhuiksi.

Asun edelleen samaisella paikkakunnalla niin siksi en halua sitä kertoa. On ikäviä kokemuksia aiemmasta kun sen joskus kerroin. 

T: Se joka on E-P:ltä

Vierailija
48/135 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotka. Huhhuh. En ole koskaan asunut Kotkassa vaikka syntynyt siellä olenkin.

Vierailija
49/135 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joensuuhun. Siellä asuu suurin osa pienestä suvustani. Mie voin lähttee Pohjois-Karjalasta, mutta Pohjois-Karjala ei lähe miusta \(^.^)/

Vierailija
50/135 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minnekään. Ei ole passia eikä tule.

Vierailija
51/135 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pietarsaari

Vierailija
52/135 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syntymäkotikuntaani ei ole olemassa. Kasarilla, kun tuli tietokonesysteemit, sain hieman taistella joidenkin papereiden kanssa, koska koneet vaihtoivat sen toiseksi, missä tuo paikka kyllä sijaitsee. Toisekseen en ole siellä syntynyt, vaan monen sadan kilometrin päässä aivan eri paikassa ja myöskin asunut, mutta ennen opiskelijat eivät olleet kirjoilla siellä opiskelupaikkakunnalla, vaan siellä mistä olivat opiskelemaan tulleet.

Vierailija
53/135 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oulu.

Mullakin. Olispa aika suuri ero, sillä nyt asun Frankfurtin vieressä keskellä Eurooppaa, ja täällä on lämmintä verrattuna Ouluun. Mutta on kuulema kiva ja vireä kaupunki muuten. En tunne kyllä ketään, kävin vain syntymässä siellä eikä sukuakaan ole edes lähellä.

Vierailija
54/135 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylmäkoskea ei enää oo😂😂 eli Akaaseen pitäis muuttaa😥

Sama täällä! 🙃

Vierailija
55/135 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi aika hassu ajatus, jos kotikunnaksi tulisi se täsmällinen syntymäpaikka eikä äidin kotikunta. Suomessa olisi monta kuntaa, joihin ei koskaan, tai tosi harvoin vahingossa, syntyisi lapsia.

Vierailija
56/135 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsinki. Ei tarvitsisi muuttaa, kun olen täällä yhä.

Kaupunginosaa täytyisi vaihtaa, ydinkeskustasta Munkkivuoreen.

Vierailija
57/135 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vi**u Heseen. :( :(

Vierailija
58/135 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidingöön Tukholmaan.

Vierailija
59/135 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuka Pohjois-Karjalassa on syntymäkunta. Enpä mielelläni sinne muuttaisi, vaikka olenkin tullut takaisin tänne kotimaakuntaan etelästä.

Vierailija
60/135 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kerro asuinpaikkaa koska pieni paikkakunta Etelä-Pohjanmaalla ja asun edelleen täällä.

Samoin :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi