Miksi purat vitutuksen myyjään kaupassa?
Kommentit (9)
Joskus ihmetyttää ikäihmiset jotka tulevat kassalle jo valmiiksi kuin taistelutantereelle...
En mä oo tuntemattomille kettuuntunu. Paitsi kerran ois tehny mieli kiroilla kassalle. Lattasin jo ostokset hihnalle, ehkä kymmenisen tuotetta. Sit se vasta sanoo, et ota ne kamas pois siitä, mä laitan kassan kiinni. Ei siis ollu vielä sitä "kassa suljettu" kapulaakaan liukuhihnan päässä. Mut pysyin tyynenä, vaikka mulkero olikin.
Tyttäreni on kaupassa töissä ja on kertonut melkoisia juttuja sieltä. Herää kysymys millaisia ihmiset ovat kotonaan, jos julkisellakaan paikalla ei ole mitään suodatinta puheissaan.
Minua ihmetyttää se, miksi moni lähtökohtaisesti jo olettaa ettei kaupassa, jossa ei ole itsepalvelukassoja tarvitsisi jonottaa ja alkavat huutaa jonossa. Sehän on jokaisen oma valinta missä kaupassa asioi ja jos ei halua jonottaa voi asioida jossain missä on itsepalvelukassat käytössä.
Lisäksi kaikesta mahdollisesta tunnutaan kiukuttelevan kaupan henkilökunnalle. Ihmetyttää miten aikuiset ihmiset on näissä tilanteissa tunne-elämältään uhmaikäisen lapsen tasolla.
Vierailija kirjoitti:
En mä oo tuntemattomille kettuuntunu. Paitsi kerran ois tehny mieli kiroilla kassalle. Lattasin jo ostokset hihnalle, ehkä kymmenisen tuotetta. Sit se vasta sanoo, et ota ne kamas pois siitä, mä laitan kassan kiinni. Ei siis ollu vielä sitä "kassa suljettu" kapulaakaan liukuhihnan päässä. Mut pysyin tyynenä, vaikka mulkero olikin.
Oliko kassa jo kuulutettu kiinni ja kassan numero punaisena? Ihmetyttää jos kassa on jo suljettu ja siihen tungetaan silti latomaan tavaroitaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko kassa jo kuulutettu kiinni ja kassan numero punaisena? Ihmetyttää jos kassa on jo suljettu ja siihen tungetaan silti latomaan tavaroitaan.
Ei ollut.
Kerran katselin tokmannilla kun eräs itänaapurin maatuska huusi nuorelle myyjälle kassalla niin että räkä lensi. Tyttö alkoi melkein itkemään, onneksi vanhempi naismyyjä tuli ja puuttui peliin. Tuli niin paha mieli sen tytön puolesta. En kanssa ymmärrä aspoille raivoamista en sitten mitenkään.
Osaan käyttäytyä ja tykkään aikalailla kaupan sievistä kassaneideistä.
Hymyn jätän lämmittämään päivää ihanille naisille.
T. Vieläkin aika sexy mies.