Voiko netistä oikeasti löytää hyvän miehen?
Kaikki tuntuu olevan seksin perässä. Vaikka keskustelu alkaisi normaalisti, niin kohta keskustelu onkin seksissä.
Olen mukavan näköinen n. 40v nainen ja nämä miehetkin on kuitenkin jo yli 40-vuotiaita. En edes viitsi mainita näitä 27-vuotiaita vanhempaa naista etsiviä.
Onko ihan mahdoton tehtävä löytää hyvä mies, jonka kanssa voisi tutustua rauhassa?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Miksi haet miestä, jos seksi ei kiinnosta? Minä olen hakenut naista ja olen valmis seksiin vaikka eka kerralla, jos kolahtaa. Jos ei kolahda, seksi saa jäädä, ei sitä kohteliaisuudesta jaeta.
Heh, ja seuraavaksi voitkin sitten kirjoittaa tänne sen palstamiesten vakiohuudon siitä kuinka suomalaiset naiset ovat hirveitä l o r t t o j a jotka antavat kaikille ja kuinka enää ei voi löytää kunnollista naista.
Löysit jo hyvän miehen mutta en ole kovin helppo tapaus.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä voi. Laita omaan ilmoitukseen samat kuin kirjoitit, että haluat tutustua rauhassa ym. Ehkä suuri osa on pelkän seksin perässä mutta kokemuksesta tiedän ettei suinkaan kaikki <3
Olen laittanutkin, että haluan ensin tutustua. En edes kykenisi seksin tuntemattoman kanssa, sillä tarvitsen jonkin tunnesiteen sitä varten.
En ymmärrä miksi pitäisi heti olla panemassa.
Nämä Puumala etsivät nuoret miehet sentään osaavat käytöstavat paremmin kuin yli 40v miehet.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löysin heti ekoilta nettitreffeiltäni mukavan miehen, jonka kanssa jo 13 vuotta yhdessä. Ja pantiin me ekoilla treffeillä, mutta minun aloitteestani. Jos mies olisi vongannut, tuskin oltaisiin tavattu toiste.
Ja varmaan tänäkin päivänä se on sinä joka suuressa ylhäisyydessäsi annat seksiä ja mies on se joka saa?
Ihan yhteisymmärryksessä pari kertaa viikossa.
Varmasti ei löydä! .... kertoo toi vaimoke joka bongasi mut netistä. Paska miäs mää oonkin on se myönettävä!