Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tummanruskea toppatakki/untuvatakki

20.11.2006 |

Nämä on taas näitä pakkomielteisiä päähänpinttymiä, joista ei voi tinkiä ennen kuin löytyy :o)

Onko kukaan nähnyt 86 centtisen kokoista tummanruskeaa untuvatakkia/toppatakkia missään?

Etsin vaaleanpunaisille Ticketin toppahousuille pariksi.... Merkillä ei väliä :o)

-moonsanny-

ps. myös käytetty käy.... jos jollain siis oliisi..

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollet ole vielä myynyt takkia, niin täällä saattaisi olla yksi kiinnostunut ;)

Olen etsinyt kissojen ja koirien kanssa kahtaa (n.92-98 cm sekä n. 120 cm) RUSKEAA toppatakkia.

Jos olet myyntiaikeissa, heitä viestiä osoitteeseen:

muumimamma-04@luukku.com

Vierailija
2/13 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostin syksyllä ihanan yksivärisen ruskean toppapuvun Po.Pilta, vaikkakin Ruotsin myymälästä. Mutta kannatta käydä katsomassa, josko niitä löytyisi myös Suomen liikkeistä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle voisi myös tarjota ruskeaa takkia koossa 98! Kiitos kaunis! Ja tarpeettomana olisi suklaanruskea H&M:n " untuvatakki" kokoa 80. minna.kosonen@telemail.fi

Vierailija
4/13 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

OutiL.:

Itse ostin syksyllä ihanan yksivärisen ruskean toppapuvun Po.Pilta, vaikkakin Ruotsin myymälästä. Mutta kannatta käydä katsomassa, josko niitä löytyisi myös Suomen liikkeistä!

95 e/takki, on mielestäni törkeän kallis hinta, vaikkakin takki on tosi kiva: suklaan ruskea, likaa hylkivä kangas, ja sisällä vetskarilla irrotettava fleecetakki, joten takki olisi käypä eri vuodenaikoina.

Itse en raaski moista hintaa maksaa takista, saati, että niitä tarvittaisiin meillä 2 kpl, molemmille pojille.

Benettonilla oli nättejä yksi värisiä takkeja myös, mutta suklaanruskeaa ei ollut :(

Vierailija
5/13 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hintaan 39,90. oli tosin poikien mallistosta, mutta mielestäni aika unisex. hihassa tosin pieni oranssi merkki.

Vierailija
6/13 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

5xmamma:

hintaan 39,90. oli tosin poikien mallistosta, mutta mielestäni aika unisex. hihassa tosin pieni oranssi merkki.

tosi nätti on/oli, mutta ei löytynyt kokoja meidän pojillemme :(

Myyjä soitti kaikki Bobot läpi, mutta ei löytynyt :(

Teitä siis onnisti! :)

Vierailija
7/13 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä metsästetään myös toppatakkia pojalle ;).Soittelin Zaraan (Hki,keskusta) ja siellä kuulemma on jotain ruskeaa pojille.Ajattelin piipahtaa huomenna Benettonille ja sieltä Zaraan.

Vierailija
8/13 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

H&M:stähän sitten löytyi. Oli just tullut täpötäysi rekillinen. Ihan perustoppatakki, sellainen muhkea, hintakaan ei hirvittänyt 24,90e!!

Vierailija
9/13 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikolla just Sellon H&M:stä kyselin suklaanruskeaa toppista, mutta ei ollut ;O

Liekö sitten tullut, uutta satsia?

Siis nimenomaan SUKLAANRUSKEAA?

Muita värejä oli kyllä, mutta kaipaamaani ruskeaa ei...

JOS tosiaan suklaanruskeaa löytyy, ja tuohon hintaan, niin minähän menen viivana sinne ;D

Kiitos vinkistä! :)

Vierailija
10/13 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kyllä uutta satsia koska viikko sitten en löytänyt minäkään kun etsin!! Alkaen koosta 86 cm.

Oli myös ihana kultabeige karvareunushupulla joka olisi tummanruskeiden toppahousujen kanssa mielettömän suloinen.... Ihan liian paljon ihanaa ostettavaa JOKA PUOLELLA!! Ja kun pitäis joululahjoihin keskittyä eikä lasten vaatetukseen :o)

Vierailija
11/13 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksivärisiä parkamallisia ruskeita toppatakkeja. Merkki taisi olla Exit. Sopivat tytölle ja pojalle.

Itse ostin isommalle pojalle Pompiista Poivre Blancin ruskean toppiksen, mutta tuo yo. olisi ollut aivan mainio myös.

Vierailija
12/13 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ei, se suklaanruskea toppis oli kyllä enempi tyttöjen mallia :(

Poikien malliston värit eivät miellyttäneet, malli olisi ollut ok.

Etsinnät jatkuvat meidän osaltamme ;)

Vierailija
13/13 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä oli useita ruskeita takkeja tytöilel ja pojille. Pieniä kokoja ainakin helposti jää.