Pitääkö naiset miehen vartaloa seksikkäänä?
Kommentit (556)
Vierailija kirjoitti:
Pidän seksikkäänä, jos olen muutenkin ihastunut/rakastunut mieheen. Ilman miehen henkilökohtaista tuntemista ei minkäänlainen miesvartalo tee vaikutusta seksuaalisessa mielessä.
Miehen ja naisen seksuaalisuudessa taitaa olla perustavan laatuinen ero. Sanoisin näin, että suurimmalla osalla miehiä halu naisen henkilökohtaiseen tuntemiseen syntyy siitä, että mies pitää naisen vartaloa ja olemusta seksikkäänä.
Itse en tunne mitään halua suhdemielessä tutustua naisen persoonaan, jos ulkoinen olemus ei ole kiinnostava.
Tää on kuin kysyis että onko naiset hauskoja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oman miesmaun mukainen vartalo kyllä.
Millainen se maku sitten on?
Varmaan sanottu jo monesti, mutta kun kysyit:
Pitkä (min. 190 cm)
Pitkät ja hoikan lihaksikkaat jalat
Pitkähköt kädet (ei näkyviä lihaksia)
Kapeahkot kasvot, suuri nenä, mielellään kotkamainen
Isot kädet ja jalat
Keskiverrosti karvainen
Keskikokoinen pylly
Mahaakin voi olla, kunhan se ei ole pehmeä löllö, vaan miehekäs
Ulkoisesti keholtaan ja myös vartaloltaan miesihanteeni on kuin Kiovan pormestari Vitali Klitsko, mutta oma mies on vielä häntäkin komeampi kasvoiltaan. Miestyyppi on kuitenkin sama.
Naulan kantaan, on jo sanottu monesti.
T. Monipuolinen miesmakuEivät kaikki pidä Klitskon tyyppisistä miehistä, hän on vain yksi suosituimmista miestyypeistä. Joillekin liian pitkä ja robustin näköinen, minä olen taas aina tykännyt juuri tuollaisista ja tuollaiset onneksi myös minusta. Joka ainoa poikaystäväni on ollut samaa tyyliä ja siis myös aviomies.
Kyllä, tämä on yksi suosituimmista miestyypeistä. Ja se nimenomaan kertoo, ettei naisten miesmauissa juurikaan ole eroja. Tämä on täysin ok, mutta miksi pitää kivenkovaan väittää jotain, mikä ei pidä paikkansa?
Nuo sinun kaksi väitettäsihän ovat keskenään ristiriidassa. Ensin sanot, että naisilla on erilaisia miestyyppejä, jotka ovat heidän suosikkejaan ja sitten väität, ettei naisten makutottumuksissa ole eroa. Kumpaa mieltä siis olet? Onko naisilla erilaisia miestyyppejä, joista pitävät vai ei?
Mistä sinä ristiriidan löysit :D Se, että valtaosan naisten mielestä suosituin tyyppi on pitkä, lihaksikas, harteikas ja isokätinen mies toki samalla kertoo, että jotkut naiset saattavat tykätä erilaisista miehistä. Se ei kuitenkaan tee naisten miesmausta monipuolista, kun valtaosa kuitenkin haluaa sen yhden ja saman miehen.
Oli puhe erilaisista miestyypeistä (monikko), joista Vitali on yksi. Miestyypit poikkeavat toisistaan isostikin. Yksi nainen ei voi sietää Vitalin tapaista kolossia, vaan hän tykkääkin hoikasta ja laihasta runoilijarokkarista. Jne.
Kas kehveliä kun 90 %:ssa kommenteissa on kuvattu se yksi ja sama miestyyppi, mutta silti naiset tykkäävät monenlaisista miestyypeistä :D Eipä sillä, jatkakaa!
En edes ole ketjua kokonaan lukenut, mutta moni jo ehätti ilmaisemaan inhonsa Vitalia kohtaan ja huomasin jonkun, joka tykkää reippaasti ylipainoisesta miehestä.
Vitalin tyyppinen on onneksi monille liian pitkä ja niin pitkä mies on komea kuin puu ja voi antaa hieman kömpelön vaikutelman, mikä saa minun sydämeni sulamaan. Onneksi kaikki eivät tykkää, niin on ollut vähemmän kilpailua. Ihan tarpeeksi niitä on silti ollut ihailijoita miehelläni vuosien varrella silti. Kultainen luonne tuo niitä myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidän seksikkäänä, jos olen muutenkin ihastunut/rakastunut mieheen. Ilman miehen henkilökohtaista tuntemista ei minkäänlainen miesvartalo tee vaikutusta seksuaalisessa mielessä.
Miehen ja naisen seksuaalisuudessa taitaa olla perustavan laatuinen ero. Sanoisin näin, että suurimmalla osalla miehiä halu naisen henkilökohtaiseen tuntemiseen syntyy siitä, että mies pitää naisen vartaloa ja olemusta seksikkäänä.
Itse en tunne mitään halua suhdemielessä tutustua naisen persoonaan, jos ulkoinen olemus ei ole kiinnostava.
Tai sitten tuo on yksilökohtaista. Olen nainen ja en todellakaan halua tutustua suhdemielessä miehen persoonaan, jos ulkoinen olemus ei ole kiinnostava. Ja tiedän ensisekunnilla onko se kiinnostava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en kyllä minäkään, siis suhdemielessä, ja olen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oman miesmaun mukainen vartalo kyllä.
Millainen se maku sitten on?
Varmaan sanottu jo monesti, mutta kun kysyit:
Pitkä (min. 190 cm)
Pitkät ja hoikan lihaksikkaat jalat
Pitkähköt kädet (ei näkyviä lihaksia)
Kapeahkot kasvot, suuri nenä, mielellään kotkamainen
Isot kädet ja jalat
Keskiverrosti karvainen
Keskikokoinen pylly
Mahaakin voi olla, kunhan se ei ole pehmeä löllö, vaan miehekäs
Ulkoisesti keholtaan ja myös vartaloltaan miesihanteeni on kuin Kiovan pormestari Vitali Klitsko, mutta oma mies on vielä häntäkin komeampi kasvoiltaan. Miestyyppi on kuitenkin sama.
Naulan kantaan, on jo sanottu monesti.
T. Monipuolinen miesmakuEivät kaikki pidä Klitskon tyyppisistä miehistä, hän on vain yksi suosituimmista miestyypeistä. Joillekin liian pitkä ja robustin näköinen, minä olen taas aina tykännyt juuri tuollaisista ja tuollaiset onneksi myös minusta. Joka ainoa poikaystäväni on ollut samaa tyyliä ja siis myös aviomies.
Kyllä, tämä on yksi suosituimmista miestyypeistä. Ja se nimenomaan kertoo, ettei naisten miesmauissa juurikaan ole eroja. Tämä on täysin ok, mutta miksi pitää kivenkovaan väittää jotain, mikä ei pidä paikkansa?
Nuo sinun kaksi väitettäsihän ovat keskenään ristiriidassa. Ensin sanot, että naisilla on erilaisia miestyyppejä, jotka ovat heidän suosikkejaan ja sitten väität, ettei naisten makutottumuksissa ole eroa. Kumpaa mieltä siis olet? Onko naisilla erilaisia miestyyppejä, joista pitävät vai ei?
Mistä sinä ristiriidan löysit :D Se, että valtaosan naisten mielestä suosituin tyyppi on pitkä, lihaksikas, harteikas ja isokätinen mies toki samalla kertoo, että jotkut naiset saattavat tykätä erilaisista miehistä. Se ei kuitenkaan tee naisten miesmausta monipuolista, kun valtaosa kuitenkin haluaa sen yhden ja saman miehen.
Oli puhe erilaisista miestyypeistä (monikko), joista Vitali on yksi. Miestyypit poikkeavat toisistaan isostikin. Yksi nainen ei voi sietää Vitalin tapaista kolossia, vaan hän tykkääkin hoikasta ja laihasta runoilijarokkarista. Jne.
Kas kehveliä kun 90 %:ssa kommenteissa on kuvattu se yksi ja sama miestyyppi, mutta silti naiset tykkäävät monenlaisista miestyypeistä :D Eipä sillä, jatkakaa!
Ei ole. Suurin osa viesteistä ja lähes kaikki naisten viestit kertovat, että vartalolla ei ole väliä. Miehet laittavat muutaman viestin kuvittelemastaan naisten ihannevartalosta, ja ohittavat kaikki naisten erilaiset viestit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten tuo on yksilökohtaista. Olen nainen ja en todellakaan halua tutustua suhdemielessä miehen persoonaan, jos ulkoinen olemus ei ole kiinnostava. Ja tiedän ensisekunnilla onko se kiinnostava.
Ihan sama minulla. Minulla on yksi ja sama miestyyppi, josta kiinnostun, vaikka en tajunnut sitä kuin vasta aikuisena. Ajattelin, että miehet ovat erilaisia, kun he olivat luonteeltaan erilaisia, mutta ulkoisesti muistuttivat kaikki toisiaan. Minulle osoitettiin tämä kerran, jolloin vasta tajusin sen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla. Minulle miehen ulkonäkö on yhdentekevä, kunhan ei ole erityisen vastenmielinen. Ihastun persoonaan, älyyn ja huumorintajuun. En tiedä, onko miehiä, joille tämä toimii näin.
Kyllä ainakin oman mieheni vartalo saa minut syttymään. Mutta naisilla usein kiihottumiseen tarvitaan emotionaalinen side mieheen. Miehelläni on leveät hartiat, karvainen rinta. ah ja lihaksikkaat vahvat käsivarret. Lisäksi olen ihan hulluna hänen kämmeniinsä
Vierailija kirjoitti:
totta:-D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla. Minulle miehen ulkonäkö on yhdentekevä, kunhan ei ole erityisen vastenmielinen. Ihastun persoonaan, älyyn ja huumorintajuun. En tiedä, onko miehiä, joille tämä toimii näin.
Jos katsot miesten kuvia, niin edustavatko he samaa tyyppiä vai ovatko kaikki ihan erinäköisiä? Yksi lyhyt ja vanttera, toinen pitkä laiha hujoppi?
Aika monilla muillakin kuin minulla on sama miestyyppi, josta kerta toisensa jälkeen viehättyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos katsot miesten kuvia, niin edustavatko he samaa tyyppiä vai ovatko kaikki ihan erinäköisiä? Yksi lyhyt ja vanttera, toinen pitkä laiha hujoppi?
Aika monilla muillakin kuin minulla on sama miestyyppi, josta kerta toisensa jälkeen viehättyy.
Miesten kuvia? Mitä miesten kuvia? Jos katsoo erilaisten, niin ovathan ne erilaisia.
Jos viittaat minun elämäni miehiin, niin ei, eivät ole lainkaan samanlaisia. On tummaa ja hoikkaa, vaaleaa ja pyöreää. Kaikki väitelleitä tohtoreiksi, sen myönnän kyllä tyypikseni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen miehenä usein miettinyt, että miksi naiset pitävät mukamas miesten vartaloista, eivätkä naisten, kun miehillä on niin ruma vartalo lähes jokaisella.
Jos olet heteromies, sä tykkäät naisten kropista. Yhtä lailla heteronaiset tykkää miesten vartaloista. Mä oon heteronainen eikä mua kiihota naisen kroppa enkä pidä niitä viehättävänä.
Jaa, minä kyllä mielestäni olen ihan hetero mutta saatan pitää naisen kroppaa erittäin viehättävänä. Toki en tätä naista himoitse, ihastelen vain miten kaunis ja sopusuhtainen voi ollakkaan.
Ei se tosiaan tee kenestäkään bi:tä tai lesboa jos viehättyy naisena toisen naisen kehosta. Useimmiten se tulee siitä,että tahtoisi esimerkiksi itsellä olevan samanlaisen vartalon tai vain kokee sopisuhtaisen vartalon näyttävän hyvältä.
Kyllä. Ihanan paksu musta jättikyrpä on ihan parasta. Mmmmmhhh...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidän tietysti. Olen hetero. Erityisesti pidän urheilullisista vartaloista ja hyvistä pyllystä.
Millainen on hyvä pylly?
No sellainen kiinteä, treenatut kannikat. Näyttää hyvältä sekä farkuissa että nakkena. Unelmieni miespeboja olen nähnyt mm. Levis-mainoksissa ja jossakin inttileffassa, jossa USA:n laivastotyypit meni suihkuun :P Noh, näyttelijöitähän he olivat...
Kuulostat, sori vaan, homolta.
Niin varmaan, mutta olen nainen :)
Miksi sitten himoat miehen takapuolta, et naisena tee sillä yhtään mitään, vaan sillä mitä on siellä etupuolella.
En ole koskaan ymmärtänyt tätä naisten teennäistä miesten peppujen ihastelua, sillä vain epätoivoisesti yritetään matkia miesten puheita naisten pepuista. Sen uskookin että naisten peput kiehtoo miehiä (sekä naisia itsejään) , koska ne ovat isoja ja herkullisia, seksuaalisia, kuin meheviä hedelmiä..
Mutta mitä ihmettä kukaan näkee miehen pienessä tiukassa kuin kokoon puristetussa neliötakapuolessa, ellei ole homo. En ymmärrä.
Koska miesten perseistä ja persereijistä kiinnostuneet naiset ovat homoja. Transmiehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmasti yksilökohtaista. Tuo ensin lainattu viesti on kuitenkin ylivoimaisesti yläpeukutetuin viesti tässä ketjussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseasiassa en pidä. Seksikkyys miehessä tulee käytöksestä minua kohtaa. Mies joka kohtelee minua kuin haluttavaa seksikästä naista (mutta tyylikkästi, ei mikään lääppijä) on minun mielessä seksikäs mies.
Juuri näin. Ensivilkaisulla mies saattaa olla jopa ruma mutta jos hän osaa kohdella minua oikein.. mielipiteeni muuttuu.
No mitä se oikein kohteleminen on? Orjailua ja pitää kuunnella kun sinun pää ei taas tänäänkään kestä todellisuutta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten kuvia? Mitä miesten kuvia? Jos katsoo erilaisten, niin ovathan ne erilaisia.
Jos viittaat minun elämäni miehiin, niin ei, eivät ole lainkaan samanlaisia. On tummaa ja hoikkaa, vaaleaa ja pyöreää. Kaikki väitelleitä tohtoreiksi, sen myönnän kyllä tyypikseni.
Tarkoitin kuvia elämäsi miehistä. Kuulut siis naisiin jolla ei ole erityistä miesmakua ulkoisesti.
Kyllä mun miehillä on myös tiettyjä sisäisiä piirteitä, jotka ovat olleet samanlaisia. Lyhytsanainen huumori esimerkiksi.
Kuulostat läskiltä rumilukselta