Pitääkö naiset miehen vartaloa seksikkäänä?
Kommentit (556)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidän tietysti. Olen hetero. Erityisesti pidän urheilullisista vartaloista ja hyvistä pyllystä.
Millainen on hyvä pylly?
No sellainen kiinteä, treenatut kannikat. Näyttää hyvältä sekä farkuissa että nakkena. Unelmieni miespeboja olen nähnyt mm. Levis-mainoksissa ja jossakin inttileffassa, jossa USA:n laivastotyypit meni suihkuun :P Noh, näyttelijöitähän he olivat...
Kuulostat, sori vaan, homolta.
Niin varmaan, mutta olen nainen :)
Miksi sitten himoat miehen takapuolta, et naisena tee sillä yhtään mitään, vaan sillä mitä on siellä etupuolella.
En ole koskaan ymmärtänyt tätä naisten teennäistä miesten peppujen ihastelua, sillä vain epätoivoisesti yritetään matkia miesten puheita naisten pepuista. Sen uskookin että naisten peput kiehtoo miehiä (sekä naisia itsejään) , koska ne ovat isoja ja herkullisia, seksuaalisia, kuin meheviä hedelmiä..
Mutta mitä ihmettä kukaan näkee miehen pienessä tiukassa kuin kokoon puristetussa neliötakapuolessa, ellei ole homo. En ymmärrä.Miksi kysytte naisten mielipiteitä joka jumalan päivä, kun ne eivät kuitenkaan kelpaa? Outoa.
Tätä ominaisuutta minäkään en ymmärrä joissain miehissä. He ilmeisesti naivisti uskovat, että naiset osaisivat vastata ja vastaisivat rehellisesti ja totuudenmukaisesti, vaikka kerta toisensa jälkeen kuitenkin huomaamme, että naisten puheet eivät vastaa naisten tekoja. Uskomattomia miehiä.
Minä olen kylläkin nainen, jolle toi kenelle sinä vastasit, vastasi.
Ap en ole.
Täällä menee taas sukupuolet iloisesti sekasin ja oletetaan vastaajista että ovat eri sukupuolta mitä ovat.
Aaaargh.
Vierailija kirjoitti:
Pidän seksikkäänä, jos olen muutenkin ihastunut/rakastunut mieheen. Ilman miehen henkilökohtaista tuntemista ei minkäänlainen miesvartalo tee vaikutusta seksuaalisessa mielessä.
Oletko tosissasi? Minuun tekee vaikutuksen suunnilleen joka kymmenennen tapaamani miehen vartalo, ilman että vaihdan sanaakaan näiden kanssa. Ajatukset saattaa harhautua jo pelkkiä käsiä/sormia katsellessa. Varmaan johtuu siitä, että olen kroonisessa puutteessa riutuva sinkku?
N41
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen aina tykännyt sellaisista laihoista runopojista. Ikuisesti poikamaisia. Ja siihen vielä kitara.
Just joo. Ja anna kun arvaan: Päähän takaraivolle kenolleen vielä 3 nroa liian suuri Isontalon Antin lierihattu.
Hih, olet mainio. Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidän tietysti. Olen hetero. Erityisesti pidän urheilullisista vartaloista ja hyvistä pyllystä.
Millainen on hyvä pylly?
No sellainen kiinteä, treenatut kannikat. Näyttää hyvältä sekä farkuissa että nakkena. Unelmieni miespeboja olen nähnyt mm. Levis-mainoksissa ja jossakin inttileffassa, jossa USA:n laivastotyypit meni suihkuun :P Noh, näyttelijöitähän he olivat...
Kuulostat, sori vaan, homolta.
Niin varmaan, mutta olen nainen :)
Miksi sitten himoat miehen takapuolta, et naisena tee sillä yhtään mitään, vaan sillä mitä on siellä etupuolella.
En ole koskaan ymmärtänyt tätä naisten teennäistä miesten peppujen ihastelua, sillä vain epätoivoisesti yritetään matkia miesten puheita naisten pepuista. Sen uskookin että naisten peput kiehtoo miehiä (sekä naisia itsejään) , koska ne ovat isoja ja herkullisia, seksuaalisia, kuin meheviä hedelmiä..
Mutta mitä ihmettä kukaan näkee miehen pienessä tiukassa kuin kokoon puristetussa neliötakapuolessa, ellei ole homo. En ymmärrä.Miksi kysytte naisten mielipiteitä joka jumalan päivä, kun ne eivät kuitenkaan kelpaa? Outoa.
Tätä ominaisuutta minäkään en ymmärrä joissain miehissä. He ilmeisesti naivisti uskovat, että naiset osaisivat vastata ja vastaisivat rehellisesti ja totuudenmukaisesti, vaikka kerta toisensa jälkeen kuitenkin huomaamme, että naisten puheet eivät vastaa naisten tekoja. Uskomattomia miehiä.
Minä olen kylläkin nainen, jolle toi kenelle sinä vastasit, vastasi.
Ap en ole.
Täällä menee taas sukupuolet iloisesti sekasin ja oletetaan vastaajista että ovat eri sukupuolta mitä ovat.
Aaaargh.
Viestisi oli niin typerä, että meni heti miesten piikkiin. Pahoittelut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kiihotut miesten pyllyistä? Kuulostat sairaalta pervolta.
Anaalin takia.
Turhaa trollailet, tottahan se on :D Pyllyä raottamalla se herkku löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niska on seksikäs, samoin reidet ja käsivarret. Se miesten itsensä jumaloima peeeeeeeeeeenis ei ole seksikäs.
Se on vain toiminnallinen osa.
Tämä on muuten totta. Hartiat, selkä, kapeat lanteet, takamus, lihaksikkaat käsivarret, rintalihakset...
Kaikki nuo peittoavat sen kikkelin, josta miehillä on eniten itsetunto-ongelmia. Se ei juurikaan ole se kiinnostavin kohta miehessä. Silti miehet mittailevat sitä ja ilmoittavat deitti-ilmoituksissaan juuri sen vähiten kiinnostavan osan itsestään. Juuh.
Minä kyllä rehellisesti sanottuna pidän erityisen paljon myös peniksestä, josta myös on oma ihanne, mutta ei varmaan mene kuvaus täällä läpi. Kyllä sen peniksenkin pitää olla mieleinen...
No sitä nyt ei ensitapaamisella juuri näe. Vai kurkkaatko housuun ensin, ennen kuin katsot niitä muita miesvartalon piirteitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oman miesmaun mukainen vartalo kyllä.
Millainen se maku sitten on?
Varmaan sanottu jo monesti, mutta kun kysyit:
Pitkä (min. 190 cm)
Pitkät ja hoikan lihaksikkaat jalat
Pitkähköt kädet (ei näkyviä lihaksia)
Kapeahkot kasvot, suuri nenä, mielellään kotkamainen
Isot kädet ja jalat
Keskiverrosti karvainen
Keskikokoinen pylly
Mahaakin voi olla, kunhan se ei ole pehmeä löllö, vaan miehekäs
Ulkoisesti keholtaan ja myös vartaloltaan miesihanteeni on kuin Kiovan pormestari Vitali Klitsko, mutta oma mies on vielä häntäkin komeampi kasvoiltaan. Miestyyppi on kuitenkin sama.
Naulan kantaan, on jo sanottu monesti.
T. Monipuolinen miesmakuEivät kaikki pidä Klitskon tyyppisistä miehistä, hän on vain yksi suosituimmista miestyypeistä. Joillekin liian pitkä ja robustin näköinen, minä olen taas aina tykännyt juuri tuollaisista ja tuollaiset onneksi myös minusta. Joka ainoa poikaystäväni on ollut samaa tyyliä ja siis myös aviomies.
Kyllä, tämä on yksi suosituimmista miestyypeistä. Ja se nimenomaan kertoo, ettei naisten miesmauissa juurikaan ole eroja. Tämä on täysin ok, mutta miksi pitää kivenkovaan väittää jotain, mikä ei pidä paikkansa?
Nuo sinun kaksi väitettäsihän ovat keskenään ristiriidassa. Ensin sanot, että naisilla on erilaisia miestyyppejä, jotka ovat heidän suosikkejaan ja sitten väität, ettei naisten makutottumuksissa ole eroa. Kumpaa mieltä siis olet? Onko naisilla erilaisia miestyyppejä, joista pitävät vai ei?
Mistä sinä ristiriidan löysit :D Se, että valtaosan naisten mielestä suosituin tyyppi on pitkä, lihaksikas, harteikas ja isokätinen mies toki samalla kertoo, että jotkut naiset saattavat tykätä erilaisista miehistä. Se ei kuitenkaan tee naisten miesmausta monipuolista, kun valtaosa kuitenkin haluaa sen yhden ja saman miehen.
Vierailija kirjoitti:
Olen miehenä usein miettinyt, että miksi naiset pitävät mukamas miesten vartaloista, eivätkä naisten, kun miehillä on niin ruma vartalo lähes jokaisella.
Jos olet heteromies, sä tykkäät naisten kropista. Yhtä lailla heteronaiset tykkää miesten vartaloista. Mä oon heteronainen eikä mua kiihota naisen kroppa enkä pidä niitä viehättävänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niska on seksikäs, samoin reidet ja käsivarret. Se miesten itsensä jumaloima peeeeeeeeeeenis ei ole seksikäs.
Tämä on muuten totta. Hartiat, selkä, kapeat lanteet, takamus, lihaksikkaat käsivarret, rintalihakset...
Kaikki nuo peittoavat sen kikkelin, josta miehillä on eniten itsetunto-ongelmia. Se ei juurikaan ole se kiinnostavin kohta miehessä. Silti miehet mittailevat sitä ja ilmoittavat deitti-ilmoituksissaan juuri sen vähiten kiinnostavan osan itsestään. Juuh.
Minä kyllä rehellisesti sanottuna pidän erityisen paljon myös peniksestä, josta myös on oma ihanne, mutta ei varmaan mene kuvaus täällä läpi. Kyllä sen peniksenkin pitää olla mieleinen...
Mustakin penikset on kivannäköisiä ja komeita, siis erektiossa ei luonnontilassaan.
Itseasiassa en pidä. Seksikkyys miehessä tulee käytöksestä minua kohtaa. Mies joka kohtelee minua kuin haluttavaa seksikästä naista (mutta tyylikkästi, ei mikään lääppijä) on minun mielessä seksikäs mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sitä nyt ei ensitapaamisella juuri näe. Vai kurkkaatko housuun ensin, ennen kuin katsot niitä muita miesvartalon piirteitä?
En kaipaa kuvauksia vieraiden miesten peniksistä deitti-ilmoituksiin, siihen on kyllä todella monta askelta, että siihen penikseen olen halunnut tutustua lähemmin. Halusin vain ilmoittaa eriävän mielipiteen siihen, etteikö naiset ole kiinnostuneita peniksestä myös. Minä ainakin olen, erittäin kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mustakin penikset on kivannäköisiä ja komeita, siis erektiossa ei luonnontilassaan.
Minusta penis on upea jokaisessa tilassa, kun se on oikeassa miehessä kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkä (min. 190 cm)
Isot kädet ja jalat
Keskiverrosti karvainen
Keskikokoinen pylly
Ulkoisesti keholtaan ja myös vartaloltaan miesihanteeni on kuin Kiovan pormestari Vitali Klitsko, mutta oma mies on vielä häntäkin komeampi kasvoiltaan. Miestyyppi on kuitenkin sama.
T. Monipuolinen miesmakuEivät kaikki pidä Klitskon tyyppisistä miehistä, hän on vain yksi suosituimmista miestyypeistä. Joillekin liian pitkä ja robustin näköinen, minä olen taas aina tykännyt juuri tuollaisista ja tuollaiset onneksi myös minusta. Joka ainoa poikaystäväni on ollut samaa tyyliä ja siis myös aviomies.
Kyllä, tämä on yksi suosituimmista miestyypeistä. Ja se nimenomaan kertoo, ettei naisten miesmauissa juurikaan ole eroja. Tämä on täysin ok, mutta miksi pitää kivenkovaan väittää jotain, mikä ei pidä paikkansa?
Nuo sinun kaksi väitettäsihän ovat keskenään ristiriidassa. Ensin sanot, että naisilla on erilaisia miestyyppejä, jotka ovat heidän suosikkejaan ja sitten väität, ettei naisten makutottumuksissa ole eroa. Kumpaa mieltä siis olet? Onko naisilla erilaisia miestyyppejä, joista pitävät vai ei?
Mistä sinä ristiriidan löysit :D Se, että valtaosan naisten mielestä suosituin tyyppi on pitkä, lihaksikas, harteikas ja isokätinen mies toki samalla kertoo, että jotkut naiset saattavat tykätä erilaisista miehistä. Se ei kuitenkaan tee naisten miesmausta monipuolista, kun valtaosa kuitenkin haluaa sen yhden ja saman miehen.
Anna kun arvaan. Sinä et ole kelvannut naisille, ja tuo on sinun kannaltasi hyvä selitys sille, miksi et ole kelvannut? Et satu olemaan geneettisesti oikeanlainen. No can do.
Aina sitä arvata saa.
Vierailija kirjoitti:
Tietynlaisia kyllä. Ns. pehmeät daddy-bodyt on mielestäni seksikkäimpiä. Pitää olla vähän vatsaa, karvoja, leveät hartiat ja miehekkäät hauikset.
Urheilulliset ja hoikat miehet ei sytytä yhtään. Liika lihaksikkuuskin on luotaantyöntävää.
Mulla taas ei sytytä dad bod yhtään. Eikä myöskään mikään ylipumpattu. Hoikkuus, kapea lantio, leveät hartiat ja litteä vatsa = ai että <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkä (min. 190 cm)
Isot kädet ja jalat
Keskiverrosti karvainen
Keskikokoinen pylly
Oli puhe erilaisista miestyypeistä (monikko), joista Vitali on yksi. Miestyypit poikkeavat toisistaan isostikin. Yksi nainen ei voi sietää Vitalin tapaista kolossia, vaan hän tykkääkin hoikasta ja laihasta runoilijarokkarista. Jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen miehenä usein miettinyt, että miksi naiset pitävät mukamas miesten vartaloista, eivätkä naisten, kun miehillä on niin ruma vartalo lähes jokaisella.
Jos olet heteromies, sä tykkäät naisten kropista. Yhtä lailla heteronaiset tykkää miesten vartaloista. Mä oon heteronainen eikä mua kiihota naisen kroppa enkä pidä niitä viehättävänä.
Jaa, minä kyllä mielestäni olen ihan hetero mutta saatan pitää naisen kroppaa erittäin viehättävänä. Toki en tätä naista himoitse, ihastelen vain miten kaunis ja sopusuhtainen voi ollakkaan.
Vierailija kirjoitti:
Itseasiassa en pidä. Seksikkyys miehessä tulee käytöksestä minua kohtaa. Mies joka kohtelee minua kuin haluttavaa seksikästä naista (mutta tyylikkästi, ei mikään lääppijä) on minun mielessä seksikäs mies.
Juuri näin. Ensivilkaisulla mies saattaa olla jopa ruma mutta jos hän osaa kohdella minua oikein.. mielipiteeni muuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkä (min. 190 cm)
Isot kädet ja jalat
Keskiverrosti karvainen
Keskikokoinen pylly
Oli puhe erilaisista miestyypeistä (monikko), joista Vitali on yksi. Miestyypit poikkeavat toisistaan isostikin. Yksi nainen ei voi sietää Vitalin tapaista kolossia, vaan hän tykkääkin hoikasta ja laihasta runoilijarokkarista. Jne.
Kas kehveliä kun 90 %:ssa kommenteissa on kuvattu se yksi ja sama miestyyppi, mutta silti naiset tykkäävät monenlaisista miestyypeistä :D Eipä sillä, jatkakaa!
Kunnostaan huolta pitävällä on seksikäs vartalo.