Pitääkö naiset miehen vartaloa seksikkäänä?
Kommentit (556)
Vierailija kirjoitti:
Miehen pitää olla tällainen.
https://i.pinimg.com/736x/93/e1/57/93e15756572f33a7d9372c65f9ed75e6.jpg
N30
Voidaan sanoa, että olen melkein samannäköinen, sillä minulla on samanväriset hiukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomasitteko, naiset, että manspleinaajat valtasivat jälleen ketjun. Poistutaan siis suosiolla ja jätetään nämä tyypit jankuttelemaan toisilleen, "mistä naiset tykkäävät" ;-)
Mitkä ihmeen "manspleinaajat", voisitko puhua suomea kiitos. 😂 😂 😂
Miehiä, jotka luulevat tietävänsä, mistä naiset pitävät, ja kirjoittavat tähän, vaikka kukaan ei heidän mielipidettään kysynyt. Esim monet naiset eivät ole kiinnostuneita miehen vartalosta, vaan miehen muista ominaisuuksista. Tähän he eivät usko. Naiset myös usein tykkäävät hoikasta juoksijavartalosta enemmän kuin salityypeistä, sitäkään he eivät usko, koska netissä sanotaan toisin. Naisilla on eri mielipiteitä, ja sitäkään he eivöt usko, koska he eivöt ylipäätään näe naisia ihmisinä, joilla olisi mielipiteitä.
Naiset pitävät yksimielisesti eniten vahvoista miehistä – uusi tutkimus tuo ”lohdutusta” myös ylipainoisille, vahvoille miehille
Tämä ei välttämättä tule kovin suurena yllätyksenä, mutta uuden tutkimuksen mukaan naiset pitävät lähes yksimielisesti vahvoja miehiä puoleensavetävinä.
Royal Society Journal Proceedings B -lehdessä julkaistussa tutkimuksessa on kyselty 160 naisen näkemyksiä siitä, millaiset miesten vartalot ovat heistä puoleensavetävämpiä.
Tutkimuksessa 160 naiselle näytettiin valokuvia miesten vartaloista, joista pää oli rajattu pois. Toisissa kuvissa oli yliopisto-opiskelijoita ja toisissa kuntosalilta rekrytoituja miehiä, jotka kävivät salilla 3–5 kertaa viikossa ja joille tehtiin voimatesti.
Tuloksia analysoitaessa ilmeni, että miehen vahvuus oli ylivoimaisesti tärkeämpi tekijä puoleensavetävyydessä kuin esimerkiksi pituus. Vahvuus selitti 70-prosenttisesti tulosten eroja, mutta pituudesta sai etua vain muutaman prosenttiyksikön. Ylipainoisuus puolestaan tuotti muutaman prosenttiyksikön verran miinusta.
”Meitä ei yllättänyt se, että naiset pitivät fyysisesti vahvoja miehiä viehättävinä, mutta meitä yllätti se, kuinka voimakas vaikutus oli”, sanoo tutkimusta johtanut Griffith Universityn tutkija Aaron Sell The Guardian -lehdessä.
”Tutkimuksissamme ei löytynyt yhtään naista, joka olisi pitänyt enemmän heikommista tai feminiinisimmistä miesvartaloista.”
Tutkimuksessa yksi nainen piti enemmän heikommista miehistä edestä otetussa kuvassa. Sivulta otettua kuvaa katsottuaan hän palasi ruotuun.
”Tuloksemme viittaavat siihen, että vaikka olisit hieman ylipainoinen, näyttämällä vahvalta voit kompensoida sitä. On OK olla vahva, lihava kaveri, mikä saattaa lohduttaa monia”, Sell sanoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidän tietysti. Olen hetero. Erityisesti pidän urheilullisista vartaloista ja hyvistä pyllystä.
Millainen on hyvä pylly?
No sellainen kiinteä, treenatut kannikat. Näyttää hyvältä sekä farkuissa että nakkena. Unelmieni miespeboja olen nähnyt mm. Levis-mainoksissa ja jossakin inttileffassa, jossa USA:n laivastotyypit meni suihkuun :P Noh, näyttelijöitähän he olivat...
Kuulostat, sori vaan, homolta.
Niin varmaan, mutta olen nainen :)
Miksi sitten himoat miehen takapuolta, et naisena tee sillä yhtään mitään, vaan sillä mitä on siellä etupuolella.
En ole koskaan ymmärtänyt tätä naisten teennäistä miesten peppujen ihastelua, sillä vain epätoivoisesti yritetään matkia miesten puheita naisten pepuista. Sen uskookin että naisten peput kiehtoo miehiä (sekä naisia itsejään) , koska ne ovat isoja ja herkullisia, seksuaalisia, kuin meheviä hedelmiä..
Mutta mitä ihmettä kukaan näkee miehen pienessä tiukassa kuin kokoon puristetussa neliötakapuolessa, ellei ole homo. En ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidän tietysti. Olen hetero. Erityisesti pidän urheilullisista vartaloista ja hyvistä pyllystä.
Millainen on hyvä pylly?
No sellainen kiinteä, treenatut kannikat. Näyttää hyvältä sekä farkuissa että nakkena. Unelmieni miespeboja olen nähnyt mm. Levis-mainoksissa ja jossakin inttileffassa, jossa USA:n laivastotyypit meni suihkuun :P Noh, näyttelijöitähän he olivat...
Miksi sitten himoat miehen takapuolta, et naisena tee sillä yhtään mitään, vaan sillä mitä on siellä etupuolella.
En ole koskaan ymmärtänyt tätä naisten teennäistä miesten peppujen ihastelua, sillä vain epätoivoisesti yritetään matkia miesten puheita naisten pepuista. Sen uskookin että naisten peput kiehtoo miehiä (sekä naisia itsejään) , koska ne ovat isoja ja herkullisia, seksuaalisia, kuin meheviä hedelmiä..
Mutta mitä ihmettä kukaan näkee miehen pienessä tiukassa kuin kokoon puristetussa neliötakapuolessa, ellei ole homo. En ymmärrä.
Miksi kysytte naisten mielipiteitä joka jumalan päivä, kun ne eivät kuitenkaan kelpaa? Outoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomasitteko, naiset, että manspleinaajat valtasivat jälleen ketjun. Poistutaan siis suosiolla ja jätetään nämä tyypit jankuttelemaan toisilleen, "mistä naiset tykkäävät" ;-)
Miehiä, jotka luulevat tietävänsä, mistä naiset pitävät, ja kirjoittavat tähän, vaikka kukaan ei heidän mielipidettään kysynyt. Esim monet naiset eivät ole kiinnostuneita miehen vartalosta, vaan miehen muista ominaisuuksista. Tähän he eivät usko. Naiset myös usein tykkäävät hoikasta juoksijavartalosta enemmän kuin salityypeistä, sitäkään he eivät usko, koska netissä sanotaan toisin. Naisilla on eri mielipiteitä, ja sitäkään he eivöt usko, koska he eivöt ylipäätään näe naisia ihmisinä, joilla olisi mielipiteitä.
"Naisilla on eri mielipiteitä"
"Naiset usein tykkäävät hoikasta juoksijavartalosta"
Vierailija kirjoitti:
Monella lyhyet jalat ja pitkä selkä. Yläkroppa näyttää sitten vantteralta. Tatti karvoituksen keskellä, eipä tuo herätä muuta kuin huvitusta. Siis ei naisia kiihoita miesvartalo samanlailla kuin miehiä naisen. Miehet viihtyvät strippareita, filmejä katsellen ja innostuvat alastomista naisista.
Ehkä miehet innostuvat alastomista naisista juuri siksi, koska he ovat sinut oman vartalonsa kanssa eikä heillä ole ristiriitainen suhtautuminen vastakkaisen sukupuolen vartaloon.
He osaavat antaa kehuja ja tunnustusta eikä heillä ole tarvetta vetää toisia pohjalle.
Sen sijaan kauan sitten jo psykologiassa todistetiin peniskateuden olemassaolo ja vaikka siitä ei nykyään saa enää puhua sillä nimellä, se on todellinen ilmiö eikä ulotu vain sukuelimiin, vaan myös pituuteen, lihaksiin ja tehoihin. Tietenkin se koskee vain osaa naisista. Tänäänkin oli joku suomenkielinen uutinen siitä, miten ihmeellinen naisen sukuelin on. Miehistä ei tällaisia uutisia tehdä, koska he tietävät arvonsa eikä heitä tarvitse kohottaa tai repiä naisia alaspäin, jotta miehillä olisi parempi mieli.
Kun peniskateudesta puhumisesta tehtiin poliittisesti epäkorrektia, unohdettiin sanoa, että naisten defenssit voisi myös laskea, mutta niin ei käynyt ja nyt eletään länsimaisessa populaarikulttuurissa, jossa naiset edelleen käyttävät defenssejään ("hahaa, roikkuvat pallit! Voi kun huvittaa! Äitii...keksin kutsua pippeliä taikinaksi!"), koska epävarmuus jäi siitä huolimatta, että sitä epävarmuutta ei saa huomata ja nimetä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen on hyvä pylly?
Ja minä en ymmärrä, mitä kiinnostavaa on naisten leveässä takamuksessa.
Miehillä nimittäin on erilaisia peffoja. Toisilla on tytisevä jättipylly - kuin naisella. Toisilla taas kuihtuneet korput. Joillakin on karvaisia, toisilla karvattomia vauvanpyllyjä. Ja sitten on ne treenatut ja kiinteät nättipebat, wwouh! :)
Riippuu onko se akateeminen ja rikas.
Vierailija kirjoitti:
Naiset pitävät yksimielisesti eniten vahvoista miehistä – uusi tutkimus tuo ”lohdutusta” myös ylipainoisille, vahvoille miehille
Tämä ei välttämättä tule kovin suurena yllätyksenä, mutta uuden tutkimuksen mukaan naiset pitävät lähes yksimielisesti vahvoja miehiä puoleensavetävinä.
Royal Society Journal Proceedings B -lehdessä julkaistussa tutkimuksessa on kyselty 160 naisen näkemyksiä siitä, millaiset miesten vartalot ovat heistä puoleensavetävämpiä.
Tutkimuksessa 160 naiselle näytettiin valokuvia miesten vartaloista, joista pää oli rajattu pois. Toisissa kuvissa oli yliopisto-opiskelijoita ja toisissa kuntosalilta rekrytoituja miehiä, jotka kävivät salilla 3–5 kertaa viikossa ja joille tehtiin voimatesti.
Tuloksia analysoitaessa ilmeni, että miehen vahvuus oli ylivoimaisesti tärkeämpi tekijä puoleensavetävyydessä kuin esimerkiksi pituus. Vahvuus selitti 70-prosenttisesti tulosten eroja, mutta pituudesta sai etua vain muutaman prosenttiyksikön. Ylipainoisuus puolestaan tuotti muutaman prosenttiyksikön verran miinusta.
”Meitä ei yllättänyt se, että naiset pitivät fyysisesti vahvoja miehiä viehättävinä, mutta meitä yllätti se, kuinka voimakas vaikutus oli”, sanoo tutkimusta johtanut Griffith Universityn tutkija Aaron Sell The Guardian -lehdessä.
”Tutkimuksissamme ei löytynyt yhtään naista, joka olisi pitänyt enemmän heikommista tai feminiinisimmistä miesvartaloista.”
Tutkimuksessa yksi nainen piti enemmän heikommista miehistä edestä otetussa kuvassa. Sivulta otettua kuvaa katsottuaan hän palasi ruotuun.
”Tuloksemme viittaavat siihen, että vaikka olisit hieman ylipainoinen, näyttämällä vahvalta voit kompensoida sitä. On OK olla vahva, lihava kaveri, mikä saattaa lohduttaa monia”, Sell sanoo.
Tämän postaa copy-pastenä aina sama kotitietokonemies, jonka pitäisi laihduttaa ja lähteä lenkille. Keksii tekosyitä, miksi naiset tykkää tukevista, ettei vaan tartte treenata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enemmönkin pidän miesvartaloa huvittavana.
Mutta hyvä vartalo se on silti ja hyödyllinen.
Miehet on ihan kivan näkösiä jos pitävät vaatteet päällä.Eli onko sinusta siis myös esim.urheilijanaisen vartalo huvittava? Vaikka crossfitt-naisen? Arviolta neljänneksellä naisista on myös ns.miestyyppinen lantio.
Tekeekö vartalon huvittavaksi se, että siinä on miehen pää yläpuolella vai mikä siinä vahvassa ja yksityiskohtaisessa vartalossa on niin huvittavaa?
Miehen alaston vartalo nyt vaan on huvittava, sori jos tämä sinua loukkasi.
Ihminen on kenties maapallon rumin nisäkäs.
Naisen vartalo ei ole niin hölmön näköinen kuin miesvartalo, tämä on MINUN mielipide. Mutta toivon että sekä naiset että miehet pitää vaatteet päällä.
Median kautta muodostuu kuva, että vain tietyllä tavalla lihaksikas ja treenattu miesvartalo voi olla ihailtava.
Itse pidän seksikkäänä sitä, miltä miehen läheisyys tuntuu.
Lisäksi, mielestäni ei tarvita enää yhtään lisää ulkonäkö- ja suorituspaineita kenellekään. Ollaan mieluummin kannustavia toisillemme, ei arvostelevia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Naisilla on eri mielipiteitä"
"Naiset usein tykkäävät hoikasta juoksijavartalosta"
Niin. Usein. Ei todellakaan aina, eikä välttämättä suurin osa. Mutta monet. Monille vartalo on myös yhdentekevä. Jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen on hyvä pylly?
Mutta mitä ihmettä kukaan näkee miehen pienessä tiukassa kuin kokoon puristetussa neliötakapuolessa, ellei ole homo. En ymmärrä.Miksi kysytte naisten mielipiteitä joka jumalan päivä, kun ne eivät kuitenkaan kelpaa? Outoa.
En ole ap, ja olen huom itsekin nainen.
En vain ymmärrä mikä siinä miehen pyllyssä voi kiehtoa. Tietysti se seksin aikana menee kuin singeri ylösalas, mutta jos on itse alla, ei sitä onneksi näe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oman miesmaun mukainen vartalo kyllä.
Millainen se maku sitten on?
Varmaan sanottu jo monesti, mutta kun kysyit:
Pitkä (min. 190 cm)
Pitkät ja hoikan lihaksikkaat jalat
Pitkähköt kädet (ei näkyviä lihaksia)
Kapeahkot kasvot, suuri nenä, mielellään kotkamainen
Isot kädet ja jalat
Keskiverrosti karvainen
Keskikokoinen pylly
Mahaakin voi olla, kunhan se ei ole pehmeä löllö, vaan miehekäs
Ulkoisesti keholtaan ja myös vartaloltaan miesihanteeni on kuin Kiovan pormestari Vitali Klitsko, mutta oma mies on vielä häntäkin komeampi kasvoiltaan. Miestyyppi on kuitenkin sama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oman miesmaun mukainen vartalo kyllä.
Millainen se maku sitten on?
Varmaan sanottu jo monesti, mutta kun kysyit:
Pitkä (min. 190 cm)
Pitkät ja hoikan lihaksikkaat jalat
Pitkähköt kädet (ei näkyviä lihaksia)
Kapeahkot kasvot, suuri nenä, mielellään kotkamainen
Isot kädet ja jalat
Keskiverrosti karvainen
Keskikokoinen pylly
Mahaakin voi olla, kunhan se ei ole pehmeä löllö, vaan miehekäs
Ulkoisesti keholtaan ja myös vartaloltaan miesihanteeni on kuin Kiovan pormestari Vitali Klitsko, mutta oma mies on vielä häntäkin komeampi kasvoiltaan. Miestyyppi on kuitenkin sama.
Naulan kantaan, on jo sanottu monesti.
T. Monipuolinen miesmaku
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen on hyvä pylly?
Eihän mieskään naisen rinnoilla "mitään tee". auvoja niillä ruokitaan. Silti hyvin suuri osa pitää naisen rinnoista. Sama kai se on miesten hyvän perseen kanssa. Kivan näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Monella lyhyet jalat ja pitkä selkä. Yläkroppa näyttää sitten vantteralta. Tatti karvoituksen keskellä, eipä tuo herätä muuta kuin huvitusta. Siis ei naisia kiihoita miesvartalo samanlailla kuin miehiä naisen. Miehet viihtyvät strippareita, filmejä katsellen ja innostuvat alastomista naisista.
Puhu sinä vaan omasta puolestasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen on hyvä pylly?
Mutta mitä ihmettä kukaan näkee miehen pienessä tiukassa kuin kokoon puristetussa neliötakapuolessa, ellei ole homo. En ymmärrä.Eihän mieskään naisen rinnoilla "mitään tee". auvoja niillä ruokitaan. Silti hyvin suuri osa pitää naisen rinnoista. Sama kai se on miesten hyvän perseen kanssa. Kivan näköinen.
Vauvoja ruokitaan siis. Auvoja en ole ruokkinut, enkä ruoki :D
Eli onko sinusta siis myös esim.urheilijanaisen vartalo huvittava? Vaikka crossfitt-naisen? Arviolta neljänneksellä naisista on myös ns.miestyyppinen lantio.
Tekeekö vartalon huvittavaksi se, että siinä on miehen pää yläpuolella vai mikä siinä vahvassa ja yksityiskohtaisessa vartalossa on niin huvittavaa?