Pitääkö naiset miehen vartaloa seksikkäänä?
Kommentit (556)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomasitteko, naiset, että manspleinaajat valtasivat jälleen ketjun. Poistutaan siis suosiolla ja jätetään nämä tyypit jankuttelemaan toisilleen, "mistä naiset tykkäävät" ;-)
Nämä keskustelut olisivat muuten ihan mielenkiintoisia, mutta niissä kuvaillaan aina muutama sata kertaa se yksi ja sama mies. Ei minkäänlaista variaatiota.
No mitäpä luulet? Jos miehiltä kyselisi, millainen on hyvä/seksikäs naisvartalo, niin se sama vastaus sieltäkin tulisi.
No ei todellakaan tulisi :D
Vierailija kirjoitti:
Jossain mielessä naisia kiinnostaa ehkä miesvartalo enemmän kuin miehiä naisvartalo. Jollain tavalla tämä on vastoin yleistä kansanviisautta ja tutkimuksia, mutta ei mahdoton ajatus.
Miehiä kiinnostaa naisvartalossa lähinnä bikinien alle jäävät kohdat, kun taas naisia kiinnostaa miesvartalo kokonaisuutena.
Korkeamman rasvaprosentin ja pienemmän lihasmassan vuoksi monet eri ruumiinosien yksityiskohtaisemmat muodot kasaantuvat miehille. Lisäksi on sitten luustosta tulevat asiat, joihin miehet ja naiset kiinnittävät eri tavalla huomiota. Miehet kiinnittävät huomiota lähinnä vyötärö-lantioalueeseen ja naiset hartioihin suhteessa vyötäröön.
Vaikka miehet katselevat varsinkin naisten alastonkuvia paljon enemmän, naiset katsovat enemmän joitakin miesten osia kuin miehet vastaavia naisten osia.
Taidat olla se palstalla miehiä ihannoiva Mies29++++++++++. Sinua ei olekaan hetkeen näkynyt.
En usko että miesvartaloa on tehty katsottavaksi, se on työmuurahaisen vartalo, jolla pitäisi vain nostella ja kantaa asioita paikasta toiseen tai työnnellä lannetta naisvartaloa vasten.
Nainen on tehty houkuttelevaksi, koska hänen tehtävä on saada näiltä herhiläisiltä nesteet.
Olen aina tykännyt sellaisista laihoista runopojista. Ikuisesti poikamaisia. Ja siihen vielä kitara.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jossain mielessä naisia kiinnostaa ehkä miesvartalo enemmän kuin miehiä naisvartalo. Jollain tavalla tämä on vastoin yleistä kansanviisautta ja tutkimuksia, mutta ei mahdoton ajatus.
Miehiä kiinnostaa naisvartalossa lähinnä bikinien alle jäävät kohdat, kun taas naisia kiinnostaa miesvartalo kokonaisuutena.
Korkeamman rasvaprosentin ja pienemmän lihasmassan vuoksi monet eri ruumiinosien yksityiskohtaisemmat muodot kasaantuvat miehille. Lisäksi on sitten luustosta tulevat asiat, joihin miehet ja naiset kiinnittävät eri tavalla huomiota. Miehet kiinnittävät huomiota lähinnä vyötärö-lantioalueeseen ja naiset hartioihin suhteessa vyötäröön.
Vaikka miehet katselevat varsinkin naisten alastonkuvia paljon enemmän, naiset katsovat enemmän joitakin miesten osia kuin miehet vastaavia naisten osia.
Taidat olla se palstalla miehiä ihannoiva Mies29++++++++++. Sinua ei olekaan hetkeen näkynyt.
Voi kun hän poistuisi viimein kaapista.
Uskoakseni vain homot ihailevat miesvartaloa, heteronaista ei säväytä tubtematon miesvartalo.
Tietysti seksihullut on asia erikseen, mutta harva nainen on seksihullu.
Itseäni ei ole miesvartalo kiehtonut koskaan, lähinnä ällöttänyt. Vain palavasti ihastuneena tai kännissä olen nähnyt miehessä upean näyn, ja oikein ihastellut vartaloa. Nämä hetket voi elämässäni laskea kahden käden sormilla, ehkä jopa yhden.
N48
Vierailija kirjoitti:
Huomasitteko, naiset, että manspleinaajat valtasivat jälleen ketjun. Poistutaan siis suosiolla ja jätetään nämä tyypit jankuttelemaan toisilleen, "mistä naiset tykkäävät" ;-)
Mitkä ihmeen "manspleinaajat", voisitko puhua suomea kiitos. 😂 😂 😂
Monella lyhyet jalat ja pitkä selkä. Yläkroppa näyttää sitten vantteralta. Tatti karvoituksen keskellä, eipä tuo herätä muuta kuin huvitusta. Siis ei naisia kiihoita miesvartalo samanlailla kuin miehiä naisen. Miehet viihtyvät strippareita, filmejä katsellen ja innostuvat alastomista naisista.
Sellainen trikoomies on kyllä hassun näköinen
No se haaroväli on kyllä kuvottava näky joten ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidän tietysti. Olen hetero. Erityisesti pidän urheilullisista vartaloista ja hyvistä pyllystä.
Millainen on hyvä pylly?
No sellainen kiinteä, treenatut kannikat. Näyttää hyvältä sekä farkuissa että nakkena. Unelmieni miespeboja olen nähnyt mm. Levis-mainoksissa ja jossakin inttileffassa, jossa USA:n laivastotyypit meni suihkuun :P Noh, näyttelijöitähän he olivat...
Kuulostat, sori vaan, homolta.
Ehkä olen sitten seksihullu nainen, mutta kyllä komeaa miesvartaloa katselee ilokseen. Muutenkin olen visuaalinen ja esteettinen ihminen.
N47
Enemmönkin pidän miesvartaloa huvittavana.
Mutta hyvä vartalo se on silti ja hyödyllinen.
Miehet on ihan kivan näkösiä jos pitävät vaatteet päällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidän tietysti. Olen hetero. Erityisesti pidän urheilullisista vartaloista ja hyvistä pyllystä.
Millainen on hyvä pylly?
No sellainen kiinteä, treenatut kannikat. Näyttää hyvältä sekä farkuissa että nakkena. Unelmieni miespeboja olen nähnyt mm. Levis-mainoksissa ja jossakin inttileffassa, jossa USA:n laivastotyypit meni suihkuun :P Noh, näyttelijöitähän he olivat...
Kuulostat, sori vaan, homolta.
Niin varmaan, mutta olen nainen :)
Miehen pitää olla tällainen.
https://i.pinimg.com/736x/93/e1/57/93e15756572f33a7d9372c65f9ed75e6.jpg
N30
Höpöhöpö, tuo oli oikein osuva kuvaus miesvartaloista. 😂