Pitääkö naiset miehen vartaloa seksikkäänä?
Kommentit (556)
Oman miesmaun mukainen vartalo kyllä.
Seksikkään miehen vartaloa kyllä. N
Pidän seksikkäänä, jos olen muutenkin ihastunut/rakastunut mieheen. Ilman miehen henkilökohtaista tuntemista ei minkäänlainen miesvartalo tee vaikutusta seksuaalisessa mielessä.
Pidän tietysti. Olen hetero. Erityisesti pidän urheilullisista vartaloista ja hyvistä pyllystä.
Vierailija kirjoitti:
Pidän seksikkäänä, jos olen muutenkin ihastunut/rakastunut mieheen. Ilman miehen henkilökohtaista tuntemista ei minkäänlainen miesvartalo tee vaikutusta seksuaalisessa mielessä.
Tämä.
Vierailija kirjoitti:
Pidän tietysti. Olen hetero. Erityisesti pidän urheilullisista vartaloista ja hyvistä pyllystä.
Miksi kiihotut miesten pyllyistä? Kuulostat sairaalta pervolta.
Vierailija kirjoitti:
Oman miesmaun mukainen vartalo kyllä.
Millainen se maku sitten on?
En pidä. Muodoton pötkö tai tikkarin muotonen runko, jossa keskellä taikinalöntti karvapedillä.
Ei ole esteettinen näky.
Vierailija kirjoitti:
Millainen on hyvä pylly?
Kyllä, jos vartalo ja mies yleensäkin on hyvännäköinen.
Tottakai, mutta en kaikkien miesten vartaloita. En esim. pidä pömppövatsoista, luisuhartioista, riipputisseistä enkä isoista peffoista miehillä.
Salilla zoomailen mielelläni sopusuhtaisia, hoikkia miekkosia. Plussaa tietty kivoista hiuksista ja naamasta :)
Aika ruma olento on alaston mies.
Mutta ihastuneena siitä näystä voi tykätä.
Oma mies on taivaallinen mutta harvalla tuntuu yhtä hyvä kroppa olevan. Nuorempana näitä tuntui olevan enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai, mutta en kaikkien miesten vartaloita. En esim. pidä pömppövatsoista, luisuhartioista, riipputisseistä enkä isoista peffoista miehillä.
Salilla zoomailen mielelläni sopusuhtaisia, hoikkia miekkosia. Plussaa tietty kivoista hiuksista ja naamasta :)
Sama täällä! Antiikin Kreikan urheilijanuorukaiset on lähinnä sitä ideaaliani.
Googlatkaa Apoxyomenos - mies, johon olen rakastunut,
En vartaloa. Pidän miehen, johon olen ihastunut/rakastunut ajattelua, puhetta, hymyä, miehekkyyttä jne seksikkäänä. Miehen vartaloa yleisesti en ole koskaan pitänyt seksikkäänä.
Tykkään katsella, mutta en välttämättä kiihotu. Se taas tapahtuu miehen katseesta, eleistä, sanoista, läheisyydestä. Kemiasta. Mutta onhan mieskroppa ihan kelpo silmänruokaakin, ja hyväksyn monen malliset.
Vierailija kirjoitti:
En vartaloa. Pidän miehen, johon olen ihastunut/rakastunut ajattelua, puhetta, hymyä, miehekkyyttä jne seksikkäänä. Miehen vartaloa yleisesti en ole koskaan pitänyt seksikkäänä.
Juurikin näin 👍👍👍
Rehellisesti sanottuna, mua kiihottaa eniten lompakko ja sen tarjoamat mahdollisuudet.
Kun on pinkka kunnossa, pysyy sakset auki.