Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä voi tunnistaa naisen oikean tukanvärin jollain tavalla?

Mies kyselee
11.02.2023 |

Useimmat naisethan värjäävät hiuksiaan ja haluaisin tietää sen oikean värin?

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä sillä on, minkä väriset hiukset naisella on? Itse en ole värjännyt hiuksia varmaan kymmeneen vuoteen. Nyt on kai pakko aloittaa, kun alkaa tulla harmaita niin paljon ja ne saa pitkässä tukassa olon jotenkin kulahtaneeksi.

Eli sillä on väliä? Onhan sillä itsellesikin :)

Ehkä omien ajatuksiesi vuoksi tämä keskusteluavaus särähti korvaasi.

Jos sillä ei olisi väliä, et välittäisi iän tuomista harmaista.

Vierailija
42/51 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta juoksen pakoon jos naisen hiusväri on jollain tavalla räväkkä saati violetti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysy näyttäisikö hän sinulle kuvia hänen lapsuudesta.

Siitä.

Tosin lapsena on yleisemmin pikkasen vaaleammat hiukset (paitsi jos omistaa mustat hiukset) kuin mitä sitten aikuisiällä on

No monella tummatukkaisella suomalaisella on pikkulapsena pellavapää.

Eri asia tietysti ulkomaalaiset mustatukat.

Hiusväri muuttuu iän mukana, tietäisitte kos ette sukeltaisi aina maalipurkkiin. Itselläni on ollut ainakin 4 eri sävyä elämän aikana.

Tuo on totta omalla kohdallanikin, että aloitin värjäämisen ihan liian nuorena (15 v) koska jotenkin sitä omaa väriä vaan kuului "hävetä" ja olla erivärinen. Ja tietenkin sitten vielä niin, että kun kerran näkee vaivaa ja värjää niin sitten värjätään niin että se tosiaan näkyy eli välillä oli oikein tummanruskea ja sitten välillä aivan platinablondi.

Ja hiusten kunto oli tietenkin just sen mukainen. Kuvittelinkin pitkään ettei mun hiukset vaan kasva lapaluita pidemmälle mitenkään ja silloinkin latvat on pelkkää haperoa hiirenhäntää. Ja mikä määrä menikään rahaa niihin kaikkiin tehohoitoihin ja ties mihin öljyihin joilla sitä yritti vahvistaa. Turhaan.

Sitten liki 20 vuotta myöhemmin olikin pakko lopettaa värjääminen kun värjäämisen jälkeen kutisi aina naama ja niska sekä hengitys pihisi jonkin aikaa. En siis uskaltanut enää kokeilla, että mikä kerta saan sellaisen kunnon kohtauksen vaan värjääminen jäi.

Ja onneksi jäi, koska oma väri olikin tosi kiva mitä enempi se kasvoi esiin ja harmitti huolella että oli edes värjännyt. Muuttunut se oli siitä teini-iästä eli olin jonkin verran tummunut mutta kyllä tämä jokin maantien sävy yhä edelleen on. Mutta niin kiva kun siinä on erilaisia sävyjä ja nyt hiukset on myös pitkät ja niin paksut ja kiiltävät. Tosin nyt sitten en ihan välttämättä enää pitkiä hiuksia edes kaipaisi vaan sellainen lapaluu-mittakin olisi ihan ok. 

Vierailija
44/51 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä sen on väliä? Se nykyväri voi joka tapauksessa olla huomenna jo entinen oli se sitten oma tai purkista.

Vierailija
45/51 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi tietää muuten kuin kysymällä (oletetaan, että vastaa rehellisesti). Hiustenväri voi muuttua elämän aikana, usein vaaleammasta tummempaan, joten lapsuuden kuvat eivät kerro tämän hetkistä tilannetta. Myös samassa perheessä voi olla hyvin erivärisiä hiuksia. Muu karvoitus ei paljasta hiusten väriä, joillain karvat ovat samaa väriä kuin hiukset, joillain ei, kuten minulla on vaaleat punaiseen taittavat hiukset, mutta karvat tummia. Juurikasvuni näyttää kuitenkin aika tummalta, jos olen värjännyt vaaleammaksi tai punaisemmaksi.

Vierailija
46/51 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä teet sillä tiedolla ap?

Ap haluaa vain jonkun karvakeskustelun saada aikaiseksi omien fantasioittensa tueksi.

Vierailija
47/51 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitä.

Tosin lapsena on yleisemmin pikkasen vaaleammat hiukset (paitsi jos omistaa mustat hiukset) kuin mitä sitten aikuisiällä on

Mä olin 5 vuotiaana blondi, nyt nelikymppisenä maantienharmaan ja bruneten sekoitus.

Mä synnyin täysin mustatukkaisena, ala-asteella olin blondi ja teini-iässä hiukset tummeni taas. Kolmekymppisenä aloin harmaantumaan ja nyt keski-iässä on lähestulkoon harmaat kokonaan.

Eli lapsuuskuvat ei kerro mitään nykytilanteesta.

Vierailija
48/51 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä sillä on, minkä väriset hiukset naisella on? Itse en ole värjännyt hiuksia varmaan kymmeneen vuoteen. Nyt on kai pakko aloittaa, kun alkaa tulla harmaita niin paljon ja ne saa pitkässä tukassa olon jotenkin kulahtaneeksi.

Oletko mies, vai miksi et välitä naisten hiusten väristä, mutta samanaikaisesti "pakko" aloittaa harmaiden piilottelu

Vierailija
49/51 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niskahiuksista parhaiten ainakin itselläni.

Vierailija
50/51 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin aidon blondin tunnistaa ihon sävystä. Sekin on useimmiten hyvin vaalea, ohuempi ja herkempi. Itselläni vähän ärsyttävän punakka iho ja palaa myös helposti auringossa. 

Vierailija
51/51 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitä.

No monella tummatukkaisella suomalaisella on pikkulapsena pellavapää.

Eri asia tietysti ulkomaalaiset mustatukat.

Hiusväri muuttuu iän mukana, tietäisitte kos ette sukeltaisi aina maalipurkkiin. Itselläni on ollut ainakin 4 eri sävyä elämän aikana.

Minulla se muuttuu vuodenaikojen mukaankin. Kesäisin tukka vaalenee. Samoin eri osat hiusta ovat eriväriset. Minulle on monta kertaa väitetty, että olen käynyt värjäämässä hiukseni, kun olen vain leikkauttanut ne.