Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, olisiko turn on vai off, jos deitti ilmoitukseni alkaisi sanoilla: Olen 33-v. valkoinen hetero lihansyöjämies?

Vierailija
11.02.2023 |

Niin?

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ihmiset oikeasti näin huumorintajuttomia Tinderissä? Eihän siellä kukaan tosissaan mitään elämänkumppania hae. No en ihmettele, että siellä petytään...

Ja mikähän tuossa on hauskaa tuossa aloituksessa?

Vierailija
22/41 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen ajatus on että en saisi syödä salaattiani rauhassa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista lisätä vielä, että sinulla on pupujen kanssa sopimus: ne eivät syö sinun ruokaasi, etkä sinä heidän.

Älä unohda Asennepaitaa valokuvasta: "Alle 100-kiloiset punnitaan neuvolassa" tai "En ole gynekologi mutta voin vilkaista"

Vierailija
24/41 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muista lisätä vielä, että sinulla on pupujen kanssa sopimus: ne eivät syö sinun ruokaasi, etkä sinä heidän.

Älä unohda Asennepaitaa valokuvasta: "Alle 100-kiloiset punnitaan neuvolassa" tai "En ole gynekologi mutta voin vilkaista"

Unohdit ruskean reiän ritarit, jotka mainittava

Vierailija
25/41 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidätkö näitä siis keskeisinä ominaisuuksina, jotka edustavat sinua ja määrittävät sinut?

Tuhlaat tuossa suotta tilaa, koska kaikki muut asiat kuin lihansyönti ovat pääteltävissä. Ja lihansyönti ei ole kovin kiinnostava asia, ellet ole kokki tai muuten syömisern intohimoisesti suhtautuva.

Lisäksi lähetät (passiivis)aggressiivisen viestin, josta saa vaikutelman että mielestäsi intersektionaalisuus on huuhaata jota ei tarvitse tuntea voidakseen vihata sitä.

Mutta jos tarkoituksesi on rajata kiinnostuneiden joukkoa jo valmiiksi rajallisilla markkinoilla niin varmasti onnistut.

Vierailija
26/41 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisi mieli työntää 22 senttinen homosalamini takapuoleesi, koska tiedän että nauttisit siitä.

- Sebu

Vierailija
27/41 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä aika paljon vanhempi, ettei olla toistemme kohderyhmää, mutta olisihan tuo ihan ehdoton turn-off. Osoittaisi sen, että arvomaailmamme ovat ihan erilaiset - siitä huolimatta, että olen valkoinen umpihetero nainen, joka syö toisinaan jopa lihaa. Tosin koko ajan olen menossa yhä enemmän kasvisvoittoisempaan ruokavalioon, ja pitäisin sitä isona plussana myös miehessä.

Vetäisin tuosta aloituksesta sen johtopäätöksen, että on iso mahdollisuus siihen, että olet persu. Enkä voisi olla parisuhteessa persumiehen kanssa. En vain voisi, mieluummin yksin ja ikuisessa selibaatissa. :D

Vierailija
28/41 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat mahdollisuudelta hypätä ajassa taaksepäin. Että sikäli jos vaimon paikka on jollekin toisellekin edelleen nyrkin ja hellan välissä, tervemenoa.

Vierailija
29/41 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelisin luultavasti, että miksi pitäisit niin tärkeänä kertoa ensimmäisenä että et kuulu mihinkään vähemmistöön  (ainakaan Suomessa)

Vierailija
30/41 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko ihmiset oikeasti näin huumorintajuttomia Tinderissä? Eihän siellä kukaan tosissaan mitään elämänkumppania hae. No en ihmettele, että siellä petytään...

Ja mikähän tuossa on hauskaa tuossa aloituksessa?

Tyhmyys on viihdettä.

Vierailija
31/41 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ihmiset kertoo deitti-ilmoituksissa itsestään asioita mitä he haaveilevat olevansa, mutta todellisuudessa ei ole sinnepäinkään.

Vierailija
32/41 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, Olen Mustafa.

Nainen, olenko kiihottava mielestäsi?

Ole vähän tummempi ja vähän karvaisempi Mustafa.

Iloiset Terveiset

Mustafa.

Vierailija
33/41 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsin kyllä valkoista, lihaa syövää heteromiestä, mutta jos deitti-ilmosi alkaisi noilla sanoilla, ajattelisin, että ainut aivosolusi on jäänyt 1990-luvulle.

Vierailija
34/41 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hakisi tyhmää miestä, joten olisi turn off. Vaikka sinänsä tietysti heteromiestä hakisin, ja Suomessa enemmistö on valkoihoisia. Ja syövät lihaa. Mutta tuo on jotenkin niin netissä roikkuvan juntin fraasi, ettei tulisi mieleenkään ottaa yhteyttä. Olen itse melko konservatiivinen arvoiltani, mutta en ottaisi miestä, jonka mielestä toisten piikittely tai halventaminen edes välillisesti on huumoria.

Vierailija
35/41 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysi turn off, vaikka olen hetero, ja sekasyöjä joka pyrkii kasvispainotteisuuteen.

Ensinnäkään heteroutta ei tarvitse erikseen mainostaa. Se tulee selville jo siinä, että olet mies joka etsii naista.

Lihansyönnin mainostaminen kertoo siitä, että olet tylsä ihminen. Minä tykkään syödä vaihtelevaa, hyvää ruokaa, terveellisyyttä unohtamatta. Matkoilla haluan kokea uudenlaisia ruokaelämyksiä. En halua tylsimystä joka elää jauhelihalla ja grillimakkaralla, ja jolle kulinarismin huippu on syödä ketjuravintolan pippuripihvi.

Vierailija
36/41 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsin kyllä valkoista, lihaa syövää heteromiestä, mutta jos deitti-ilmosi alkaisi noilla sanoilla, ajattelisin, että ainut aivosolusi on jäänyt 1990-luvulle.

Minä taas ajattelen, että tämä mies on kaikkea tuota ja lisäksi tiedostava ja modernisti itsensä määrittävä mies. Hän tietää paikkansa yhteiskunnassa ja rehellisesti kertoo sen. Saa kait niin tehdä? Jos ei tykkää hänen itsemäärittelystä, siirry seuraavaan.

Vierailija
37/41 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä ihmiset kertoo deitti-ilmoituksissa itsestään asioita mitä he haaveilevat olevansa, mutta todellisuudessa ei ole sinnepäinkään.

Mä uskon että lihaa syövä heteromies on juuri sitä mitä kertoo olevansa, mutta se että nämä seikat ovat tämän miehen mielestä parasta mitä hän voi itsestään kertoa, on suuri varoitusmerkki.

Vierailija
38/41 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas ajattelen, että tämä mies on kaikkea tuota ja lisäksi tiedostava ja modernisti itsensä määrittävä mies. Hän tietää paikkansa yhteiskunnassa ja rehellisesti kertoo sen. Saa kait niin tehdä? Jos ei tykkää hänen itsemäärittelystä, siirry seuraavaan.

Mitä tiedostavaa tai modernia on siinä, että osaa toistaa jotain juoppojen fraasia vuosikymmenten takaa? ("valkoinen lihaa syövä heteromies")

Vierailija
39/41 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok. Tykkäisin. N38

Vierailija
40/41 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinulle olisi tärkeää korostaa ihonväriäsi tai ruokavaliotasi? Minua ei kiinnosta mitä kukakin syö, joten lähinnä ihmettelisin miksi joku tuo omia ruokailuitaan esiin heti deittiprofiilin alussa, eikä kyllä lopussakaan.

Heterous olisi muutenkin oletus, jos olemme törmänneet deittipalstalla, koska olisin etsinyt heteromiestä, eli sekään ei toisi mitään kiinnostavaa tietoa.