Tähän on tultu. Miehelle joutuu sanoa että voisikohan vaihtaa kalsarinsa!
Ennen ei olisi ollut mitenkään mahdollista että mies kulkisi kotona haisevat housut jalassaan! Nyt kun ollaan oltu kauan aikaa yhdessä niin tekee tämmöistä. Pallihiki tarttuu kivasti sänkyyn ja sohvaan. Kun mies lähtee salille niin käy sitä ennen suihkussa ja laittaa hajustetta alapäähänkin (olen nähnyt). Että tajuaa kyllä "hajuhaitat" mutta kotona ei muka tajua?! Mitä hittoa?
Kommentit (72)
Sinun isoäitisi laittoi miehelleen puhtaat vaatteet valmiiksi kun mies tuli saunasta viikon mettäkeikan jälkeen. Mitä sinä olet tehnyt?
Sano miehelle että ei käytä kalsareita ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Eikö kaikki vaihda joka päivä?
Kerran viikossa, jos rupeaa oikeen haiskahtamaan.
Mies vaihtoi ennen parisuhdettamme joka toinen päivä, mutta hän osaa myös käyttää bideetä. Nykyisin päivittäin ja bideen käyttökin on onneksi vielä arjessa. Kyllä toisen ihmisen likapyykinkin peseminen on mukavampaa, kun ei nyt ihan joka hetki tarvitse olla jarruja katselemassa.
Kyllä minä ap:nä vaihtaisin pyykkivuoroon miehen kuukaudeksi niin paremmin ymmärtäisi, millaista haisevan pyykin peseminen on..
Vierailija kirjoitti:
SANOMAAN
Mene nyt urpo muualle, jos et osaa kommentoida aihetta. Miksi edes vaivaudu palstalle? - eri
Kyllähän näitä hajuseppoja kassojen jonoissa välillä haistaa...
Mun mies vaihtaa bokserit ja sukat kerran viikossa. Farkut voi olla kolme kuukautta putkeen pesemättä. Aina likaiset vaatteet, bokserit ja peppu vilkkuu liian pienten farkkujen yli ja yleensä vielä reikiä näkyvissä boksereissa ja sukissa. Hamapaitakaan ei pese montaa kertaa viikossa, suihkussa käy ehkä kerran. Olen yrittänyt sanoa hyvällä ja pahalla mutta ei muutosta, ja viimeisimpänä korttina on ettei toisen ulkonäköön saa puuttua. Sikäli hän on oikeassa mutta joku raja..
Hyi olkoon. Ja miehet vielä väittävät että naisilla on liian korkeat standardit :D
Vierailija kirjoitti:
Mun mies vaihtaa bokserit ja sukat kerran viikossa. Farkut voi olla kolme kuukautta putkeen pesemättä. Aina likaiset vaatteet, bokserit ja peppu vilkkuu liian pienten farkkujen yli ja yleensä vielä reikiä näkyvissä boksereissa ja sukissa. Hamapaitakaan ei pese montaa kertaa viikossa, suihkussa käy ehkä kerran. Olen yrittänyt sanoa hyvällä ja pahalla mutta ei muutosta, ja viimeisimpänä korttina on ettei toisen ulkonäköön saa puuttua. Sikäli hän on oikeassa mutta joku raja..
Näyttäköön miltä näyttää mutta kenenkään ei voi odottaa haistelevan tuollaista näätää eikä varsinkaan asuvan sen kanssa samassa pesässä.
Kuinka kauan te oikeen olette ollut yhdessä? Me ollaan vasta 30 vuotta ja vielä mies osaa käskemättä kalsarinsa vaihtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SANOMAAN
Mene nyt urpo muualle, jos et osaa kommentoida aihetta. Miksi edes vaivaudu palstalle? - eri
Opettele sinä urpo puhuMAAN ja etenkin kirjoittaMAAN kuin normaalit ihmiset.
Tuo ettei verbejä muka osata taivuttaa, tai ei suostuta taivuttaMAAN, on todella ärsyttävää, ja siihen kuuluukin puuttua.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Mies vaihtoi ennen parisuhdettamme joka toinen päivä, mutta hän osaa myös käyttää bideetä. Nykyisin päivittäin ja bideen käyttökin on onneksi vielä arjessa. Kyllä toisen ihmisen likapyykinkin peseminen on mukavampaa, kun ei nyt ihan joka hetki tarvitse olla jarruja katselemassa.
Kyllä minä ap:nä vaihtaisin pyykkivuoroon miehen kuukaudeksi niin paremmin ymmärtäisi, millaista haisevan pyykin peseminen on..
Hyi.
Mun eksällä oli aina jarruraita kalsareissa. Vaikka olisi vaihtanut joka päivä. En tiedä oliko sillä jotain pidätysongelmia kun ruskea viiva tuli kaikkiin housuisin.
Oli se kyllä muutenkin sotkuinen. Aina tiesi mitä ja missä mies on syönyt kun ruoan palasia (ei siis murusia, vaan ihan kunnon kimpaleita) oli pöydällä tai missä ikinä oli syönytkin. En ymmärrä miten kukaan onnistuu sotkemaan sillä tavalla syödessään.
Vierailija kirjoitti:
Sinun isoäitisi laittoi miehelleen puhtaat vaatteet valmiiksi kun mies tuli saunasta viikon mettäkeikan jälkeen. Mitä sinä olet tehnyt?
Nykyään naiset osaavat arvostaa itseään sen verran, etteivät ryhdy onnettomien mammanpoikien palvelijoiksi.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka kauan te oikeen olette ollut yhdessä? Me ollaan vasta 30 vuotta ja vielä mies osaa käskemättä kalsarinsa vaihtaa.
Yhteisiä vuosia takana on lukuisia. Sitä tässä ihmettelen kun ei ennen ole näin tehnyt? Kuluneen vuoden sisällä muuttanut käytöstään. Aloin jo jotain alkavaa muistisairauttakin pyöritellä mielessäni kun unohtelee asioita jatkuvasti ja on huonolla tuulella muutenkin. Mutta kun salille kuitenkin puunaa itseään niin ei kait tuo sitäkään sitten muistaisi tehdä. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhteisiä vuosia takana on lukuisia. Sitä tässä ihmettelen kun ei ennen ole näin tehnyt? Kuluneen vuoden sisällä muuttanut käytöstään. Aloin jo jotain alkavaa muistisairauttakin pyöritellä mielessäni kun unohtelee asioita jatkuvasti ja on huonolla tuulella muutenkin. Mutta kun salille kuitenkin puunaa itseään niin ei kait tuo sitäkään sitten muistaisi tehdä. ap
Kyllästynyt ap sinuun. Haluaa nuoremman naisen.
Yök.
Vaihtoon.