Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tähän on tultu. Miehelle joutuu sanoa että voisikohan vaihtaa kalsarinsa!

Vierailija
11.02.2023 |

Ennen ei olisi ollut mitenkään mahdollista että mies kulkisi kotona haisevat housut jalassaan! Nyt kun ollaan oltu kauan aikaa yhdessä niin tekee tämmöistä. Pallihiki tarttuu kivasti sänkyyn ja sohvaan. Kun mies lähtee salille niin käy sitä ennen suihkussa ja laittaa hajustetta alapäähänkin (olen nähnyt). Että tajuaa kyllä "hajuhaitat" mutta kotona ei muka tajua?! Mitä hittoa?

Kommentit (72)

Vierailija
21/72 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salilla on nainen kiikarissa.

Vierailija
22/72 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salilla on nainen kiikarissa.

Hyi hitto. Senkin kanssa vuoden jälkeen on perseenhajuinen mies 🤢

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/72 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi olkoon. Ja miehet vielä väittävät että naisilla on liian korkeat standardit :D

🤣 Jep. Siis pelkkä perushygieniankin ylläpito joillekin vaikeaa, huhhuh ja hyi s**tana

Vierailija
24/72 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤢🤮

Vierailija
25/72 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kerää iltaisin kalsarit ym ja piilottaa pesukoneeseen.

Ei kai se luolamies sentään samoissa kalsareissa nuku?

Vierailija
26/72 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

SANOMAAN

Mene nyt urpo muualle, jos et osaa kommentoida aihetta. Miksi edes vaivaudu palstalle? - eri

Opettele sinä urpo puhuMAAN ja etenkin kirjoittaMAAN kuin normaalit ihmiset.

Tuo ettei verbejä muka osata taivuttaa, tai ei suostuta taivuttaMAAN, on todella ärsyttävää, ja siihen kuuluukin puuttua.

Joo, ja niitten jotka eivät osaa, kannattais opetella. Oppia ikä kaikki. Sen sijaan sivusta seuraajat urputtavat kuin ne mainitsemansa "urpot".

Mä itse ainakin olen innokas oppimaan uutta ja olisin utelias etsimään tietoa, mikäli minun käyttämässäni kielessä olisi tietämättömyydestä johtuvia virheitä.

-eri

Vierailija
27/72 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

SANOMAAN

Mene nyt urpo muualle, jos et osaa kommentoida aihetta. Miksi edes vaivaudu palstalle? - eri

Opettele sinä urpo puhuMAAN ja etenkin kirjoittaMAAN kuin normaalit ihmiset.

Tuo ettei verbejä muka osata taivuttaa, tai ei suostuta taivuttaMAAN, on todella ärsyttävää, ja siihen kuuluukin puuttua.

-eri

Tiedätkö ketkä ei osaa taivuttaa? Pietarin trollit. Taas tulilla uusi miehet vastaan naiset ketju, eikä ihmiset tunnista.

Kaali tässä haisee

Vierailija
28/72 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ota enää miestä, jos et osaa hoitaa.

Vierailija
29/72 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yök.

Vaihtoon.

Ap. kannattaa ottaa suomalainen mies jos vielä saa.

Vierailija
30/72 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
31/72 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piristävää vaihtelua tältä hajuhullulta!

Vierailija
32/72 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitat ilmeisesti heikkolahjaista miestä, jolla perushygieniakin kadoksissa? Vai väitätkö, että sinä alapäähajuinesi, pidätysongelminesi ja pallihikinesi ole _normaali_?

Vierailija
33/72 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yök.

Vaihtoon.

Vaihda se koiraan.

Vierailija
34/72 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitat ilmeisesti heikkolahjaista miestä, jolla perushygieniakin kadoksissa? Vai väitätkö, että sinä alapäähajuinesi, pidätysongelminesi ja pallihikinesi ole _normaali_?

Et saanut parempaa?

Vierailija
35/72 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee hänestä huoli-ilmoitus sossuun.

Vierailija
36/72 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just niinku meikäläinen. Mulla on semmoset rennot lökäshortsi-kalsarit, joita pidän aina kotioloissa. Ehkä noin viikon kerrallaan. Akka aina välillä sanoo, että vaihda nuo, kun ne jo haisee 😄

Vierailija
37/72 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just niinku meikäläinen. Mulla on semmoset rennot lökäshortsi-kalsarit, joita pidän aina kotioloissa. Ehkä noin viikon kerrallaan. Akka aina välillä sanoo, että vaihda nuo, kun ne jo haisee 😄

Kuinka hurmaavaa.

Vierailija
38/72 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä hyvä vinkki muillekin miehille, kuinka saa naisen tekemään erotyön ettei itse tarvitse.

Lisäksi pihtausta sen jälkeen kun on saanut naisen syömään e-pillereitä. Pastasta kannattaa jankuttaa myös.

Vierailija
39/72 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä hyvä vinkki muillekin miehille, kuinka saa naisen tekemään erotyön ettei itse tarvitse.

Lisäksi pihtausta sen jälkeen kun on saanut naisen syömään e-pillereitä. Pastasta kannattaa jankuttaa myös.

Lisäksi piereskelyä aina, ja hyväksy kaikki epämääräiset fb-kutsut ja tykkäile heidän kuvistaan.

Vierailija
40/72 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies vaihtaa bokserit ja sukat kerran viikossa. Farkut voi olla kolme kuukautta putkeen pesemättä. Aina likaiset vaatteet, bokserit ja peppu vilkkuu liian pienten farkkujen yli ja yleensä vielä reikiä näkyvissä boksereissa ja sukissa. Hamapaitakaan ei pese montaa kertaa viikossa, suihkussa käy ehkä kerran. Olen yrittänyt sanoa hyvällä ja pahalla mutta ei muutosta, ja viimeisimpänä korttina on ettei toisen ulkonäköön saa puuttua. Sikäli hän on oikeassa mutta joku raja..

Kaikenlaisten kanssa sitä ihmiset meneekin yksiin.