Kaikki ulos!!!! hieno ilma!!! sisähiiret myös pois tietokoneilta!!!!!
Kommentit (34)
Olin jo aamulla ulkona töissä 6-10, sitten koiran kanssa lenkki. Nyt sulattelen itseäni ja illalla lähden uudestaan töihin kolmeksi tunniksi. Pitää syödäkin välillä.
Viikonloppuna lataan akkuja työviikkoa varten parhaaksi katsomallani tavalla. Ulkona tylsistyminen ei todellakaan lataa akkuja vaan ikävystyttää ja ärsyttää.
Liian kylmä. Ihastukseni ei halunnut käydä kävelylenkillä ikinä kun kysyin niin pysyn kotona.
Joo sitten kesällä kun ulkona on lämmin
Hei, Olen Mustafa.
Minua ei komenneta, minä komennan.
Iloiset Terveiset
Mustafa.
pimennysverhoilijatar kirjoitti:
Odotan hämärää. Liian kirkasta valonaroille silmille.
Sama täällä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä siitä tulisi jos kaikki menisivät samaan aikaan ulos ? Ulkona olisi hyvin ahdasta !
:)
Oli muuten vuosi ennen koronaa: su:na läksin kävelylenkille metsään, polulle, lunta lähes polveen asti: tuli perhe iloisena vastaan; hyppäsin itse syrjään. Niin positiivinen fiilis, et päätin palkita itseni tuopposella lähipubissa lenkin jälkeen.
Siellä pubissa kaveri kertoi, että oli sattunut sama! :)
Mitä ihmettä tuolla pihalla tekisin? Lunta joka paikassa eikä missään voi edes istua.
Olen sairaana, kun pääsiskin ulos ja lenkille. Jo 8. sairauspäivä menossa.
Taitaa joutua menemään vielä toisen kerran ulos. Kaupassa kävin jo mutta taitaa tulla alkoon lähtö. Huomenna en sitten ainakaan mene ulos. Juon koko päivän sisällä.
Ŕantakahvila auki Porvoon jokirannassa. Oli mukavaa istuskella auringossa puhdas lumimaisema silmien edessä! Kevät on täällä!
Oisko aurinkolasit mitään?