Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuolen todennäköisesti pian :(

N55
11.02.2023 |

Olen sairaalassa, levinneen syöpäni takia. Vointiani seurataan ja jos vointini ei ole ensiyöhön mennessä mennyt parempaan suuntaan, minut siirretään saattohoitoon. Olen tällä hetkellä todella yksin, vaikka läheiseni ovatkin tulleet minua täällä katsomaan. Elin liian lyhyen elämän. Ja lähden täältä yksin. Nytkin väsyttää aika paljon, mutta jaksan kyllä välillä lukea AV:ta taikka kirjaa. Miten tätä kuoleman lähestymisen tuskaa voisi (henkisesti) helpottaa? Kysyin jo äsken hoitajalta, mutta hän sanoi vain että no kaikkihan tuon saman joutuu joskus kokemaan. :/

Kommentit (76)

Vierailija
41/76 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko!!

En minäkään. Noin vakavasti sairas ihminen ja roikkuu vauva-palstalla. Apua saa kyllä monelta muulta taholta ja niistä tiedotetaan sairastuneita hyvin.

Vierailija
42/76 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimaa. Yksin ylität rajan mutta älä pelkää. Toisella puolella odottaa sama rauha ja kärsimyksen poissaolo mikä oli ennen syntymääsi. Elämäsi on ollut arvokas olkoot se ollut kuinka pitkä tai lyhyt tahansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/76 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin parantumattomasti sairas ja eläisin viimeisiä aikojani en kyllä viettäisi aikaani vauva palstalla.

Joku muu ei myöskään tykkää siitä ruuasta, mitä itse päätin syödä tänään.

Tuskin ap on tässä tunnin sisään vaihtamassa hiippakuntaa, joten keskustelupalstailu voi olla hänelle hyvää tilanteen prosessointia.

Vierailija
44/76 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni kuolee tällä hetkellä niihin korona tappopiikkeihin ne tekee kaikkea sontaa elimistöön. Kannattaa herätä ennen kuin liian myöhäistä. Elämme erikoisia aikoja.

Sinusta tuli näköjään hullu ihan ilman koronarokotteitakin?

Ei se ole hulluutta että uskoo katsoa totuutta suoraan silmiin ja elämään sen kanssa. Onnea sulle matkallesi rakas.

Sinun "totuutesi" on salaliittohullun houreita.

Vierailija
45/76 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mullan alle joudut sä sitä ennen vauva av la piipahda tsä

Vierailija
46/76 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sä meet pitään AV palstaa pystyssä tuonpuoleisessa. Siellä on jo moni palstalaisista ja me muutkin tullaan perässä jotkut ennen sua, toiset jälkeen.

Vierailija
47/76 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse odotan jännityksellä kuolemaa. Ajattelen, ettei me täällä voida tietää, miten kiva paikka meitä odottaakaan. Uskon siihen, ettei elämä pääty kuolemaan, vaan on vain portti parempaan. Se lohduttaa mua.

Vierailija
48/76 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse yritän miettiä kuolemaa niin, että olemme menossa sinne, missä on jo joka ikinen aiemmin elänyt (myös läheisemme ja sukulaisemme) ja jossa on aivan tuota pikaa myös jokainen jonka tällä hetkellä tunnemme tai olemme tavanneet. Puhutaan, että aikakäsitys on olemassa vain fyysisessä todellisuudessa, eli oikeastaanhan se tarkoittaa (siltä "toiselta puolelta" katsottuna), että me kaikki kuolemme täsmälleen samalla hetkellä.

Vierailija
49/76 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni kuolee tällä hetkellä niihin korona tappopiikkeihin ne tekee kaikkea sontaa elimistöön. Kannattaa herätä ennen kuin liian myöhäistä. Elämme erikoisia aikoja.

Ei se ole hulluutta että uskoo katsoa totuutta suoraan silmiin ja elämään sen kanssa. Onnea sulle matkallesi rakas.

Valitettavasti ei ole. Totuus on aika karu. Mutta elämä on välillä. Nyt on aika herätä loppujenkin lampaitten.

Totuus on, että olet lampaista mölisevä VKK-salaliittohörhö.

Vierailija
50/76 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattohoito saattaa kestää kauankin, riippuu tietenkin, mihin syöpä on levinnyt. Kun vointi huononee, kipulääkityksestä pidetään kyllä huoli, ettei kipua tarvitse pelätä. Tuottaako tuskaa omasta elämästä luopuminen vai jälkeenjäävien suru? Älä ainakaan ota kontollesi toisten surua. Itse syöpäkuoleman läheltä kokeneena ajattelen, että kuoleman jälkeen ei tarvitse huolehtia mitään. Joko tietoisuus sammuu kokonaan tai sitten elämänkipinä (sielu) jatkaa tavalla tai toisella eteenpäin.

Vierailija
51/76 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ihmiset on sairaita ja vastenmielisiä. Kuolemansairas tulee avautumaan tuskastaan, niin ketju täyttyy käännytystyöstä ja salaliittoteorioista. VMP.

Vierailija
52/76 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä voin kertoa ja monet muutkin ovat kertoneet, että ainoastaan synninpäästö on vapauttanut kuolemanpelosta. Monet ovat etsineet ja etsineet ja lopulta löytäneet sielunrauhan. Tämä herättää tällä palstalla monissa ihmisissä suurta vihaa ja pilkkaa.

Mutta pyydä sairaanhoitajaa tm. soittamaan vanhoillislestadiolaiselle papille. Vanhoillislestadiolaisia pilkataan ja halveksitaan. Se menee täysin Raamatun mukaan.

Itse asiassa se on lopulta pelkkä ilo, koska siitäkin tietää, että siinä oikea usko on Raamatun mukaan. Mitään kalliimpaa lahjaa ei ole olemassa, kuin sielunrauha, Jumalan rauha.

Rukoilen puolestasi! <3

Parane pian!!! <3

Sivusta. Oon uskovainen ja silti pelkään. Toisaalta tunnen paljon ateisteja/ei-uskovia jotka ei pelkää yhtään.

Minäkin olen uskovainen ja vakavasti sairas ja pelkään kuolemaa. Silloin kun on tosipaikka edessä, mitään muuta apua ja turvaa kuoleman edessä ei ole, kuin synninpäästö.

Seuroissa sanotaan, että kuolema on viimeinen vihollinen ja Jumala valmistaa uskovaisen ihmisen myös kuolemalle.

Raamatussa sanotaan, että teidän vihollisenne käy ympäri kuin  kiljuva jalopeura, etsien kenet saisi niellä. Uskovainen ihminen saa totisesti kärsiä myös sielunvihollisen hyökkäyksistä. Ei ole juuri hetkenkään rauhaa ja se kiusaa ja pelottelee kuolemalla ja kadotuksella, tuo jatkuvasti mieleen epäilyksiä.

Ei auta muu, kuin kylmästi uskoa. Jos usko perutuisi tunteisiin, se olisi hiekalle rakennettu.

Jumala ei onneksi odota meiltä edes mitään tunteita, vaan pelkästään sitä, että uskoo.

Sinapinsiemen on maailman pienin siemen. Ja Raamatussa sanotaan, että kunhan uskoa on edes sinapinsiemenen verran, sillä pääsee taivaaseen. Onneksi ihmiselle ei ole asetettu mitään muuta vaatimusta, kuin uskoo syntinsä anteeksi ja vaikka usko olisi niin pieni ja heikko, että sitä on vain sinapinsiemen verran, sillä pääsee taivaaseen. Minä en ole niin  vahva uskoltani, että pärjäisin muuten.

Vierailija
53/76 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ihmiset on sairaita ja vastenmielisiä. Kuolemansairas tulee avautumaan tuskastaan, niin ketju täyttyy käännytystyöstä ja salaliittoteorioista. VMP.

Tämä on sinulle kokonaan väärä ketju.

Ajattele kuitenkin sinäkin kuolematonta sieluasi.

Vierailija
54/76 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Montako koronapiikkiä ap:lla on tullu otettua. Nuohan noita syöpiä ja kaikkea aiheuttaa. Montaa ihmistä kusetettiin ja menivät kusetukseen ja ottivat ne myrkkypiikit. Ja kyllä reinkarnaatio on totta.

Niinpä. Kukaan ei sairastunut syöpään eikä varsinkaan kuollut siihen ennen kamalia koronapiikkejä. Ole mitä mieltä haluat mutta tämä ei ole oikea paikka vouhotuksellesi.

Olisitko hiljaa tuollaisista asioista tässä ketjussa?

Minä tunsin monta ihmistä jotka kuolivat syöpään jo ennen koronapiikkejä. Ja niin moni muukin tuntee.

Vierailija
55/76 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti ei ole. Totuus on aika karu. Mutta elämä on välillä. Nyt on aika herätä loppujenkin lampaitten.

Totuus on, että olet lampaista mölisevä VKK-salaliittohörhö.

En ole mukana politiikassa. Se on mätä kokonaisuudessan. Tiedän aika paljon enemmän totuuksia kuin normi tallaaja.

Joo, ihan varmasti tiedät "totuuksia", siitä todisteena mm. ääliömäinen lampaista möliseminen. Olen kovin vakuuttunut.

Vierailija
56/76 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Salaliittohoureita levittävälle tämä on väärä ketju.

Vierailija
57/76 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia sulle. Tuskin kukaan meistä voi sanoa mitään sellaista että se veisi tuskaa pois eikä sekään varmasti lohduta että "me kaikki kuollaan". On eri asia todeta asia jonain faktana kuin elää se akuuttivaihe. Sitten vasta kun se vaihe tulee itse kullekin, tietää mitä itse tuntee ja kokee.

Jos sinua helpottaa niin kirjoittele tänne meille, vaikka täällä on paljon erilaisia ihmisiä ja osa trolleja, löytyy myös niitä jotka voivat olla läsnä edes tätä kautta. Voisin itse ihan hyvin kuvitella kirjoittavani tänne tilanteessasi, sillä olen itse sairastellut kohta 2v ja olen yksinäinen. Tuntuu ettei reaalimaailmassa kukaan ymmärrä minua.

Joskus kirjoittaminen auttaa vaikka kukaan ei lukisi sitä edes koskaan.

Muista että elämäsi on yhtä merkittävä elitpä vielä tästä eteenpäin tai et. Sitä kuka olet ja mitä olet kokenut, ei koskaan oteta sinulta pois.

Vierailija
58/76 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyl, pelkästään se fyysinen keho kuolee, sinun sielusi on ikuinen ja elämäsi ei pääty kuolemaan joka on yleinen illuusio tässä valheiden täyttämässä todellisuudessa missä olemme eläneet. Mutts totuudet on tulossa pinnalle lähivuosien aikana kiihtyneemmällä tahdilla. Mielenkiintoisia vuosia edessä.

Vierailija
59/76 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Montako koronapiikkiä ap:lla on tullu otettua. Nuohan noita syöpiä ja kaikkea aiheuttaa. Montaa ihmistä kusetettiin ja menivät kusetukseen ja ottivat ne myrkkypiikit. Ja kyllä reinkarnaatio on totta.

Niinpä. Kukaan ei sairastunut syöpään eikä varsinkaan kuollut siihen ennen kamalia koronapiikkejä. Ole mitä mieltä haluat mutta tämä ei ole oikea paikka vouhotuksellesi.

Olisitko hiljaa tuollaisista asioista tässä ketjussa?

Minä tunsin monta ihmistä jotka kuolivat syöpään jo ennen koronapiikkejä. Ja niin moni muukin tuntee.

Niin, siis hiljaa saisi olla tuo, joka tuli tähän ketjuun suoltamaan salaliittoteorioitaan ja mölisemään myrkkypiikeistä ja lampaista.

Vierailija
60/76 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä usko sanaakaan aloituksesta 🤔

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän